מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שרירי בטן לאחר לידהמעיין05/07/2010
שלום רב,
ילדתי לפני 6 שבועות בדיוק, אתמול הייתי בבדיקה אצל רופאת הנשים שלי - בדיקה שגרתית לאחר לידה, והיא ציינה שהכל חזר למקום, הרחם וכו..
הבעיה היא שאני האומנם ילדתי לפני חודש וקצת אבל הבטן שלי ניראת עדיין כמו בחודש רביעי.
אציין שאני מטבעי בחורה רזה ואף פעם לא הייתה לי בטן נפוחה אלא בטן שטוחה להפליא וזאת למרות שאף פעם לא עשיתי כושר אלא להיפך אני עובדת מול מחשב 12 שעות ביום כך שבכל לא יוצא לי לעשות ספורט.
אני בת 25.
מלבד העובדה שהבטן בגודל כמו שהייתה בחודש רביעי, אני ממש יכולה לתפוס את עור הבטן עם האצבעות ולמתוח אותו עד אין סוף.. האם זה אומר שיש לי עודפי עור ולכאורה רק תיקון מתיחת בטן יסייע? או שמה ספורט יכול לסייע במקרים כאלה?
כמו כן האם הגיוני חודש וקצת אחרי לידה שגודל הבטן תיהיה כמו שהייתי בחודש רביעי?
כמו כן, האם נכון לשים חגורת בטן מיוחדת של לאחר לידה?
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי
יעל הראל07/07/2010ראשית, מזל טוב! שנית, אני חושבת ששישה שבועות זה פרק זמן מאוד קצר ולכן הבטן עדיין נפוחה, אין לי ספק שהיא תתכווץ. העור המתוח הוא דבר שגם יחזור לעצמו,אבל לא לגמרי, לפעמים העור אכן נמתח ונשארת בטן פחות שטוחה מלפני ההריון.. זה מאוד תלוי בגנטיקה ובמבנה שלך באופן אישי.
חוץ מזה לא פירטת אם כבר ירדת למשקל ההתחלתי שלך, ויכול להיות שזו הסיבה...
בכל אופן, אני מאוד, מאוד ממליצה שתתחילי לבצע פעילות גופנית כגון הליכות וחיזוק (ישנם שיעורים ספציפיים לנשים לאחר לידה). אני גם ממליצה לך מאוד גם לחזק את רצפת האגן, את זה תוכלי כמובן לעשות גם בשיעורי עיצוב רגילים וגם בשיעורים לנשים לאחר לידה, אני בטוחה שזה יתרום למראה חטוב יותר של הבטן ובכלל של כל הגוף, בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה - אבל
מעיין13/07/2010תודה על תגובתך,
נישאר לי 2 קילו חזרה למשקל המקורי לפני הלידה.
הבטן עדיין לא שטוחה ולפני הלידה הייתה שטוחה מאוד.
את חושבת שזה עיניין של ספורט ותזונה נכונה שיחזירו את הבטן לצורתה הקודמת או שזו כניראה תיהיה צורתה החדשה - בולטת כמו חודש שלישי.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי
יעל הראל16/07/2010אני חושבת שהבטן תחזור לעצמה ושהספורט והתזונה הנכונה יזרזו את תהליך החזרה לגיזרה ואף יתרמו לך מבחינת חזרה ליציבה הנכונה, וחיזוק שרירי רצפת האגן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)




