הי..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הי..
    נתי
    28/06/2010

    אני בת 22, רזה..עושה פילאטיס פעמיים בשבוע.. לאחרונה עליתי כמה קג'..אני מרגישה שהבטן התחתונה , וזה מאז ומתמיד קצת טפחה.. אני יודעת שהליכות וריצות זה מה שמומלץ.. והאמת שזה קצת מדכא אותי. גם כשאני עושה את ההליכה מול הטלויזיה.. יש משהו מומלץ אחר שאני יכולה לעשות??

    או בכלל איך לשמור על הבטן שטוחה ?.

    אשמח לטיפים...

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הי..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי נתי,

    מיכל בן דוד
    28/06/2010

    זה נכון שפעילות אירובית תעזור לך לשרוף שומן מיותר, אין צורך להיכנס לדיכאון מזה. יש המון פעילויות שנכנסות תחת ההגדרה של פעילות אירובית מעבר לריצה והליכה. אם את מנויה לחדר כושר את יכולה להיכנס לחוגים שונים כגון שיעורי מדרגה, אירובי, זומבה, קיק בוקסיג וכו'... ובצורה זו לעשות פעילות אירובית.
    בנוסף, את בהחלט יכולה להוסיף עוד לפחות שיעור פילאטיס אחד בשבוע.

    אין טיפ שאפשר לתת על מנת לשמור על בטן שטוחה חוץ מלשמור על אכילה נכונה ומאוזנת תוך כדי ביצוע פעילות גופנית בצורה סדירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו