רגליים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רגליים
    נטע
    12/06/2011

    היי, רציתי להתייעץ, הייתי אצל דיאטנית, אני בת 21 שוקלת 45 קילו וגובהי 1.63 מה שאומר שממש אין לי משקל עודף או משהו כזה, להיפך, אבל לא נראה לי שיש אישה שלא חושבת שהיא שמנה או מתוסכלת מאיזה חלק בגוף שלה.
    אז אצלי מדובר ברגליים, ומאז שאני זוכרת את עצמי אני חושבת שהן לא מתאימות לפלג גופי העליון שהוא מאוד רזה, יש להן שומן, ביריכיים, בברכיים, ועוד.. הרבה יותר משרירים. כמעט אין שם שרירים... הן גם לא ארוכות אז זה בכלל לא נראה טוב..
    נאמר לי שהורדה במשקל או כל הדברים האלה לא יעזרו, ולכן רציתי לדעת איזה סוג ספורט אוכל לעשות כדי לחטב אותם? וכמה באמת יכולות להיות תוצאות? אני לא רוצה רגליים שריריות של גבר.. ועד כמה שידוע לי בטן לדוגמא זה משהו שהרבה יותר קל לחטב..
    חשבתי אולי על ספינינג או מה בעצם הכי מומלץ??????? אשמח לקבל תשובה מהירה, אציין שאני מתאמנת בסטודיו סי- אין שום תוצאות, ומאידך אני אסמטית קלה לא מתה על זה וגם די גרועה בסיבולת לב ריאה...
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רגליים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגליים - תגובה

    יעל הראל
    12/06/2011

    הי נטע, ראשית חשוב לזכור שלא בקלות מצליחים לחטב את האיזור שבעייתי, כלומר האיזור שאצל כל אחד מאיתנו הוא הכי פחות מעוב או בעל נטייה השמנה בד"כ לא יצליח להתעצב ע"י פעילות גופנית בקלות. בכל מקרה ספיננינג יכול להתאים, גם הליכות מאומצות יומיומיות, סקווטים ורכיבה על אופניים. הכי חשוב לאכול נכון ולהקפיד על 4-3 אימונים בשבוע לפחות, בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו