מה לעשות בחדר כושר?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה לעשות בחדר כושר?
    רויטל
    30/09/2010

    בס"ד

    שלום רב אני בת 28 שוקלת 63 1.70 גובה (שמנתי 3 קילו אחרי החגים)מעוניינת להתחיל בשגרת חיים בריאה לא רק "לעשות דיאטה" כמובן שקודם כל אני רוצה לרזות 7 קילו אבל לשמור על משקל זה תוך התמכרות לספורט ושזה יהיה חלק משיגרת היום שלי...אני מנסה להיכנס להריון ראשון (נשואה 4 חודשים) והבנתי שמומלץ מאוד להתחיל ספורט לפני ולחזק שרירים כדי שאחרי הלידה הם לא יהיו רפויים ומגעילים...בקיצור נרשמתי לחדר כושר,ואנ י לא יודעת מה עדיף שיעורים או מכשירים?כמובן שקודם כל שעה על הליכון שילוב של ריצה והליכה,אבל לחיזוק שרירים מה עדיף לי? זה ממש מבלבל כי בשיעורים גם עובדים על חיזוק?בקיצור מבולבלת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה לעשות בחדר כושר?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי רויטל

    יעל הראל
    01/10/2010

    כל הכבוד על הנחישות להיכנס לכושר, זה באמת בדיוק בזמן אם רוצה להיכנס להריון, כי ככה תחזקי את הגוף לקראת התהליך. בעניין חדר הכושר, הפעילות על ההליכון נשמעת לי מצויין וחיזוק שרירים כדאי לבצע בשני המישורים, גם בשיעורי סטודיו וגם ע"י תכנית מובנית בחדר הכושר. בקשי מהמדריך שיבנה לך תכנית מתאימה ונסי לבצע את התכנית פעם/פעמיים בשבוע, השתתפי באחד משיעורי הסטודיו פעם/פעמיים שבוע וכך נסי ליצור מצב בו את מקיימת 3-4 אימונים שבועיים בהם ביצעת פעילות אירובית ועבודה על חיזוק שרירים (או בסטודיו או בחד"כ). לדעתי שיעורי הסטודיו יכולים לתרום לך מאוד כי יש בהרבה מהם דגש על חיזוק שרירי הבטן והיציבה וזה מאוד חשוב לך בתקופה זו, בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו