לרדת במשקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לרדת במשקל
    ליאת
    07/07/2010

    שלום רב!
    אני בת 24, ומאז שהתחתנתי (לפני שנה) עליתי במשקל, זאת כנראה בגלל אופי העבודה שלי - אני עובדת עד שעות הערב המאוחרות, לרוב בישיבה ולכן גם אם אני רוצה, אני לא יכולה לעשות פעילות ספורטיבית.
    הורדתי ה-מ-ו-ן בכמות האוכל שאני אוכלת, כבר שבועיים וירדתי רק שני קילו.. השאלה האם זה תקין? אני רוצה לרדת 10 קילו! וזה דיי נתקע לי, מדוע זה לוקח המון זמן (בעבר ירדתי במשקל באופן מהיר כי עסקתי בפעילות ספורטיבית)? האם זה תלוי בחילוף החומרים בגוף?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לרדת במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי ליאת,

    מיכל בן דוד
    08/07/2010

    הדרך הכי יעלה לירידה במשקל היא שילוב של תזונה נכונה עם פעילות גופנית. ולכן זה באמת הגיוני שבעבר את ירדת יותר מהר במשקל כששילבת תזונה עם פעילות גופנית.

    לשאלתך, זה נשמע הגיוני שירדת שני קילו בשבועיים. ואפילו די נורמאלי.

    אני יודעת שאת אומרת שאין לך זמן לבצע פעילות גופנית אבל מאוד כדאי שתנסי לפנות לזה זמן. לא רק בגלל שזה יזרז את תהליך הירידה המשקל אלא בגלל אופי העבודה שלך. בגלל שהעבודה שלך כל כך חד גונית מאוד חשוב להניע את הגוף ולא לנוון אותו.

    בכל מקרה, הגוף שלנו הוא כמו מחשבון. על מנת לרדת במשקל אנחנו צריכים שההכנסה הקלורית שלנו תהיה יותר נמוכה מההוצאה הקלורית שלו,פעילות גופנית כמובן תורמת לכך. ברגע שאת לא מתאמנת ההוצאה הקלורית שלך מאוד נמוכה וההכנסה הקלורית צריכה להיות בהתאם על למנת לראות תוצאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו