מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כושר גופניאלין24/02/2010
היי בנות , אני מברכת אותכם על הפורום , ואני מאוד אוהבת לקרוא כאן , אך עכשיו יש לי שאלה אישית
אני בת 32 , משקל של 65 ק"ג וגובה 1.73 (לא מדויק) אני מתאמנת 3 פעמים בשבוע במכון כושר , יומיים אני עושה שיעור עיצוב ויום אחד אני עושה שיעור אירובי של שעה כל פעם , ולפעמים אחרי השיעור אני עושה בין חצי שעה לשעה הליכה עם ריצה .. אני מעוניית לרדת המשקל ולחטב את הגוף וגם להגדיל את הכושר , לכן אני רוצה פעילות שורפת יותר ... אמנם השאלה היא רחבה אך אשמח לשמוע מכם מה מומלת עותר ריצה על הליכון או ספינינג (אף פעם לא עשיתי) או אולי שיעורי קיקבוקסינג , אני חושבת שיהיה קשה לשלב בין שלושתם , לכן אשמח לשמוע דעתכם
המשך יום טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי אלין
יעל הראל24/02/2010תודה על הפירגון, נעים לשמוע שמעריכים את העבודה שלנו בפורום.
התשובה לשאלתך מורכבת, כי אין פעילות אחת שהייתי ממליצה עליה, ולכן הכי כדאי לך לגוון.
ספינינג זה שיעור ששורפים בו הרבה קלוריות וריצה וקיקבוקסינג יכולים להיות אימונים מצויינים לשריפת קלוריות ולשיפור הכושר גם.. אז עד כמה שקשה לגוון זו הדרך הטובה ביותר.
בכל אופן, ייתכן ובשיעור מובנה כמו קיקבוקסינג או ספינינג יהיה לך יותר קל ומעניין להתמיד שעה שלמה מאשר בריצה, בכל אופן ברמת ההוצאה הקלורית, כל הפעילויות יכולות להיות בעלות הוצאה קלורית גבוהה, הכל תלוי בעצימות (וכמה מאמץ תשקיעי את בפעילות). מקווה שתשובתי עזרה לך, ואם יש לך שאלות או התלבטויות נוספות, אשמח להמשיך ולעזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









