קורס מדא"גיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קורס מדא"גיות
    הדר
    02/03/2011

    היי אני לא יודעת אם זה המקום לשאול את השאלה אבל אני מתגייסת עוד חודש ואני הולכת להיות מדאג"ית ואני קצת חוששת כי הבנתי שהקורס מאודד קשה מבחינה פיזית ואני לא בשיא הכושר שלי.ורציתי לדעת אם אתן יודעות מה הדרישה שלהם מבחינת כושר גופני?..ז"א אני יודעת שצריך 46 שכיבות שמיכה 86 בטן וריצת 2000 ב10 חצי שקות אבל אם אני יעשה נגיד 40 ידיים ו75 בטן אני יכולה ליפול מהקורס?אני נורא מפחדת לא לעמות בדרישות :(

    ויש דרך מהירה לפתח את שרירי הבטן חוץ מכפיפות בטן?

    תודה ויום נעים! :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קורס מדא"גיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קורס מדאגיות - תגובה

    יעל הראל
    02/03/2011

    הי הדר, איזה כיף לך שאת עומדת להתחיל את הקורס הזה, אני הייתי מדא"גית ונהנתי מאוד מהקורס ועוד הרבה יותר מהשירות! אם תעשי 40 ידיים ו 75 בטן ותעמדי בדרישת זמני הריצה את תעברי את המבחן, לא כ"כ מהר נופלים מהקורס כך שאין לך מה לדאוג. המבחן בנוי ע"פ ניקוד, זאת אומרת שכדי לקבל 100 עד כמה שזכור לי צריך 86 בטן, 46 שכיבות שמיכה ובסביבות 8:50 דק' ל 2000, כך שכדי להיכשל לגמרי צריך הרבה פחות מ 40 ידיים ו 75 בטן..
    בכל אופן, אני ממליצה לך מאוד לנצל את החודש הזה כדי להתאמן (אך עם זאת, לא להגזים כדי שלא תיפצעי) ככה תגיעי יותר מוכנה. בצעי עליות בטן רגילות כמו שתעשי במבחן הבטן האמיתי, כמו כן יש הרבה תרגילי בטן נוספים שהם לא רק כפיפות בטן רגילות, תוכלי לחפש באינטרנט וגם להעזר בכדור הגדול. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה ושאלה נוספת..

    הדר
    03/03/2011

    את יכולה להגיד לי אם מחלקים את הקורס לקבוצות לפי קמת הכושר של הבנות?כי אני משערת שכל אחת מגיעה עם כושר גופני שונה..

    ולידע כללי יש לך אולי אימייל?הייתי מאודדדד שמחה לשאול אותך כמה שאלות על הקורס,אני נורא לחוצה לקראתו ואני לא מכירה עוד בנות שהיו בקורס ככה שאין לי כל כך עם מי להתייעץ.
    וגם אם לא תודה רבה בכל מקרה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה ושאלה נוספת.. - תגובה

    יעל הראל
    03/03/2011

    הי, הדר, חשוב שתדעי שאני עשיתי את הקורס לפני 11 שנה... :-) אז אולי אני לא אוכל לתת לך את התשובות הכי מדוייקות, כי בטח דברים מאוד השתנו מאז..
    את מוזמנת לכתוב לי למייל הוא מופיע באתר שלי.

    לא זכור לי שחילקו אותנו לקבוצות לפי רמת הכושר שלנו, כולנו עשינו אז את הכל ביחד, מי שהיה לה קל יותר בריצות למשל, פשוט דירבנה את מי שהיה לה קשה יותר. הקורס בנוי בצורה מאוד הדרגתית, כך שגם אם את מתחילה עם כושר בינוני או לא מאוד מפותח, את תצליחי להתקדם ולעמוד בדרישות, אל תדאגי. בהצלחה!!
    כתבי לי אם תרצי עוד עצות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו