מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התמדהאני22/05/2011
בתקופה האחרונה על-אף שאני יודעת שספורט זה אחד הדברים הכי טובים עבורי
אני מתעצלת..
אומנם אני רוכבת5 ימים בשבוע שעה מרחק של 12 ק"מ ,
אך כעת בתקופה של לימודים ארוכים ועבודה ועוד דברים
אני מרגישה שהספורט שהוא אהבתי הגדולה נדחק הצידה...
אני משתדלת ל]חות פעם בשבוע לעשות קיק-בוקס ולעיתםי קרובות מדי מוותרת לעצמי
ויש יומיים בשבוע שבהם אני חוזרת הביתה מאוחר ב8 בערב ,ולמרות שהחד"כ פתוח עד 11, ואני לא מתננת כלום לאותו ערב במטרה ללכת לחד"כ ,ואני יודעת שאני לא אלמד בשעה כזו,אני עייפה מהיום ולא הולכת ... ועניין שונה בבוקר של יום שני יש לי זמן עד הלימודים,שאני יכולה לקום ב6 וחצי וללכת לאימון ואימון לוקח גג שעה ועדין
אני לחוצה מהלימודים אני אומרת עדיף לבוא ללימודים קודם וכשאני אחרי לימודים ארוכים /עבודה אני מרגישה עייפה מדי
לצערי גם בזמן יותר פנוי ,אני בידיעה שיש דברים שוניפ לעשות
ולצערי הרב החד"כ נדחק למצב שיש שבועות שאני בכלל לא מגיעה למכון כושר ...
אני מרגישה לא טוב עם עצמי בגלל זה, ולא מרוצה מהמראה שלי..
האידיליה היא ללכת פעמיים שלוש לחד"כ לרכב 5 פעמיפ בשבוע ,מתוכן 4 ללימודים
וקיקבוקס פעם בשבוע
איך משלבים את זה ?
אני מרגישה שאני מקצצת בהמון דברים בחיים בשבל העומס ,ממש לא בא לי גם בזה...
ומיותר לציין שכשאינ הולכת וגם אם אני חוזרת ב10 וחצי הביתה אני מרגישה מעולה
ורואה איזה יופי אפשר לנצל את הערבים במקום לשבת עייפה מול הטלוויזיה ,כי אין כח למוד או לראות אנשים גם ככה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התמדה - תגובה
יעל הראל22/05/2011לצערי אין לי תרופת קסם בשביל לעורר לך את החשק לקום ולהתאמן בתקופה לחוצה, ההמלצה שלי היא לקבוע עם עצמך דייט מראש ביומן ולא להתפתות לבטל אותו, או אולי ללכת היישר מהלימודים לחד"כ כדי לא לעבור בבית ואז להישבר, להתעייף ולמרוח את הזמן. עוד דרך היא אימוני כושר אישיים, כי ברגע שקובעים עם המאמן פשוט לא מבריזים לו (אומרת לך את זה מאמנת שכל מתאמניה הגיעו אליה מהסיבה הזו ומתמידים שנים :-) ) מקווה שתצליחי להעזר בטיפים שהצעתי, בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









