מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלוםדנה27/02/2010
אני מתעמלת 3 פעמים באופן קבוע בחדר כושר-
שעה ורבע סקי, על התנגדות 7 וגובה 10(כמובן שזה לא מדויק אך רשום 850 קל' ל75 דק'), מכשירים לפי התאמה של המדריך (9 מכשירים), ו60*3 כפיפות בטן.
רציתי לדעת אם כדאי לי להוסיף עוד משהו לכושר הגופני?
האם 3 פעמים בשבוע זה מספיק?
אני בת 16 כיתה י, נמוכה מאד(1.47)
על משקל 42.4 (עליתי בקילו בחורף הזה. ואני אוכלת באופן די מסודר מבחינת קלוריות)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כלומר, שורפת 850 קל' ב75 דק'
דנה27/02/2010אני יודעת שהקלוריות שנשרפות לא באמת לפי מה שרשום על המכשיר אבל זה רק כדי שתדעי את הקצב שלי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי איילה
יעל הראל28/02/2010האימון שתיארת נשמע מאוד רציני ובהחלט מקיף. שלושה אימונים בשבוע זה טוב מאוד, למרות שאת בהחלט יכולה להתאמן גם ארבע פעמים, אם את רוצה להיכמס לכושר טוב יותר. המשקל שלך מתאים מאוד לגובהך, שמרי עליו והמשיכי לאכול באופן מסודר.
התנגדות 7 על הסקי+גובה 10, זה בהחלט אפקטיבי, את יכולה גם לשלב אינטרוולים, למשל 2-3 דק' בעומס 9 2-3 דק' בעומס 7 וכו'...
אני מניחה שסבב המכשירים שאת עוברת בחד"כ כולל את כל קבוצות השרירים, נכון? אם לא, כדאי להקפיד על כ. בכל אופן, אני הייתי מציעה להוסיף גיוון: למשל במקום רק סקי,
נסי לשלב ריצה וביתר הזמן סקי, או לשלב שיעור ספינינג,אירובי, קיקבוקס. נסי גם שיעורים בסטודיו, למשל שיעורי עיצוב, יוגה, פילאטיס, פיטבול, CORE בשיעורים האלה עובדים על שיווי משקל וחיזוק שרירים עמוקים שלא עובדים עליהם בד"כ עם המכשירים בחד"כ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהספינינג
דנה28/02/2010דבר ראשון, תודה רבה על התשובה הפרטנית! טוב לדעת שיש מישהו שמקשיב ומוכן לעזור
דבר שני, מה את אומרת על ספינינג במשך שעה? האם זה ישרוף כמות קלוריות זהה למה שאני שורפת בסקי? אם לא, אז זה ישרוף פחות או יותר קלוריות? ואני מדברת על שיעור ספינינג רציני בחדר כושר
וכמובן שאני עובדת על כל קבוצות השרירים, בדיוק לפי מה שהמאמנת אמרה לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהספינינג
יעל הראל28/02/2010בהחלט, שיעור ספיניג רציני, שבו באמת מתאמצים ועובדים בכל הכוח, יכול לשרוף לפחות אותן קלוריות ששורף הסקי אם לא יותר.
כל פעילות אירובית אחרת: ריצה, ספיניג, קיקוקס- עובדת על השרירים מזוויות אחרות ולכן, עדיף לך לשלב ולגוון כל מיני פעילויות ... בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









