לגבי הרזייה:)

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לגבי הרזייה:)
    רונה
    25/03/2010

    היי,
    אני בת 17 ואני שוקלת 74 כשהגובה הוא מטר 60. עכשיו,אני ממש רוצה להרזות בייחוד באיזור הבטן והפיגורה או איך שלא קוראים לזה?..
    וגם באיזור הידיים,כלומר בחלק העליון של הידיים,איפה שהשרירים..(אני לגמרי לא יודעת איך קוראים לזה חח).
    הבנתי שהכי טוב זה הליכון וקרוס,אבל..מה יכול להגביר את היכולת שלי להרזות בחלקים הסצפציפיים האלה..?
    אולי תוכלו להמליץ גם על פעילויות שיכולות לתרום או תרגלים? מה עם ספניניג למשל?
    כל מילה תעזור כאן.

    תודה רבה והמשך יום נפלא:)
    רונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לגבי הרזייה:)

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי רונה

    מיכל בן דוד
    25/03/2010

    הי רונה,
    הדרך הכי טובה לרדת במשקל היא על ידי פעילות גופנית מאוזנת הכוללת בתוכה:
    פעילות אירובית: הליכה, ריצה, ספיניג,
    חיזוק שרירים -על ידי עבודת משקולות
    וכמובן אכילה נכונה.
    אין דבר כזה לרדת במשקל רק באזורים ספציפיים.
    אם את יכולה, הייתי ממליצה לך להירשם לחדר כושר או להירשם לחוגי עיצוב ואירובי על מנת לזרז את התהליך ולקבל הנחייה נכונה.
    אם חדר כושר לא מתאים לך אני ממליצה לך לעשות את הפעילות האירובית בעצמך, כלומר, לפחות 3 פעמים בשבוע לעשות הליכה / ריצה במשך 30 דק'. עם הזמן, הרעיון הוא להגביר את קצב ולהאריך את זמן ההליכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו