כושר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כושר
    איילת
    19/05/2011

    שלום, אני בת 18 ואני מתאמנת בקבוצה של הכנה לצבא כבר שבעה חודשים, פעמיים בשבוע במשך שעתיים באופן קבוע. בין הפעיליות שאנו עושים שם: ריצות קצרות וארוכות, מסע אלונקות, חבל וכו'.
    כשהצטרפתי לקבוצה לא הייתי בכושר טוב, אבל לא דאגתי כי אמרו לי שזה לוקח זמן להיכנס לכושר ואני אכנס לכושר לאט לאט. עברו כבר שבעה חודשים והבעיה היא שאני לא מרגישה שיש שיפור ממשי, כלומר בריצות (אפילו קצרות) אחרי כמה דקות אני כבר מרגישה שאני מתעייפת (דבר המתבטא בכאבים באזור בטן והצדדים- לא חזקים במיוחד, קושי לנשום בצורה נכונהגם קצת כאבים ברגליים- אפילו שאני נועלת נעלי ריצה). לעומת זאת אני רואה בנות אחרות בקבוצה שממש השתפרו ונכנסו לכושר.
    ואני לא מבינה מה הבעיה שלי. זה ממש מתסכל אותי ואני גם כנראה מתגייסת לקרבי עוד חודשיים.
    יכול להיות שיש אצלי איזשהי בעיה? יש לך איזה עצה בשבילי שתגרום לי אולי להשתפר?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כושר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כושר - תגובה

    יעל הראל
    22/05/2011

    לדעתי צריך לזכור שכל אדם מפתח כושר באופן אחר, אולי לך לוקח יותר זמן וזה לא מעיד על בעייה. כושר אירובי זה גם עניין של נטייה, יש אנשים שהם יותר אירובים ויש שפחות, אך זה גם עניין של זמן, הגוף "מרשת" את עצמו בנימי דם ומגדיל את נפח הפעימה לאט, לאט..ץ בנוסף, ייתכן שהבנות שאת מתארת גם הן סובלות מכאבים דומים ואת אפילו לא יודעת :-). בכל מקרה, אינני חושבת שיש בעייה, אבל אולי את צריכה שייבנו לך תכנית שיותר תתאים לך ושתהיה גם יותר הדרגתית, יש גם אימונים שיותר ושפחות מתאימים לפיתוח כושר ויכול להיות שהריצות שאתן עושות בקבוצה פחות מתאימות לרמה שלך כרגע. למשל, ייכן שכדי לשפר כרגע את הביצועים הייתי ממליצה לך לבצע אימון הפוגות, בעוד שאתן מתרגלות ריצות ארוכות מאוד או מסע אלונקות.אני ממליצה לך להמשיך ולהתמיד ולראות איך תרגישי, בנוסף את יכולה לפנות לכמה אימונים אישיים ע"מ לבנות לך תכנית שאותה תבצעי בנוסף לאימונים של הקבוצה. ועצה נוספת, שימי לב שאת אוכלת נכון לפני ואחרי האימון, שאת שותה מספיק וכו', ייתכן שחלק מהתחושה שאת מתארת נובעת מכך שאת למעשה לא מזינה את הגוף למרות המאמץ שאת דורשת ממנו. אגב, כמה פעמים את מתאמנת בשבוע? מה משך כל אימון?
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    איילת
    22/05/2011

    יש אימון פעמיים בשבוע, כל אימון שעתיים.
    אני אוכלת שעתיים לפני האימון ארוחה קלה. חצי לחמניה עם גבינה או משהו בסגנון.
    לגבי הרמה של הריצות אנחנו עושים שם ריצות ארוכות, אבל הבעיה שאפילו בריצות הכי קצרות אני ישר מתעייפת.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו