התחלת אימון אופני כושר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התחלת אימון אופני כושר
    אביגיל
    25/01/2011

    שלום,
    אני בשנות ה-20 המאוחרות, לאחר שתי לידות, בימים אלה מנסה להכנס להריון נוסף, גובהי 1.63 ומשקלי כ-68 ק"ג. בשנה וחצי האחרונות עליתי כ-8 ק"ג במשקלי והחלטתי להתחיל לעשות כושר על מנת לחזור למשקלי הרגיל. אי לכך רכשתי אופני כושר ואשמח לקבל המלצה כיצד להתחיל, עם התייחסות לכך שאני מנסה להרות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התחלת אימון אופני כושר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התחלת אימון אופני כושר - תגובה

    יעל הראל
    25/01/2011

    הי גלי, כמו בכל התחלה מומלץ להתחיל בהדרגה, אימון של 25-20 דק', פעמיים שלוש בשבוע בעצימות נמוכה (כזו שאת מרגישה בה שאת יכולה לדבר תוך כדי..).
    אם תרגישי לאחר חודש-חודש וחצי שזה קל לך מידי, אני ממליצה להאריך את משך האימון אבל לא להעלות את העומס, כלומר אם את מחליטה להעלות עומס, המשיכי לדווש רק 20-25. בגדול אין בעייה עם זה שאת מנסה להיכנס להריון כל עוד תשמרי לא להעלות את הדופק יתר על המידה, את יכולה להעזר בשעון דופק ולראות שהדופק לא יעלה מעל 135-140 פעימות לדקה או פשוט להקשיב לגופך ולא להגיע למצבי התנשפות מוגזמת. אני ממליצה לך כמובן להקפיד על שתיה מרובה ועל תזונה מאוזנת ולהימנע מממתקים/מטוגנים/שומנים וכו'. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו