מאד חשוב לי שיענו במהרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מאד חשוב לי שיענו במהרה
    הראל
    29/08/2010

    שלום, אני בת 17 אני עוסקת בפעילות גופנית באופן קבוע כבר שנה

    הפעילות שאני מבצעת היא
    50 דק' על אליפטי- קצב מהיר יוצאת מיוזעת ועייפה
    25 דק' ריצה על הסקי- בקצב של 8.8-10.5 עם שיפוע 1

    לאחר מכן
    כ-25 דק' מכשירים לכל איברי הגוף
    וכ-10-15 דק' עבודה על הבטן+גב

    האימון יוצא שעתיים במקרה הטוב, בדרך כלל יוצא שאני שם יותר
    וזה מעמיס עליי. בכלל בזמן האחרון מבחינה נפשית מאד מאד קשה לי עם השעתיים
    והחלטתי לוותר על המכשירים 3 פעמים בשבוע אלה להפוך את זה לפעם אחת בשבוע מכשירים,
    כך שרק פעם בשבוע יצא לי אימון ארוך וכל שאר הפעמים כשעה וחצי אימון.

    השאלה שלי עד כמה יראו את שינוי בגוף שלי?
    הגוף שלי יהפוך למדולדל? והאם אני אשמין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מאד חשוב לי שיענו במהרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי לורן,

    מיכל בן דוד
    30/08/2010

    את לא צריכה להילחץ מהשינוי באימונים שלך, את עושה המון פעילות אירובית. שעה וחצי של פעילות אירובית שלוש פעמים בשבוע זה די והותר.
    את צודקת שללכת לחדר הכושר לאימון של שעתיים זה יותר מידי זמן ועלול לגרום לשחיקה עם הזמן, כמו שקרה לך.
    ממה שאני רואה האימונים שלך לא בנויים בצורה כל כך יעילה. לדעתי את צריכה להתייעץ אם אחד המדריכים בחדר הכושר על מנת ליעל את מבנה האימון.
    לדוגמה:
    אימון אירובי של 30-40 דק'
    20 דק' של אימון משקולות ( כל אימון לעבוד רק על 2-3 קבוצת שרירים שונות. לדוגמה: גב, חזה וזרועות)

    שלושה אימונים בשבוע כאשר בכל אימון עובדים על קבוצות שרירים שונות.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא רוצה להפחית

    הראל
    30/08/2010

    בגלל שפעם הייתי מלאה ועכשיו אני מרוצה ממשקל הגוף שלי, אני לא רוצה להפחית את השעה ורבע אירובי ל40 דק' כי אני כמובן אעלה במשקל. הבנת את הדילמה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לורן

    מיכל בן דוד
    30/08/2010

    הבנתי את הדילמה, גם קודם.
    ממה שאני רואה יש לך שתי אופציות:
    1. לעשות את מה שאמרת , שתי אימונים של שעה ורבע של פעילות אירובית ואימון נוסף גם של פעילות אירובית וגם של חיזוק.- זאת אופציה לא רעה. את יכולה להתחיל איתה ולראות איך את מרגישה עם זה.
    2. לעשות שינויים אחרים בתוכנית האימונים שלך. בגלל שחשוב לך לעשות בעיקר פעילות אירובית את יכולה ללכת לחדר הכושר 4 פעמים בשבוע כאשר מתוכם את עושה שתי אמונים רק של אירובי, ושתי אימונים נוספים הרבה יותר קצרים כאשר החלק של האירובי נע בין 20 -30 דק'.

    לא לצריך להילחץ משינויים. הגוף זקוק לשינויים על מנת להתחזק. זה לא טוב לעשות אותו אימון לאורך הרבה זמן כי זה כבר לא מאתגר את הגוף.

    אני לא יודעת אם זאת אופציה שניראת לך כי היא מצריכה ממך לבוא עוד יום לחדר הכושר- אבל אורך האימון והנפח שלו יורד כאשר הוא מפוזר בצורה זו.

    לסיכום, כמו שאמרתי, יש לך כמה אופציות שעומדות לפנייך. אם האופציה הראשונה ניראת לך יותר תלכי על זה. תמיד אפשר לשנות.
    כפי שאמרתי קודם, ממולץ שתתייעצי בחדר הכושר שבו את מתאמנת עם אחד המאמנים שבנו לך את האימון , יכול להיות שאת יכולה לעשות שינויים יותר קטנים שיכולים לעזור לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ..

    הראל
    05/09/2010

    אני אלך על האופצייה השנייה+אתייעץ עם אחד המאמנים
    תודה רבה על התשובה המפורטת!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו