מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה היא תזונה נכונה?מעיין08/06/2010
ככל הניראה יש לי ריקמת שומן קטנה על הבטן, כי בסה"כ נישארו לי 3 קילו לחזור למשקל המקורי.
האם עלי להפחית בתפריט הקלורי?
או שמה עלי להפחית באב מזון מסויים? שומנים? או הגדלה של חלבונים?
אגב אני מניקה מלא.
האם הירידה במשקל תביא למתיחת עור הבטן, שכרגע ניראה רירי ומדלדל, או שמה מראה בטן מתוחה יגיע באמצעות כושר? חזרת הרחם למקום?
אני שבועיים אחרי לידה אגב.
תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ההודעה קשורה לנושא- שרירי בטן
מעיין08/06/2010משום מה ההודעה הנל יצאה כהודעה חדשה, אך היא צריכה להיות כתוגובה להודעתי הקודמת - שרירי בטן כושר או ניתוח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשרירי בטן
יעל הראל09/06/2010כפי שכתבתי לך לפעמים גם כשמחזקים מאוד את רקמת שרירי של הבטן שמתחת לעור המתוח או או השומן, זה לא עוזר לבטן להיראות טוב יותר וחלק מהנשים בוחרות לנתח. אני באופן אישי לא ממליצה על זה, בייחוד לא ממליצה אם יש לך כוונות להיכנס להריון נוסף. קראי קצת על נושא והחליטי אם זו חוויה שהיית מוכנה לעבור. אני חושבת שבעזרת פעילות מתאימה ותרגילים לחיזוק שרירי הבטן העמוקים, המותן והיציבה, תוכלי להקנות לבטן מראה אסוף יותר עם זאת הכי חשוב להשלים עם הגוף ולאהוב אותו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי רעות
יעל הראל09/06/2010הירידה במשקל תמשיך לקרות מעצמה אם תקפידי לאכול נכון, כי את רק שבועיים אחרי הלידה והגוף חוזר לעצמו לאט לאט (גם ההנקה תורמת לזה ולהתכווצות הרחם). עניין הבטן המתוחה הוא לא רק עניין של משק, אלא גם של מתיחה שהעור עבר, ולצערי לא תמיד הבטן חוזרת להיראות מתוחה אחרי הלידה. אני לא ממליצה לך בשום פנים להימנע מאב מזון מסויים, בטח שלא כשאת בזמןהנקה וגם לא בכלל, הימנעות מאב מזון ספציפי היא גישה מוטעית שעלולה לגרום חסר באבות מזון,וויטמינים ומירלים חיוניים בסופו של דבר.
אני מאוד ממליצה להתאמן באופן מבוקר, למשל לצאת להליכות, לבצע תרגילים לחיזוק רצפת האגן והבטן ובעיקר לחזק את השריר הרחב בטני. השתדלי לא להעמיס על עצמך ובדקי אם שבועיים אחרי זה לא מעט מידי זמן, אולי את זקוקה לעוד קצת מנוחה כדי לתת לגוף להתאושש. בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם סטפר אפשרי בתק' משכב לידה?
מעיין09/06/2010ראשית תודה על התשובה.
האם העובדה שהבטן מלאה בסימני מתיחה מראה על סיכויים נמוכים יותר להחזיר את העור להיות מתוח?
בנוסף, רצתי לשאול לגבי תרגילים עם ספטר-
האם מותר בתקופה זו לעשות מעט כושר על מכשיר הסטפר הביתי?
המכשיר כולל רק דוושות.
פעילות של כ- 20 דק.... (לפני ההריון הייתי נוהגת להשתמש במכשיר בשביל הכיף אחת לשבוע לעיתים פעמים בשבוע.. כ 20 - 30 דק)
האם מותר בזמן משכב לידה? והאם יש הגבלה בעיניין שריר הרקטוס או שרירי ריצפת האגן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסטפר
יעל הראל09/06/2010לדעתי את יכולה, אבל זה מאד תלוי בהרגשתך. רופאים ימליצו לך לחכות 6 שבועות כדי לתת לגוף להתאושש וגם כדי לשקם את רצפת האגן, בסופו של דבר הכל עניין של תחושה אישית.
בגדול הסטפר לא מעמיס על רצפת האגן כמו ריצה או הליכה כי אין בו אימפקט מהריצפה.
לדעתי סימני המתיחה יחלשו מעט עם הזמן, אבל ייתכן מאוד שהם לא ייעלמו לגמרי, אני ממליצה לך לשאול שאלות אלו בפורום המתעסק הרפואה אסטטית כי הם יותר מבינים בזה.
מהתמונות ששלחת נראה כי הבטן הזו עוד תעלם, זה נראה לי כהשמנה בטנית שמתאימה מאוד לשבועיים אחרי הלידה... חכי לפחות חודש נוסף, כי לדעתי זה ירד :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמונה של הבטן שלי
מעיין09/06/2010ממ... האם על סמך התמונה מישהו יכול לחוות דעתו האם הרחם סיים את ההתכווצות ומה שנותר זה שומן שעלי להוריד?
זו תמונה של הבטן שבועיים אחרי הלידה, יותר נכון ביום רביעי ימלאו שבועיים.
בעקרון נותרו לי 3 קילו בלבד לחזרה למשקל המקורי שלי: 42 קילו 1.53
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהו.. תמונת פרופיל
מעיין09/06/2010אציין כי לפני ההריון הבטן הייתה שטוחה 100%
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטן לאחר לידה
שחר09/06/2010לרחם לוקח כ- 6 שבועות לחזור לגודלו. שבועיים זה נורא נורא מוקדם. ממליצה לך לחזק את רצפת האגן, ואת השריר הרוחבי ע"י הכנסה של הבטן בנשיפה בלומה (כמו שמנפחים בלון).
הליכות ופעילות אירובית אפשר להתחיל באופן מאד מאד מתון לא יותר מ 10 דקות. מתונות (!).
חשוב שרצפת האגן שלך תהיה חזקה לפני שמתחילים להעמיס עוד מאמצים.
חשוב גם מאד לנוח.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשיבות רצפת אגן
יעל הראל09/06/2010רעות שימי לב שכולן מדגישות לך לחזק קודם את רצפת האגן, זה הכי חשוב והדבר הראשון שצריך לעשות לפני חזרה מלאה לפעילות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהו.. תמונת פרופיל
מעיין09/06/2010אציין כי לפני ההריון הבטן הייתה שטוחה 100%
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה !!!
מעיין09/06/2010אכן אני התחלתי לעבוד על חיזוק ריצפת האגן, אני גם מרגישה שהיא מאוד חלשה.
ברור לי שלפני כל הכושר והספורט זה הדבר החשוב ביותר.
בנוסף גם קבעתי תור לפזיוטרפיה שיתחיל רק בסוף החודש, מאוד חשוב לי חיזוק ריצפת האגן, גם בכדי למנוע צניחת איברים, וגם........ כדי לחזור לתפקוד מיני ;)
כמה שינויים הגוף עובר ב 9 חודשים.... אף פעם לא חשבתי שאפשר להספיק לעבור כל כך הרבה שינויים בפרק זמן כל כך קצר יחסית....
תודה לתשובות של כולם, המון תודה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבכיף גדול! :-)
יעל הראל09/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)












