שרירי בטן לאחר לידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שרירי בטן לאחר לידה
    מעיין
    05/07/2010

    שלום רב,
    ילדתי לפני 6 שבועות בדיוק, אתמול הייתי בבדיקה אצל רופאת הנשים שלי - בדיקה שגרתית לאחר לידה, והיא ציינה שהכל חזר למקום, הרחם וכו..

    הבעיה היא שאני האומנם ילדתי לפני חודש וקצת אבל הבטן שלי ניראת עדיין כמו בחודש רביעי.
    אציין שאני מטבעי בחורה רזה ואף פעם לא הייתה לי בטן נפוחה אלא בטן שטוחה להפליא וזאת למרות שאף פעם לא עשיתי כושר אלא להיפך אני עובדת מול מחשב 12 שעות ביום כך שבכל לא יוצא לי לעשות ספורט.

    אני בת 25.

    מלבד העובדה שהבטן בגודל כמו שהייתה בחודש רביעי, אני ממש יכולה לתפוס את עור הבטן עם האצבעות ולמתוח אותו עד אין סוף.. האם זה אומר שיש לי עודפי עור ולכאורה רק תיקון מתיחת בטן יסייע? או שמה ספורט יכול לסייע במקרים כאלה?

    כמו כן האם הגיוני חודש וקצת אחרי לידה שגודל הבטן תיהיה כמו שהייתי בחודש רביעי?
    כמו כן, האם נכון לשים חגורת בטן מיוחדת של לאחר לידה?


    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שרירי בטן לאחר לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי

    יעל הראל
    07/07/2010

    ראשית, מזל טוב! שנית, אני חושבת ששישה שבועות זה פרק זמן מאוד קצר ולכן הבטן עדיין נפוחה, אין לי ספק שהיא תתכווץ. העור המתוח הוא דבר שגם יחזור לעצמו,אבל לא לגמרי, לפעמים העור אכן נמתח ונשארת בטן פחות שטוחה מלפני ההריון.. זה מאוד תלוי בגנטיקה ובמבנה שלך באופן אישי.
    חוץ מזה לא פירטת אם כבר ירדת למשקל ההתחלתי שלך, ויכול להיות שזו הסיבה...
    בכל אופן, אני מאוד, מאוד ממליצה שתתחילי לבצע פעילות גופנית כגון הליכות וחיזוק (ישנם שיעורים ספציפיים לנשים לאחר לידה). אני גם ממליצה לך מאוד גם לחזק את רצפת האגן, את זה תוכלי כמובן לעשות גם בשיעורי עיצוב רגילים וגם בשיעורים לנשים לאחר לידה, אני בטוחה שזה יתרום למראה חטוב יותר של הבטן ובכלל של כל הגוף, בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה - אבל

    מעיין
    13/07/2010

    תודה על תגובתך,
    נישאר לי 2 קילו חזרה למשקל המקורי לפני הלידה.
    הבטן עדיין לא שטוחה ולפני הלידה הייתה שטוחה מאוד.

    את חושבת שזה עיניין של ספורט ותזונה נכונה שיחזירו את הבטן לצורתה הקודמת או שזו כניראה תיהיה צורתה החדשה - בולטת כמו חודש שלישי.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי

    יעל הראל
    16/07/2010

    אני חושבת שהבטן תחזור לעצמה ושהספורט והתזונה הנכונה יזרזו את תהליך החזרה לגיזרה ואף יתרמו לך מבחינת חזרה ליציבה הנכונה, וחיזוק שרירי רצפת האגן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו