עייפות ותשישות בגיל 26

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עייפות ותשישות בגיל 26
    אדריאנה
    17/08/2010

    שלום רב. אני בת 26 ומזה כמה שנים משתדלת לקיים אורח חיים בריא, הכולל 4 אימוני כושר בשבוע, תזונה מאוזנת, שינה של 5-7 שעות בלילה.
    לאחרונה אני מרגישה עייפה ותשושה כל הזמן, אפילו עלייה במדרגות מעייפת אותי ואני מרגישה איך הדופק שלי עולה, והנשימה מתקצרת.
    לפני כשבוע עשיתי בדיקות דם והכל יצא תקין.
    הכושר הגופני שלי לדעתי ברמה טובה, כאשר אני רצה 2-3 בשבוע 3.5 ק"מ, שוחה, עושה אימוני אירובי נוספים, תרגילי כוח ועוד.

    אציין גם כי אין לי "לחץ" יותר מהרגיל בחיי או אירוע שהשפיע או ישפיע בעתיד... רק החיים הלחוצים הרגילים בעבודה ובבית...

    מה יכולה להיות הסיבה? מקווה שהגעתי לפורום הנכון..
    המשך יום מקסים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עייפות ותשישות בגיל 26

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אדריאנה

    יעל הראל
    20/08/2010

    ממה שאת מתארת, אורח החיים שלך באמת בריא ופעיל, ייתכן שאת פשוט עייפה, לפעמים אנחנו צוברים עומס רב מידי ולא מודעים לזה ואז הגוף מאותת לנו לנוח. אני ממליצה לך לנסות לישון 7 שעות בלילה, 5 שעות זה מעט מאוד, במיוחד לאדם כמוך שנוהג להתאמן באופן תדיר.
    בנוסף תשאלי את עצמך האם מתרגשת או לחוצה בכל זאת יותר מהרגיל?
    אני ממליצה לך לבצע במהלך התקופה בקרובה אימונים מתונים יותר, למשל השחייה, מתאימה יותר למצב שאת מתארת מאשר ריצה. נסי לבצע לאימוני יוגה או פילאטיס, גמישות ומתיחות שיש בהם עקרונות מדיטטיביים, אולי הם יעזרו לך. אשמח לשמוע אם המצב משתפר,בהצלחה ושבת שלום, יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו