מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אכילה לאחר אימוןהילה09/03/2011
שלום רב, אני מתאמנת מזה 5 כ שנים ותמיד הייתה לי את ההתלבטות מה נכון לאכול לאחר אימון, האימונים שלי הם תמיד שיעורי סטודיו פעמים בשבוע
1 - שעה עיצוב דינמי + שעה פילאטיס / שעה אירובי מדרגה+שעה זומבה
2 שעה קיקבוקס + שעה זומבה
ברצוני לדעת מה כדי לאכול אם בכלל לאחר אימונים אלו, חשוב לציין שהשעה הינה מאוחרת משום שאני מגיעה באזור 20:30 הביתה ואוכלת בערך ב-21:00.
האם חשוב לאכול דברים מסויימים או שיש מזונות שאסור ממש לאכול לאחר אימונים אלו, אולי יש הבדל בין מה שמותר לאכול בימי אימון שונים
בנוסף רציתי לדעת אם מותר לאכול טוסט לאחר האימון, לכאורה זה נשמע רע, אך חשוב לציין שהלחם הינו לחם שיפון מלא בלבד (ללא חיטה וללא שמרים), צהובה לייט 5% ופטה 5%
אודה לך אם תעני לי בהקדם
תודה ויום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכילה לאחר אימון - תגובה
יעל הראל10/03/2011הי הילה, תזונה לאחר אימון גם היא מאוחר בלילה היא דבר הכרחי וחשוב.
האימונים שאת מתארת כוללים בעיקר פעילות אירובית (למעט הפילאטיס), לאחר פעילות זו מאגרי הסוכר בגוף זקוקוים "לטעינה" מחדש, כמובן שלא צריך להגזים, כי א מדובר באימון שלפני מרתון :-) את יכולה בהחלט לאכול פרוסת לחם שיפון (גם בצורת טוסט), השאלה היא אם כבר אכלת לחם או מנת פחמימות מספקת באותו יום..? בכל אופן, הייתי משתלדלת לאכול גם משה חלבוני - למשל כמה כפות גבינה, ביצה קשה, טונה ולהכין סלט קטן או לשלב ירק כלשהו, אפשר גם יוגורט עם פרי חתוך בתוך וכף של שיבולת שועל...לאחר אימונים כגון אלה שתיארת רצוי שתאכלי תמיד מנת חלבון ופחמימה ולכן המלצתי לך את מה שכתבתי. מזונות שלא כדאי לאכול אח"כ הם מזונות עתירי שומן (צ'יפס, מלוואח, בורקס...) כי הם גם לא מזינים, גם לא ימלאו את מאגרי הסוכר שנתרוקנו וגם לא יתרמו לבניית השריר. בכל אופן, חשוב לזכור שהאימונים הם לא סיבה לאכול הרבה מעבר לרגיל, כי לא שורפים בהם עד כדי כך הרבה קלוריות, תרומתם העיקרית היא לחילוף החומרים הבסיסי שלנו, ולכן את צריכה להתסכל על היום שלך כיחידה שלמה ולראות מה כבר אכלת באותו יום כדי לשמור על מאזן קלוריות תקין, הקפידי גם לשתות מים בכמות מספקת במהלך האימון ולאחריו, בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









