מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צריכה יעוץמישהי05/07/2009
שלום
אני סובלת מכאבי בטן, גזים, עצירויות ,צואה שמנונית.......
יש לי חום חודשיים, נשירת שיער
יש לי תור לגסטרו בעוד 3 שבועות, ואני ממש דואגת האם זה משהו רציני ? כי חום לא מפסיק כבר הרבה זמן, רופא משפחה עשה לי בדיקות ואמר שהכל תקין....... מה עלי לעשות ?
ומה הסיבה לכל הסימפטומים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויקה
פרופ' אלכסנדר פיש05/07/2009בד''כ ברפואה מנסים לבדוק אפשרות לקשר בין תסמינים שונים.
יתכן שהחום והכאבים קשורים לאותה מחלה. .
אני מקווה שבקרוב יגעו לאבחנה נכונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע לתולעיםחן02/07/2009
כבר פעם שלישית החודש שאני אוכלת פרי (הפעם נקטרינה) ומוצאת בפנים תולעים! מדובר בתולעים לבנות דקות וקטנות שגורמות לפרי להראות רקוב בחלק בו הן נמצאות.
השאלה היא האם סוג התולעים הזה, במידה ואכלתי אותו יכול לגרום לי לנזק כלשהו? להישאר במעיים כטפיל? או לגרום לבעיות אחרות?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליאור
פרופ' אלכסנדר פיש05/07/2009מדובר קרוב לודאי בזחלים של זבובי פירות.
לא נעים אך אין סכנה לבני אדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בושט ובגרוןליטל02/07/2009
שלום
אני בת 26 , עם טרומבופיליה- פרוטומבין וMTHFR הומוזיגוט שהתגלו במקרה, נטלתי גלולות 8 שנים והפסקתי לפני כחודשיים.
כשבוע בערך אני מרגישה כאילו משהו תקוע לי בגרון ובושט, כמו ליחה או כדור שנבלע ו"לא ירד טוב". הכאב אינו מתגבר שאני נושמת עמוק אך לפעמים מקשה עליי לנשום- ממש תחושה חזקה שמשהו תקוע לי שם. אני מרגישה את זה כל היום כל הזמן.
האם בגלל הגורמי סיכון שלי עליי להבדק בהקדם או האם לבדוק אם זה יעבור? על מה זה יכול להעיד?
אודה על תגובתך המהירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בגרון
פרופ' אלכסנדר פיש05/07/2009מציע לפנות לרופא משפחה יתכן ובהמשך יהיה צורך בבדיקת א.א.ג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בושט ובגוןליטל01/07/2009
שלום
אני בת 26 , עם טרומבופיליה- פרוטומבין וMTHFR הומוזיגוט שהתגלו במקרה, נטלתי גלולות 8 שנים והפסקתי לפני כחודשיים.
כשבוע בערך אני מרגישה כאילו משהו תקוע לי בגרון ובושט, כמו ליחה או כדור שנבלע ו"לא ירד טוב". הכאב אינו מתגבר שאני נושמת עמוק אך לפעמים מקשה עליי לנשום- ממש תחושה חזקה שמשהו תקוע לי שם. אני מרגישה את זה כל היום כל הזמן.
האם בגלל הגורמי סיכון שלי עליי להבדק בהקדם או האם לבדוק אם זה יעבור? על מה זה יכול להעיד?
אודה על תגובתך המהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר שכחת לענות לי
ליטל02/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דוקטור אודה לך מאוד עם תעזור ליאלי01/07/2009
אז ככה כבר אולי חצי שנה עם לא יותר התחילה לי תופעה מוזרה בגוף ודקירות בצד שמאל הימין של הבטן... עשיתי אולטראסאונד בטן לא מצאו כלום,, סיטי בטן לא מצאו כלום ,, גסטרו סקופיה לא מצאו כלום,,, רק אחרי שכבר התייאשתי הלכתי לרופא פרטי דוקטור סגול,, ואחרי שיכנוע שחשבו שיש לי בעיה פסיכולוגית ואני משוגע,, עשה לי את הבדיקה קלון סקופיה,,,, לצערי או לשמחתי :היה שמחה וגם עצב בבדיקה נמאה שיש לי תולעי חוט בכל המעי הדק הגס ולכל אורכו,,, נתנו לי תרופה טובה ורמוקס אולי איזה 5 כדורים,, אכלתי ראש של שום חריף ועוד,, עכשיו עשיתי שוב בדיקת צואה,,, ובבדיקה נמצא הדבר הבא שתראה בקובץ מה רשום ממה שמצאו לי:
הכל טוב ויפה הביאו לי כדורים שקצת גרמו לי למצבי לחוש להידרדרות ויותר רע השם שלו זה באנגלית ציפרודקס 500: לקחת פעמיים ביום מה שכן התחיל לי אחרי שבוע שלקחתי פעמיים רצוף לקושי נשימה,,, ולדקירות בצד השמאלי של הבטן אבל לאיפה של הכליות אני מאוד מודאג כבר לא יודע מה לעשות מתוסכל ומהמצב,,, אשמח עם תיתן לי איזה שהוא משהו להמשיך את הסחבת הזאת אודה לך מאוד מאוד(:
בתודה:אלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלי
ד''ר אהוד מלצר02/07/2009שלום רב
ראשית לא ניתן לראות את הקובץ המצורף (בעייה טכנית כנראה)
היית אצל רופא מצויין. עברת למעשה את כל הבירור הנדרש ומעבר לכך ודבר לא נמצא. לצערי, ברפואה קורה לא מעט שאיננו מגלים את הסיבה לסמפטומים מהם סובל הפציינט. היתרון הוא שלא מוצאים ממצא מסוכן, החיסרון כמובן - אתה משיך לסבול. אין לי עצה להמשך בירור למעט העובדה שאתה מציין שהכאב באיזור הכליות (אינני בטוח שאתה צודק במיקום, כי הכליות הן במתנן מאחור) אבל אם אכן כך הדבר, שוה עוד התייעצות אחת עם אורולוג
דר' מלצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטןמישהי01/07/2009
שלום
אני בת 24 בריאה בד"כ
בחודש וחצי האחרון יש לי חום 37-37.6
עשיתי בדיקות דם ו us בטן וצילום חזה והכל יצאה תקין
היום עשיתי גם בדיקה הליקובקטור......
יש לי לפעמים כאבי בטן וגם אני סובלת מהיצרויות כמה שנים, לפעמים יש גם כאבים בבטן תחתונה.
האם זה מעי הדק לא תקין שגורם לחום?
מה יכולה להיות סיבה לחום? אני צריכה יעוץ למי לפנות ומה לעשות......
מיואשת מאוד ....
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי להוסיף
מישהי01/07/2009יש לי גם חוסר תיאבון
ואני גם רזה 44ק"ג 160גובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהא
ד''ר אהוד מלצר01/07/2009אפשרי בהחלט שיש קשר בין כל הסמפטומים שלך והחום. אני מציע שתפנה לגסטרואנטרולוג בהקדם
בברכה,
דר' מלצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רפלוקם ?חן29/06/2009
בתנו בת 3 חודשים ,נולדה בשבוע ה 32,אוכלת חלב שאוב מבקבוק , בתקופה האחרונה אינה מסיימת את המנה ,מאוד לא ננוחה באת האכלה וחוסר שקט לאורך כל היום,מצליחה להרדם רק על הידיים,לעיתים לאחר האוכל נשמעים קולות של אוכל שעולה בוסט,וכן יש הרבה רוק בפה,בעת האכלה נוהגת להקשית את הגב לאחור,נראה שהקושי הולך ומחמיר,האם אלו תסמינים שכיחים או מעיד על משהו מסויים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רפלוקס בתינוקות
פרופ' אלכסנדר פיש29/06/2009השאלה צריכה להיות מופנת לגסטרואנטרולוג של ילדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צרבותשירן28/06/2009
ד"ר שלום!!!
מזה כ-4 חודשים שאני סובלת מצרבות בדרגה גבהה שכוללים כאב צורב ברום הבטן.
לעיתים זה מגיע לחזה ולגרון.
בצעתי גסטרוסקופיה -תקינה וכן בדיקות דם. רופא גסטרו הציע ליטול אמפרדוקס לפי צורך אך לצערי גם כשאני נוטלת יום יום ואפילו בוקר וערב אני עדין מרגישה רע.אני פוחדת לאכול שזה יעורר את הצרבת.
מה עלי לעשות אני לא יכולה להתרגל לזה.אני בת 43 בריאה בד"כ.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צרבת
פרופ' אלכסנדר פיש29/06/2009צרבת ברוב המקרים היא ביטוי של רפלוקס קיבתי ושטי.
לרוב טיפול בתרופות להורדת חומצה כמו שאת מקבלת היתה צריכה לעזור.
לפעמים הבעיה היא בהגדרה. כדאי לפנות שוב לרופא ולתאר את התסמינים היטב. זה יכול לכוון לסוג בביעה.
כמעט 90% מהאבחנות ברפואה מבוססות על הבנת התסמינים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום רב וחד פעמי מפי הטבעתאייל28/06/2009
שלום,
שמי אייל, בן 33, עם עודף משקל לא גדול (BMI 30) בריא מאוד בדרך כלל.
לפני כחודש, בעת עשיית צואה הבחנתי בדם על הגלילים וייתכן שגם בתוכם. גם על הרצפה טפטפו מספר טיפות דם ועל נייר הטואלט נספג כל השאר. כל הדם אדום בהיר.
סה"כ 3 דימומים בשלוש יציאות למשך יומיים שנפסקו כלא היו.
בבדיקת אצבע רקטלית שנעשתה ע"י רופא כללי ביום הראשון לדימום לא נמצא דבר חריג. לא נמצאו טחורים לא חיצוניים ולא פנימיים ולא עקבות דם בצואה.
מספר ימים לאחר הופעת הדם החלו כאבים בבטן שהרגישו כמו דקירות. יש לציין שהכאבים לא היו במקום אחד אלא שינו את מקומם כל הזמן אך במיוחד התרחשו בבטן המרכזית והעליונה משני צידי הטבור.
בשלוש הזדמנויות שונות אף היו לי סחרחורות והרגשה כללית לא טובה שלוו בבחילות, טעם רע בפה ובדופק מהיר. לאחר מנוחה בשכיבה של שעתיים המצב חזר לנורמלי.
בבדיקת קולונוסקופיה שעשיתי היום הכל תקין. נבדק כל המעי עד האיליום עם הכנה טובה וללא שום ממצא (גם לא טחורים).
כאבי הבטן אמנם נחלשו בעוצמתם ובתדירותם אך עדיין לא פסקו.
אין ולא היה הבדל בכאבים לפני או אחרי האוכל ואף לא לפני או אחרי צואה. הבטן רכה ולא נפוחה וללא גזים יוצאי דופן.
בבדיקות דם לא נמצאו ממצאים חריגים מלבד תלסמיה מינור שלה אני נשא מילדות.
אוסיף ואומר שבמהלך הבדיקות השגרתיות שנעשו לי התגלה קריאטינין בסרום של 1.15 ומיקרואלבומין באיסוף שתן 24 שעות של 67 מה שמעורר חשד לבעיות תפקודי כלייה ונקבע לי תור לנפרולוג.
נולדתי עם פיסטולה פרינאלית ולאחר מספר ניקוזים הבעייה חלפה בגיל 7 ומאז ללא בעיות.
1. האם כדאי להמשיך, לבדוק ולחפש את מקור הדימום או בהתחשב בכך שלא נמצא דבר בקולונוסקופיה והיחלשות הכאבים לוותר ולהמשיך לחיות.
2. האם יכול להיות קשר לבעייה הכלייתית שבתחילתה אני נמצא?
3. האם יכול להיות איזשהוא קשר לפיסטולה?
4. האם יכול להיות קשר להפסקת עישון כשבועיים לפני הדימום?
5. האם יכול להיות קשר לדלקת ריאות בה חליתי שבועיים לפני הדימום?
בתודה מראש,
אייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דמם רקטלי טרי
פרופ' אלכסנדר פיש29/06/2009דמם רקטלי טרי אצל אדם צעיר ללא כאבים לרוב נובע מטחורים פנימים. בדיקה רקטלית לא מספקת על מנת לקבוע אבחנה. העדר הממצאים בקולונוסקופיה תומכת בהדר מקור כפוליפ או גידול.
ממליץ להבדק ע'' פרוקטולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ceaנאוה28/06/2009
אני בת 44 בריאה
במשפחה היסטוריה של סרטן מעי גס אצל אבא,
הייתי במצב טרום סרטני בצוואר הרחם .עברתי קוניזציה לפני 12 שנה ומאז הכל תקין.
מבקשת להבין מה אומרת תוצאה 6.3 בבדיקת cea. האם תשובה זו מלמדת על סרטן שמסתתר אפשהוא בגוף? או על אפשרות לחלות בעתיד? מה עושים עם תשובה כזאת מבחינת בדיקות סי טי?
מבקשת תשובה בהקדם (לחוצה מאוד) תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CEA
פרופ' אלכסנדר פיש29/06/2009בדיקת דם זאת צריכה להתבצע רק במסגרת של מעקב אצל חולה שסבל מסרטן מעי הגס.
ביצוע של בדיקה זו במסגרת אחרת רק יכולה לבלבל אותנו כי לא מלמדת על כל דבר.
למי שיש סיפור משפחתי של סרטן מעי הגס צריך לעבור בדיקה קולונוסקופית החל מגיל 40 או 10 שנים צעיר מהקרוב משפחה שחלה (מה בא קודם)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםטלי28/06/2009
שלום רב,
כשעשיתי בדיקות דם לצליאק התקבלו התוצאות הבאות:
TransGlutaminase (IgA) Ab 12.7
Immunoglobulin A 221
האם זה אומר בוודאות שיש לי צליאק? אגב הופנתי לבדיקות אלו (בגיל 35 ) בגלל אנמיה שיש לי .
ההמוגלובין 10.2 וויטמין b12 431 - אשמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צליאק
פרופ' אלכסנדר פיש29/06/2009צריך לדעת מה הערכי יחוס במעבדה שהבדיקות בוצעו.
אם בדיקת TTG מעל ערכי הנורמה מדובר בחשד גדול למחלת צליאק. בדיקת TTG חיובית היא תומכת במחת צליאק ב95% מהמקרים. נוכחות של חוסר דם מחוסר ברזל הוא ביטוי נפוץ למחלת צליאק.
על מנת לאשר את האבחנה עדיין יש צורך בביצוע ביופסיה מהמעי הדק המתבצעת בגסטרוסקופיה
בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות פעם שנייה - תוצאות
טלי05/07/2009שלוב שוב , עשיתי שוב את הבדיקות ליתר בטחון והתוצאות הן:
שלום רב,
כשעשיתי בדיקות דם לצליאק התקבלו התוצאות הבאות:
TransGlutaminase (IgA) Ab 11.1
Immunoglobulin A 207 (האם ההבדל בין הבדיקה הראשונה לשנייה זניח?? או שזה בגלל שאני כבר מודעת לכך שלחם לא עושה לי טוב ואני אוכלת פחות ממנו.. )
מהי בדיקת ttg?
אלו התוצאות מהבדיקות החריגות לפני כחודש
| *
4.4 (
4.5 )
11
|
RBC-Red Blood Cells | 10*6/micl | (
3.8 *
4.5 )
5.3
|
Hemoglobin | g/dl | *
10.2 (
11.7 )
16
|
Hematocrit | % | *
34.3 (
35 )
47
|
MCV-Mean Cell Volume | fl | *
76 (
79 )
97
|
MCH-Mean Cell Hemoglobin | pg/cell | *
22.7 (
27 )
34
|
MCHC-M.Cell Hb cont. | g/dl l | *
29.7 (
31 )
36
|
RDW-Red Cell Distri.Width | % | (
11.6 )
15 *
15.5
המס הראשון הוא החריג, האבחון היחידי הוא רק ביופסייה???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש קשר בין צליאק לעובדה שיש לי
טלי05/07/2009אנדומטריוזיס??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מביך וחשובדנה28/06/2009
שלום
יש לי שאלה לבעייה שמאוד מטרידה אותי ואני מאוד מתביישת לספר אותה לכן אני רושמת הודעה זו...
אני בת 18 וכה 4 שנים אני נעזרת בכל יציאה שלי באצבעות (מגרה את ההאזור שתצא הצואה ובנוסף מוציאה בעזרת האצבעות)
הגעתי למצב שאני לא מסוגלת להוציא צואה ללא עזרתם..
זה נורא מפחיד אותי ואני נגעלת מזה מאוד !!
רציתי לדעת מה ההשלכות של מעשה כה מוזר ומהם דרכי הפיתרון (בבקשה תשתדלו לא להפנות אותי לרופא כי יש לי פחד עמוק לדבר על הנושא )
בבקשה תתנו לי תשובה
תודה מראש
מאיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את לא היחידה, מבינה אותך
נוי28/06/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמביך וחשוב
פרופ' אלכסנדר פיש29/06/2009אם מדובר בצואה קשה יתכן ואת צריכה לנסות לרכך את הצואה. הדבר ניתן להשגה עם דיאטה עשירה בתאיתץ או באמצעים אחרים.
לפעמים הדבר יכול להצביע על בעיה בריצפת האגן.
מציע לך בכל זאת לפנות ליעוץ רפואי. רופאים יבינו את מצבך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה!!
דנה30/06/2009כלומר רצפת אגן חלשה מידי??או חזקה??
ולאיזה רופא לפנות,רופאת המשפחה מכירה אותי..וממש לא נעים לי!
אני יכולה לפנות ישר למומחה ?ואם כן איזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזיםגלית28/06/2009
שלום, בני בן 19 והוא סובל כל הזמן מגזים קשים בבטן. מה יכולה להיות הסיבה?
מה מותר וצריך לאכול נגד ומה אסור לאכול? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גזים
פרופ' אלכסנדר פיש29/06/2009אודה לך לפרט יותר מה הכוונה לגזים. אשתדל לכוון תשובה בהתאם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפירוט
גלית02/07/2009גרעפסים מלווים בצרבת, כאבי בטן וכאבים בחזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגיהוקים
פרופ' אלכסנדר פיש05/07/2009גיהוקים הם בד''כ ביטוי של בליעת אוויר.
לרוב אנו בולעים אוויר בעת מצבי מתח.
לפעמים להתגבר על רפלוקס של חומצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדבקות במעייםשרהלה לוי28/06/2009
אמי, בת 82 - עברה ניתוח דחוף ומיידי בשל הידבקות במעיים .
מה זה? איך קורה? האם מסוכן? מה הטיפול בהמשך?
תודה על תשובתך והמשך יום טוב
שרהלה לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדבקויות בבטן
פרופ' אלכסנדר פיש29/06/2009הדבקויות בחלל הבטן הן בד''כ תוצאה של ניתוח קודם. מדובר ביצירת הצתקויות בחלל הבטן בהם המעי עלול להיכלא ובהמשך להיחסם.
לפעמים בהעדר ניתוח הדבקויןת יכולות להיות משניות לתהליך דלקתי תוך בטני.
אירוע אחד לא מחייב שיהיהו אירועים נוספים
בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת כדור לנסופרזול ו-B12יעל27/06/2009
אובחנתי בבדיקת קולונסקופיה כבעלת בקע סרעפתי. אני נוטלת כדור של 30 מ"ג בכל יום. ברצוני לבדוק האם כדור זה גורם להורדת ויטמין B-12 בדם, ואם כן האם יש כדור אחר שאני יכולה לנטול אותו במקום שעושה את אותה הפעולה ללא הורדת B-12?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנסופרזול
ד''ר אהוד מלצר28/06/2009הבדיקה היתה בודאי גסטרוסקופיה ולא קולונוסקופיה.
ולגופו של עניין - למרות ההפרעה התיאורטית לספיגה, בדרך כלל אין ירידה משמעותית בספיגת הויטמין. בכל מקרה הרזרבות של ויטמין B12 בגוף הן ענקיות (10 שנים) כך שאם את מודאגת את יכולה לבדוק פעם בשנה את הרמה בדם ובמקרה ה"גרוע" ביותר להוסיף את הויטמין.
דר' מלצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

