שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום
    קייסי
    07/06/2010

    לאחי יש לחץ דם גבוה ולי יחסית נמוך , מה צריך לדעת לגבי אימונים ל2 המגבלות הללו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם גבוה/ נמוך והתעמלות

    מיכל בן דוד
    08/06/2010

    לפני ששניכם מתחילים להתאמן אתם צריכים להיוועץ ברופא מכיוון שסוג שההתעמלות ועצימותו תשתנה בהתאם למצבכם הבריאותי ולגילכם.

    בכלליות,
    כאשר יש לחץ דם גבוה מאוד חשוב לעשות התעמלות שכוללת בתוכה פעילות אירובית ואנאירובית אך יש דברים שצריך להיזהר מהם . אני ממליצה לך לקרוא מאמר שפורסם באתר זה על התעמלות עם לחץ דם גבוהה שמסביר בפירוט ממה צריך להיזהר ולמה צריך לשם לב.
    המאמר הוא של ד"ר איתי זיו והכותרת שלו היא : תרגילי כושר שלא טובים לחולי יתר לחץ דם.
    כמו כן, גם כאשר יש לחץ דם נמוך חשוב מאוד לעשות פעילות אירובי ואנאירובית אך צריך להימנע ממספר דברים:
    1.שינוי פתאומי של מנח הגוף ( לדוגמא לא לעבור במהירות ממצב של ישיבה למצב של עמידה) מכיוון שזה עלול ליצור סחרחורת .
    2. תרגילים בהם הראש נמצא יותר נמוך מאשר הגוף
    3. וחשוב להקפיד על שתייה מרובה.

    אני מציינת שוב שתשובתי היא כללית ומאוד חשוב להיוועץ עם רופא על מנת לקבל הנחיות מפורטות המתאימות לכם.
    בברכה,


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו