עזרה בבקשההה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבקשההה
    הילה
    17/11/2010

    שלום רב אני בת 27 שוקלת 70 גובה 167 ילדתי לפני כשנה וחודשיים בניתוח קיסרי עליתי בהריון 15-16 קילו כשלפני כן היית לאחר דיאטה עצמאית כוללת אימונים גופניים וירדתי 19 קילו בכוחות עצמי. לאחר הלידה הנקתי במשך חצי שנה ו לא קיבלתי מחזור כ- 7 חודשיים בטווח של שנה מיום הלידה קיבלתי 3 פעמים מחזור ובחודשיים האחרונים עוד פעם אחת כחודש לאחר הלידה כבר חזרתי לאימונים - 4 שעות שבועיות אירובי מדרגה,עיצוב ופילאטיס (אני מתאמנת כ-4 שנים) וחזרתי לשגרת שמירה באוכל, אכילת מוצרים באחוזי שומן נמוכים ללא מטוגנים ללא שתיה מתוקה וכדומה כמו בכל מהלך חיי, חשוב לציין כי לא עשיתי דיאטה מבוקרת ומאוזנת מעולם כי לא בכך אני דוגלת, בעיניי אורח חיים נכון הוא הדרך להצלחה.
    מאז הלידה ירדתי סך הכול 5 קילו שגם הם בעיני קשורים לשאריות ההריון בלבד-מים שליה וכו' הכול נראה אצלי תקוע ולא זז ברצוני לדעת אם יש קשר לחוסר המחזור המעקב ירידה? דבר שקרה לי בעבר, ואיך אני יכולה לעשות את בדיקת הדם המוכיחה לי איזה מאכלים גורמים לי להשמנה ישירה וכדאי לי להימנע מהם, שמעתי שקיימת בדיקה כזו רק איפה עושים ממי מבקשים וכמה זה עולה,
    אשמח אם תתיחסו בהקדם לשאלותיי, אני בחורה בעלת מודעות עצמית גדולה מאוד משדלת ומנסה כבר שנה וחודשיים כאמור אם לא לחזור למשקלי דאז 59 קילו לערך אז לפחות לרדת משמעותית, אני כבר נורא מיואשת ונאחזת בידיעה שלפחות אני לא עולה במקשל אך לא מצליחה להבין מדוע איני יורדת כלל
    בברכה
    הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשההה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשההה - תגובה

    יעל הראל
    18/11/2010

    הילה יקרה, אינני מכירה את הבדיקה שתיארת, אבל ישנם מס' דברים שאולי אליהם התכוונת ושיוכלו לעזור. יש מה שנקרא התאמת תזונה לפי סוג דם, אני לא מספיק בקיאה אם זה באמת עוזר, אבל אולי תוכלי להתעניין, בנוסף ישנה בדיקה אותה לדעתי ניתן לקיים בווינגייט שבה בודקים את ה BMR , כלומר את חילוף החומרים הבסיסי שלך, אם תראי בבדיקה כזו שהקצב המטבולי נמוך במיוחד, בוודאי יהיה לך קל יותר לדעת מה ניתן לעשות. בדיקה חשובה שאני ממליצה שתעשי היא בדיקה לתפקוד בלוטת התריס, לעיתים כשיש בעייה של תת פעילות בבלוטת התריס, חילוף החומרים נעשה איטי יותר ולא מצליחים לרדת במשקל. אני כותבת לך לבדוק זאת מכיוון שאחד הסימפטומים לתת-הפעילות, הוא קבלת מחזור לא סדיר ובהפרשים גדולים, בכלל יש קשר בין ה"פרופיל" ההורמונלי שלנו לחילוף החומרים, אז אולי כדאי לך גם להיפגש עם רופא נשים.
    (חשוב לי לציין שתת פעילות היא בעייה נפוצה וקל מאוד לטפל בה, פותרים זאת בעזרת נטילת כדור באופן קבוע והבלוטה חוזרת לתפקוד תקין). אני גם ממליצה לך לנסות להיפגש עם תזונאית טבעית או נטורופט, ברפואה המשלימה תוכלי לקבל ייעוץ תזונתי שונה מהרגיל ועזרה עם צמחי מרפא וגם השלמה של טיפולים כגון דיקור, ריפלקסולוגיה או שיאצו שלעיתים יכולים לעזור בתהליך ירידה במשקל. לסיום אמליץ לך גם לנסות לנהל בכל זאת יומן אכילה ולבדוק, מה הערך הקלורי שאת צורכת ליום וכמו כן, לגוון את הפעילות הגופנית, ייתכן שגופך התרגל לשגרת האימונים וצריך לאתגר אותו מחדש. אשמח מאוד לשמוע איך הולך לך בהמשך ולעזור, בהצלחה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו