העלאת מסת שריר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • העלאת מסת שריר
    רוית
    15/12/2009

    היי

    האם זה נכון שכדי להשיג את מטרתי ולהעלות מסת שריר אני צריכה להוסיף לפחות 300 קלוריות לתזונה היומיומית, ולצרוך 1.8 גרם חלבון לק"ג משקל הגוף? (שזה המון) האם זה נכון גם לנשים וגם לגברים? והאם זה נכון גם בגילי (בת 50...) או שזה יהיה קצת מוגזם לאישה בת 50:) ?

    בתודה מראש! :):)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    העלאת מסת שריר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העלאת מסת שריר

    יעל הראל
    16/12/2009

    ראשית, כפי שציינת צריכת החלבון המומלצת משתנה לפי גיל ומין, אני ממליצה לך להפנות שאלה ספציפית לגבי הכמות לגילך בפורום תזונה או לבדוק במחשבוני האינטרנט.
    בעניין צריכת החלבון, אדם אמור לצרוך כמות דיי קטנה סה"כ 0.8 גר' חלבון לכל ק"ג גוף, ולמתאמנים 1.2-1.6 גר' חלבון לכל ק"ג גוף (רק אם הוא מתאמן ומבצע אימוני כוח קשים בחדר הכושר, עליו להגדיל את צריכת החלבון שלו וגם זה לא באופן מוגזם) יש לזכור שעודף חלבון יאגר בגוף כשומן. בגדול יש לזכור שחלבון אנו צורכים רק לא כשאנו אוכלים חלבון "טהור" כמו טונה, דגים, בשר וכו', אלא גם במאכלים נוספים, מה שמעלה גם ככה את צריכת החלבון שלנו הכללית שלנו במהלך היום, בעולם המערבי, כמעט אין אדם שלא צורך כמות מספקת של חלבון, לכן אני ממליצה לך לשמור על טווח הצריכה הרגיל ולא להגדיל את כמות החלבון, אלא אם את מבצעת אימוני כוח עצימים מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו