אכילה לאחר אימון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אכילה לאחר אימון
    הילה
    09/03/2011

    שלום רב, אני מתאמנת מזה 5 כ שנים ותמיד הייתה לי את ההתלבטות מה נכון לאכול לאחר אימון, האימונים שלי הם תמיד שיעורי סטודיו פעמים בשבוע
    1 - שעה עיצוב דינמי + שעה פילאטיס / שעה אירובי מדרגה+שעה זומבה
    2 שעה קיקבוקס + שעה זומבה
    ברצוני לדעת מה כדי לאכול אם בכלל לאחר אימונים אלו, חשוב לציין שהשעה הינה מאוחרת משום שאני מגיעה באזור 20:30 הביתה ואוכלת בערך ב-21:00.
    האם חשוב לאכול דברים מסויימים או שיש מזונות שאסור ממש לאכול לאחר אימונים אלו, אולי יש הבדל בין מה שמותר לאכול בימי אימון שונים
    בנוסף רציתי לדעת אם מותר לאכול טוסט לאחר האימון, לכאורה זה נשמע רע, אך חשוב לציין שהלחם הינו לחם שיפון מלא בלבד (ללא חיטה וללא שמרים), צהובה לייט 5% ופטה 5%
    אודה לך אם תעני לי בהקדם
    תודה ויום נעים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אכילה לאחר אימון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילה לאחר אימון - תגובה

    יעל הראל
    10/03/2011

    הי הילה, תזונה לאחר אימון גם היא מאוחר בלילה היא דבר הכרחי וחשוב.
    האימונים שאת מתארת כוללים בעיקר פעילות אירובית (למעט הפילאטיס), לאחר פעילות זו מאגרי הסוכר בגוף זקוקוים "לטעינה" מחדש, כמובן שלא צריך להגזים, כי א מדובר באימון שלפני מרתון :-) את יכולה בהחלט לאכול פרוסת לחם שיפון (גם בצורת טוסט), השאלה היא אם כבר אכלת לחם או מנת פחמימות מספקת באותו יום..? בכל אופן, הייתי משתלדלת לאכול גם משה חלבוני - למשל כמה כפות גבינה, ביצה קשה, טונה ולהכין סלט קטן או לשלב ירק כלשהו, אפשר גם יוגורט עם פרי חתוך בתוך וכף של שיבולת שועל...לאחר אימונים כגון אלה שתיארת רצוי שתאכלי תמיד מנת חלבון ופחמימה ולכן המלצתי לך את מה שכתבתי. מזונות שלא כדאי לאכול אח"כ הם מזונות עתירי שומן (צ'יפס, מלוואח, בורקס...) כי הם גם לא מזינים, גם לא ימלאו את מאגרי הסוכר שנתרוקנו וגם לא יתרמו לבניית השריר. בכל אופן, חשוב לזכור שהאימונים הם לא סיבה לאכול הרבה מעבר לרגיל, כי לא שורפים בהם עד כדי כך הרבה קלוריות, תרומתם העיקרית היא לחילוף החומרים הבסיסי שלנו, ולכן את צריכה להתסכל על היום שלך כיחידה שלמה ולראות מה כבר אכלת באותו יום כדי לשמור על מאזן קלוריות תקין, הקפידי גם לשתות מים בכמות מספקת במהלך האימון ולאחריו, בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו