שרירי חזה אצל נשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שרירי חזה אצל נשים
    נטלי
    18/05/2010

    שלום,

    אני התחלתי להתאמן בחדר כושר,שמתי לב שאני התחלתי לרדת במשקל יחד עם זאת
    גם החזה נהיה יותר קטן.
    אני בחורה רזה, הכוונה לא לרדת במשקל, אני רוצה להתאמן רק בשביל עיצוב גוף, איזה אימון אני צריכה לעשות בשביל לא לרדת במשקל רק לעצב, איזה אימון לא מקטין חזה או אולי אפילו מגדיל, אולי זה קשור לאוכל גם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שרירי חזה אצל נשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי נטלי

    מיכל בן דוד
    18/05/2010


    על מנת שלא תרדי במשקל עלייך להתאים את האימונים שלך בחדר כושר למטרות שלך.
    ישנן כמה סיבות שבגללן את יורדת במשקל. הראשונה היא התזונה והשנייה היא אופי האימונים.
    תזונה: מכיוון שהמטרה שלך היא לא ירידה במשקל , את צריכה לצרוך כמות יותר גדולה של קלוריות בכדי שלא ליצור מאזן קלורי שללי ,כלומר ,הוצאה קלורית יותר גדולה מההכנסה הקלורית שגורמת לירידה במשקל.
    אופי האימונים: אירובי או משקולות? יתכן שאת צריכה לעשות יותר אימוני כוח מאשר אימון אירובי מכיוון שאימון אירובי מגדיל את ההוצאה הקלורית בצורה משמעותית.

    לגבי החזה, זה תוצאה של הירידה במשקל, אין אימון שיוכל לעזור לך בזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו