מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהדניאלה01/04/2010
שלום ,
שלחתי כבר הודעה אבל זה לא מראה לי אותה אז אני אכתוב שוב
אני בת 16 וחצי והמשקל שלי הוא 49 והגובה שלי הוא בערך מטר 62..
אז ככה..
עד לפני שבועיים הייתי אוכלת בלי סדר..אוכלת כל שנייה ולא חשוב מתי...
ואז החלטתי שאני רוצה לאכול יותר מסודר שזה אומר שלוש ארוחות ביום כמו שהבנתי..
ארוחת בוקר , ארוחת צהריים , ארוחת ערב ...ובין לבין לאכול פרי/ירק
בנוסף הוספתי כמה אימונים שאני עושה אותם כל יום..שכוללים:
10 כפיפות בטן לכל צד , תרגיל לחיטוב האגן :20 פעמים בכל רגל , ותרגיל לרגליים 20 פעם לכל רגל...
חשוב לי להדגיש שעשיתי כך בשביל לשמור על המשקל כפי שהוא-לא להרזות ולא להשמין
וקצת לחטב את הגוף!
אז השאלה שלי ככה
אני התחלתי לאכול מסודר ולעשות את האימונים שהזכרתי - לפני שבועיים...בעצם אני מתנהלת ככה שבועיים
אני מפחדת שכתוצאה מכך אני ישמין ...כי זה נראה לי ומרגיש לי שזה קצת הארוחות האלה..אבל הבנתי שככה צריך לאכול מסודר
אז אני רוצה לדעת האם זה בסדר וכן להמשיך ככה?האם זה יכול לגרום להשמנה ואם כן מה עושים?יש דרך חזרה?
בנוסף , את התרגילים שהזכרתי לקחתי מאתר אינטרנט ...האם התרגילים שהזכרתי - ואני עושה אותם כל יום...עוזרים?בחיטוב..משהו? או שזה לא מספיק?
תודה מראש:]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי דניאלה
מיכל בן דוד03/04/2010הי דניאלה,
מה שאת מתארת נשמע טוב מאוד, ברגע שאוכלים בצורה מסודרת, הרבה יותר קל לעקוב אחרי מה שאוכלים ובצורה זו לא להפריז בכמות. אם את שומרת על ארוחות מסודרות ומאוזנת , את לא תעלי משקל ותצליחי לשמור על המשקל הקיים.
זה מאוד טוב שהתחלת להתאמן וכל הכבוד על כך, זה בהחלט יעזור לך להתחטב, כמובן שעם הזמן את תצטרכי להעלות את רמת הקושי ,אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי העלאת כמות החזרות, וגיוון בתרגילים.
בקצרה אסכם ואומר שהדרך שבחרת היא טובה וכל שעלייך לעשות היא להתמיד בכדי לראות תוצאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת ,
שירן05/04/2010קודם כל תודה רבה לך:]וכמובן שאמשיך כך!
יש לי שאלה נוספת..
אתמול הייתי בבילוי , בים עד אחרי חצות...ובאותו היום הזה מהבוקר אכלתי שטויות ולא שמרתי על הסדר ובנוסף גם לא עשיתי אימון באותו יום כי לא התאפשר לי וגם כשחזרתי בערך בסביבות השעה 1 בלילה אכלתי ארוחה...
זה היה חד פעמי....כמובן שעכשיו אני ימשיך לעשות אימונים ולאוכל נכון..
אז רציתי לדעת אם מעידה של יום אחד זה לא נורא...ולא פוגע והורס את כל מה שעשיתי עד כה
אשמח שתעני..תודה רבה רבה על הכל!:]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי דניאלה
מיכל בן דוד05/04/2010הי דניאלה,
זה בסדר גמור למעוד מידי פעם (במיוחד בחג) זה לא הורס את הכל.
צריך לוודא שהמעידות הן לא בתדירות גבוהה מידי. אבל מצד שני, אי אפשר בלי כמה מעידות אנחנו בסך הכול בני אדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









