זה רק נדמה לי או שהבטן גודלת???!!??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זה רק נדמה לי או שהבטן גודלת???!!??
    מעיין
    10/06/2010

    עכשיו רישמית אני שבועיים אחרי הלידה. מלאו אמש.

    אני מרגישה כאילו הבטן העליונה גדלה פתאום, יותר ממה שהייתה לפני שבוע וחצי.

    אני מנסה להוריד את הבטן, או לפחות לחכות לזמן שיעשה את שלו ויוריד את הבטן והיא מצידה גודלת לי?!?!?!?!?!?!?

    מה פה קורה פה?????????

    האם זה טיבעי? האם זה אומר שהבטן חוזרת לגודל האמיתי שהיא תישאר בו אחרי הלידה?
    אציין שלפני הלידה הבטן הייתה שטוחה.

    בהריון עליתי סה"כ 11 קילו, מאז הלידה כבר ירדו כ-7-8 קילו, נותר לי 3 קילו למשקל המקורי שלי 42 (גובה 153), גיל 23.

    אני נורא חוששת כי גנטית אימי היא אישה רזה שלאחר הלידה השניה שלה בגיל 34 היא נישארה עם בטן כמו בחודש 9 עד עצם היום הזה.... לכן אני כל הזמן במעקב אחרי התפתחות הבטן, מאוד לא רוצה להגיע למצבה ומנסה להבין איך נגמרים הדברים על מנת לתקן מראש.

    מה דעתכם?
    מדוע הבטן גדלה פתאום?

    מצרפת תמונה...... =\ שימו לב שהתמונות למטה הן העדכניות מהיום - שבועיים אחרי הלידה. התמונות העליונות הן שבוע וחצי אחרי הלידה ושם דווקא הבטן ניראת קטנה הרבה יותר מהמצב היום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי את התמונה

    מעיין
    10/06/2010

    אוף... אף פעם לא מצליחה לעשות תגובה זה קצת מבלבל הכפתור למעלה של הוספת הודעה...

    לא חשוב, הבעיה כניראה אצלי =/

    מצרפת תמונה...... =\ שימו לב שהתמונות למטה הן העדכניות מהיום - שבועיים אחרי הלידה. התמונות העליונות הן שבוע וחצי אחרי הלידה ושם דווקא הבטן ניראת קטנה הרבה יותר מהמצב היום.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו