פעילות גופנית להרזיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פעילות גופנית להרזיה
    אנונימית
    17/02/2011

    אני בעודף משקל (גובה 1.68 , משקל 92) כבר כמה חודשים אני בכוונה להרזיה - הייתי ביעוץ אצל דיאטנית ולמדתי לאכול נכון יותר
    שיניתי כל מיני דברים בשגרה - מדרגות במקום מעלית - להגיע ברגל למקומות במקום באוטובוס ,המון מים וכו...

    וחוץ מזה אני עושה פעמיים בשבוע שעה פילאטיס.
    מלבד חיטוב קל ששמתי לב אליו אני לא מבחינה בשום הרזיה ואפילו עליתי כמה קילו.

    זה גורם לי להבין שכנראה הפילאטיס לא מספיק.....ואני צריכה להוסיף עוד פעילות

    קצת קשה לי עם פעילות כמו אירובי שקופצים בה או ריצה מכיוון שאני מרגישה כאבים ברגליים ובברכיים כשאני מנסה פעילויות אלה.

    האם הליכה היא פעילות מתאימה למטרה שלי?
    כמה פעמים בשבוע מומלץ ולכמה זמן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעילות גופנית להרזיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעילות גופנית להרזיה - תגובה

    מיכל בן דוד
    21/02/2011

    הי,
    אז קודם כל, כול הכבוד על השינויים שעשית!!!!! זאת התחלה טובה מאוד.
    שנית,בהחלט רצוי שתוסיפי לפעילות הגופנית שלך פעילות אירובית כגון: הליכה, רכיבה על אופניים , שחייה.
    לשאלתך, בכדי לראות תןצאות עלייך ללכת 3-5 פעמיים בשבוע, למינימום 30 דק' כל פעם.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו