רזה עם כרס/בטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רזה עם כרס/בטן
    סיגלי
    21/08/2010

    היי,

    אני בת 40 ואחריי 2 לידות, אני שוקלת 55 , אבל יש לי כרס/בטן , וזה דיי תורשתי אצלנו במשפחה,
    אני מנסה מאוד לשמור על הגזרה , ולאכול דברים מזינים ולא משמינים, וגם לעשות הליכות....
    האם יש סיכוי להוריד את הבטן? תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רזה עם כרס/בטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי סיגלי,

    מיכל בן דוד
    23/08/2010

    השמנה בטנית זאת תופעה תורשתית "מעצבנת" שקשה להילחם בה, אבל בכל זאת יש דברים רבים שניתן לעשות.
    התיאור שכתבת על הרגלי התזונה שלך לא מספיק מפורט ולכן איני יודעת עד כמה זה מדויק ואכן נכון.
    המלצתי היא, לפנות לתזונאית על מנת לבנות לך תפריט מאוזן שיתאים למטרות שלך.

    בנוסף,על מנת להילחם בדבר תורשתי צריך להתאמץ, כלומר שילוב של תזונה נכונה ופעילות גופנית. כפי שציינת את עושה הליכות השאלה שלי היא כמה הליכות את עושה בשבוע? מהו אורך ההליכה? ומהו קצב ההליכה?
    כמו כן, חשוב לחזק את שרירי הבטן בעזרת תרגילים ספציפיים ( את יכולה למצוא מאגר גדול של תרגילי בטן באינטרנט) .

    אז בקצרה, כן יש סיכוי להוריד את הבטן. יתכן שאת תצטרכי להוסיף יותר פעילות גופנית לשגרת היום שלך ולבדוק אם התזונה שלך אכן תואמת למטרות שלך.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו