כושר גופני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כושר גופני
    אלין
    24/02/2010

    היי בנות , אני מברכת אותכם על הפורום , ואני מאוד אוהבת לקרוא כאן , אך עכשיו יש לי שאלה אישית
    אני בת 32 , משקל של 65 ק"ג וגובה 1.73 (לא מדויק) אני מתאמנת 3 פעמים בשבוע במכון כושר , יומיים אני עושה שיעור עיצוב ויום אחד אני עושה שיעור אירובי של שעה כל פעם , ולפעמים אחרי השיעור אני עושה בין חצי שעה לשעה הליכה עם ריצה .. אני מעוניית לרדת המשקל ולחטב את הגוף וגם להגדיל את הכושר , לכן אני רוצה פעילות שורפת יותר ... אמנם השאלה היא רחבה אך אשמח לשמוע מכם מה מומלת עותר ריצה על הליכון או ספינינג (אף פעם לא עשיתי) או אולי שיעורי קיקבוקסינג , אני חושבת שיהיה קשה לשלב בין שלושתם , לכן אשמח לשמוע דעתכם
    המשך יום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כושר גופני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אלין

    יעל הראל
    24/02/2010

    תודה על הפירגון, נעים לשמוע שמעריכים את העבודה שלנו בפורום.
    התשובה לשאלתך מורכבת, כי אין פעילות אחת שהייתי ממליצה עליה, ולכן הכי כדאי לך לגוון.
    ספינינג זה שיעור ששורפים בו הרבה קלוריות וריצה וקיקבוקסינג יכולים להיות אימונים מצויינים לשריפת קלוריות ולשיפור הכושר גם.. אז עד כמה שקשה לגוון זו הדרך הטובה ביותר.
    בכל אופן, ייתכן ובשיעור מובנה כמו קיקבוקסינג או ספינינג יהיה לך יותר קל ומעניין להתמיד שעה שלמה מאשר בריצה, בכל אופן ברמת ההוצאה הקלורית, כל הפעילויות יכולות להיות בעלות הוצאה קלורית גבוהה, הכל תלוי בעצימות (וכמה מאמץ תשקיעי את בפעילות). מקווה שתשובתי עזרה לך, ואם יש לך שאלות או התלבטויות נוספות, אשמח להמשיך ולעזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו