לא ברורה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא ברורה.
    דנה
    16/03/2010

    אני בת 16 אוכלת כ1500 קלוריות ביום(בלי שוקולדים חטיפים ודברים הכמילים הרבה שומן. הכול רזה קל ומלא) ועושה ספורט 3 פעמים בשבוע(שעה ועשר סקי ומכשירים המותאמים ע'פ מאמנת כושר)
    הבעיה היא שאני לא מצליחה יותר מזה. אני באמת נגמרת בגלל הלוח זמנים שלי וסתם בגלל שלפעמים אני מתעצלת.
    ז"א, אני מאד מקפידה. לא ייתכן שבשבוע (השבוע שלי הולך משבת עד שישי)אני לא אלך 3 פעמים.
    אני לא יודעת אם זה מספיק. ז"א, בשביל ילדה בת 16 האם זה מספיק? וגם אם אני אלך בשבת, רביעי ושישי למכון, האם זה עדיין נחשב שלש פעמים בשבוע? כאילו בהפרש גדול אבל שזה ימצא בין יום שבת לראשון? או שעדיף שזה יהיה יום כן יום לא 3 פעמים בשבוע..?

    מתסכל אותי שיש אנשים שהולכים 6 פעמים בשבוע ומבחנתי 3 זה מעל ומעבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא ברורה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי

    מיכל בן דוד
    16/03/2010

    את בהחלט עושה מספיק ואף יותר מזה.
    אין צורך להשוות את האימון שלך לאימון של משהי אחרת. לכל אחת יש מטרה שונה שהיא רוצה להשיג מהאימון ולכן תוכן האימונים , אורך האימונים ותדירותם משתנה מאדם לאדם.
    זה נשמע שאת מאוד מקפידה על המשקל שלך ושאת מאוד שומרת, אפילו יותר מידי.... תשימי לב שאת לא מגזימה.
    רוב הזמן אין צורך ללכת לחדר כושר 6 פעמים בשבוע , צריך לתת לגוף לנוח לפחות 24 שעות בין אימון לאימון. אם יש שבועות שיוצא שיש יותר מרווח בין אימון לאימון זה בסדר גמור וזה לא צריך להלחיץ אותך. בגיל 16 יש מספיק דברים שמלחיצים ואין טעם להוסיף עוד משהו לרשימה.

    בנוסף, כדאי שתבדקי אם את צורכת מספיק קלוריות ביום ואם התזונה שלך מאוזנת ומתאימה לגילך. כדאי שתתייעצי עם דיאטנית בנוגע לזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה,

    דנה
    17/03/2010

    הרגעת אותי.
    אתם עושים פה עבודה מעולה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי

    מיכל בן דוד
    17/03/2010

    אני שמחה לשמוע :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו