מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות הבדיקהאורית04/05/2009
שלום רב. מבקשת לקבל פרוט לתוצאת הבדיקה, לאחר הטיפול בהפטיטיס ס.
לפני 4 חוד' התחלתי טיפול נגד הפטיטיס . תוצאות הבדיקה לפני הטיפול:
HCV PCR QUANT 141311.30
IU/ML 1.4 E+5
HCV GENOTYPE 1b
לאחר הטיפול של 3 חוד' ( את הבדיקה ביצעתי כ' 3 שבועות אחרי שהפסקתי את הטיפול ) תוצאות שקיבלתי :
HCV PCR QUANT NEGATIVE
UNDER DETECTABLE LEVEL ( <50 IU/ML
HCV GENOTYPE UNNECESSARY
האם עליי להמשיך בטיפול ? שוחחתי עם הרופא שלי ותשובתו הייתה " אן לך נגיף בדם, אין צורך להמשיך בטיפול"
האם זו גם דעתך?????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפטיטיס C
פרופ' אלכסנדר פיש06/05/2009אורית שלום
חבל מאוד שהפסקת טיפול. העדר נגיף לאחר 3 חודשים מנווה סיכוי טוב לסלק את הנגיף.
לא ברור לי כמה זמן הפסקת טיפול. הטיפול המקובל לסוג הנגיף שלך הוא שנה כניראה שזה הזמן שאת צריכה לקבל טיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאורית, המשך
אורית06/05/2009תודה על התשובה.
רציתי להסביר,שהתחלתי את הטיפול, הרופא לא הסביר לי שאסור להפסיק את הטיפול, אמר שלאחר 3חוד' יעשה בדיקה ואז יחליט ( במידה ויהיה שינוי לטובה)האם יש צורך להמשיך. אני ללא טיפול מעל חודש. אתמול הייתי שוב אצל הרופא וקבלתי תשובה לא להמשיך כי לא מקבלים אישור לתרופות שאני צריכה במצבי הקיים.האם יש צורך להמשיך ולהיתעקש לקבל טיפול או להמתין 3 חוד' ואז להמשיך הכול מחדש? האם קיימת אפשרות שהתוצאה תישאר (לאחר 3חוד') בדיוק כמו עכשיו?
ושאלה אחרונה, מה התוצאה אומרת לגביי ( במידה ואני מגיע לבית החולים, או סתם מקומות שהמידע הזה חשוב).
שוב תודה מראש, וסליחה על השאלות הרבות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבקשת לקבל תשובה
אורית07/05/2009בבקשה תענה לשאלה ששאלתי ב6.05.09., פשוט, מאוד קשה לפעמים לשוחח עם הרופא בקופת החולים. אני מרגישה שצריך ללמוד מהאינטרנט נושא שמטריד אותי, ולהגיע לרופא עם שאלון מוכן אחרת לא מקבלים תשובות ברורות והסברים.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורLeonardan04/05/2009
בן 29, בריא לחלוטין, משקל תקין, אין בעיות פרט לצרבת.
1. אילו כדורים המשפיעים ל 12-24 שעות קדימה קיימים ?
(הכוונה היא לכדורי מניעה מראש למשך היום, ולא לכדור שנוטלים להפחתת הצרבת בזמן אמת)
2. האם יש צורך במרשם רופא ע"מ לרכוש את הכדורים הנ"ל ?
(במידה ויש כדור ספציפי שדורש מרשם רופא, והכדור הזה טוב מכל האחרים, אשמח לדעת)
3. האם נטילת קבועה של כדור למניעה יומית כל בוקר, למשך תקופה ארוכה (שנים), יכול להזיק ?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רפלוקס
פרופ' אלכסנדר פיש06/05/2009צרבת בד''כ מלמדת על רפלוקס קיבתי ושטי. תרופות שמדכאות חומצה הן מאוד יעלות ויכולים לשפר איכות חיים.
מאחר ומדובר בבעיה שלרוב דורשת טיפול לזמן ארוך. מציע שזה יהיה במסגרת מעקב רפואי מסודר.
בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע הצואהאיריס04/05/2009
שלום רב!
לאחרונה אני בתקופה של מתח ומזה כשבוע היציאות שלי לא סדירות. יש לי צואה רכה בצבע רגיל עם
חתיכות של צבע קהה אבל אני לא יודעת האם זה חום או שחור. ולפעמים הצואה בצבע צהוב בהיר.
לפעמים התופעות האלו באותו היום.
האם יש קשר בין המתח הנפשי לבין צבע הצואה.
אנא תשובתכם המהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתח ויציאות
פרופ' אלכסנדר פיש06/05/2009איריס שלום רב:
מתח נפשי בהחלט יכול להשפיע על הרגלי יציאות.
התופעה נפוצה בעיקר בסובלים ממעי רגיש.
לרוב צבע של הצואה אין לו משמעות.
פרט לצואה שחורה כזפת שמלמד על דמם מדרכי העיכול.
בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח אםתענו לי בבקשה , המודאגת מאודדקלה04/05/2009
גילו אצלי דלקת, רופאה אחת אמרה דלקת במעיים השנייה אמרה רק דלקת.
אמרו לי לפנות לרופא גסטרו ואני מתה מפחד.
האם הבדיקה מסוכנת ?, מרגישים אותה? מתאשפזים באותו יום?
האם יכולים לדעת בוודאות בבדיקת דם שזה דלקת במעיים?
אין לי סיפטומים של כאבי בטן ושלשולים , אז אם אני חייבת לעבור את הבדיקה ואיזה עוד סיפטומים יש?
המון תודות מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דקלה
פרופ' אלכסנדר פיש06/05/2009לצערי הפרטים שאת מוסרת אינם מאפשרים לחוות דעה.
לא ברור לפי מה נקבע דלקת ולא ברור איזה בדיקה את מתוכננת לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב צורברונית04/05/2009
ד"ר שלום
בת 42
מזה תקופה ארוכה שאני סובלת מכאב ברום הבטן בעל אופי צורב מטופלת בלנטון ללא
שינוי
אתמול הכאב הוקרן לחזה לכתף שמאל נרגע כעבור כמה שעות.
מחכה לתור לגסטוסקופיה בעוד חודש וחצי
1-האם כאב כזה אופיני לרפלוקס? מה זה יכול להיות?
2-האם באולקוס יש גם גורמים תורשתיים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רונית
ד''ר אהוד מלצר04/05/2009שלום רב
1. הכאב יכול לנבוע מרפלוקס אם כי במקרים של רפלוקס בדרך כלל יש הקלה עם לנטון
2. כיב אינו תורשתי. זו מחלה הנגרמת בדרך כלל ע"י חיידק. גם כאב כיב צריך להגיב ללנטון.
לכן ממליץ לנסות לזרז את הבדיקה המיועדת
בברכה
דר' מלצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גסטרוסקופיהסיגי02/05/2009
עשיתי גסטרוסקופיה לאחר שהיו לי כאבים עזים בקיבה ובאזור הכבד וקושי בנשימה עד מחנק ממש וצריבה בגרון רופא א.א.גרון אמר לי כי יש לי רפלוקס ושלח אותי לעשות גסטרוסקופיה הכל יצא תקין אך מצאו שיש לי בקע סרעפתי קצר האם אני יכולה להפסיק לשתות את כדור האומפרדקס
יש לציין כי הכל התחיל בעקבות חשיפה לכלבים שגרמה לי למחנק ולנפיחות בגרון וקיבלתי בבית חולים משאף עם קורטיזונים להורדת הנפיחות בגרון ולאחר מכן התחילו לי הכאבים העזים בקיבה ובגרון ותחושה של עליית אוכל בוושט עד מחנק .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גסטרוסקופיה
פרופ' אלכסנדר פיש02/05/2009יערה שלום רב:
אם כעת אין לך תסמינים, יש מקום להפסיק תרופות.
הרושם הוא שאין בעיה ראשונית בדרכי העיכול.
הממצאים בגסטרוסקופיה תקינים, (בקע קטן זהו ממצא מיקרי.)
יתכן מאוד והבעיה נבעה מתגובה אלרגית לכלבים והמשך היו תופעות משניות
מאחר והתגובה היתה קשה כדאי להיתייעץ עם אלרגולוג
בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיגי
פרופ' אלכסנדר פיש05/05/2009סיגי שלום רב:
בהמשך תגובתי הקודמת.
אם אין כעת תסמינים יש מקום לנסות להפסיק טיפול באומפדקס. אם תסמינים חוזרים עדיין יתכן ומדובר ברפלוקס קיבתי ושטי.
הממצאים בגרון היו יכולים להיות על רקע אלרגי.
בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצה?דנית01/05/2009
מאתמול בערב אני סובלת משלשולים חוזרים, מתקשה להשתלט. לא יודעת מה אכלתי או מה המקור לכך אך ללא כאבי בטן או חום.
מה כדאי לאכול עכשיו בכדי להקל על הקיבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שילשול חריף
פרופ' אלכסנדר פיש01/05/2009דנית שלום:
שילשול חריף לרוב הוא ממקור זיהומי ובד''כ עובר מעצמו.
רצוי לשתות הרבה. אפשר לאכול כמעט רגיל. אפשר לקחת תרופות העורות שילשול כמו stopit שאפשר לקבל ללא מרשם
בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות ממושכתסוזי30/04/2009
אני בת 34 סובלת מעצירות לפני 4 שנים וזה ימשך 4 ימים אני לוקחת תרופת לקסעדין 3 טבליות כל פעם מבקשת ממכם התעייצות מה לעשות
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות
עדי09/05/2009פתרון מרפואה סינית ללא כדורים 0546848376
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גסטרוסקופיהסיגי30/04/2009
בבדיקת גסטרוסקופיה שעשיתי נרשם כי נעשה תרגיל היפוך
ושט- בקע סרעפתי קצר
מה זה אומר והאם זה יעבור אחרי טיפול קצר באומפרדקס?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גסטרוסקופיה
פרופ' אלכסנדר פיש30/04/2009יערה שלום רב
תרגיל היפוך מאפשר לראות חלק מהקיבה במהלך הגסטרוסקופיה שהוא לא ניתן לבדוק בהסתכלות ישירה. זהו חלק שיגרתי של גסטרוסקופיה.
לא סיפרת לנו מה הבעיה שלך
בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התעטשות לאחר האוכל?לו30/04/2009
שלום רב,
אני בת 28.
אשמח לדעת מדוע לאחר אכילת יתר אני מתחילה להתעטש. יש את התופעה גם לאחי ולאמי ונראה לי שבתי גם כן מתחילה עם זה (היא בת שנה וחצי). זה די מבדר - האם זה ידוע ברפואה?
תודה ויום טוב
לובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התעטשות לאחר ארוחה!
ענבר01/10/2012שלום בנוסף לתגובה של לובה גם אחותי מתעטשת אחרי אחורות וזה מאד מטריד אותה וכל פעם שהיא מתעטשת נוספת לזה גם האמירה:"אני שבעה".
ואני יודע שהיא לא אלרגית לסוגי האוכל לא לחלב לבשר או שילווים כלשהם מחכה לתשובה הגיונית ענבר תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתעטשות לאחר האוכל?
פרופ' אלכסנדר פיש30/04/2009לובה שלום רב:
התופעה היא לא קשורה לבעיה בדרכי העיכול.
התתעטשות ונזלת יכולים להיות ביטויים של אלרגיה . אם התופעה מתרידה אפשר להתייעץ אם אלרגולוג
בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות כרונית מטרידהאתי29/04/2009
אני בת 34 סובלת מעצירות כרונית מאז שאני זוכרת את עצמי,
כל אחיי ואימי גם כן סובלים מכך,וכנראה זה נובע מחוסר בתרבות האכילה.
לאחרונה העצירות החריפה נורא ויש לי יציאות אחת לשבוע שבועיים.
יש לציין כי מעולם לא השתמשתי או נעזרתי במשלשלים אלא רק פעם\פעמיים בחודש בנר גליצירין בודד.
לאחרונה אני נוטלת רדוקטיל לדיאטה,יתכן שחוסר היציאות נובעות ממנו?!
אני עם בטן תפוחה כי אני לא נכנסת לשרותים,והדבר מפריע לי מאוד.
אני מנסה שזיפים יבשים,שותה סובין עם יוגורט,ושותה המון מים במשך היום.
האם נראה כי יש פתרון לדבר הנורא הזה או שאין מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אתי
ד''ר אהוד מלצר30/04/2009עצירות כה קשה שאת מתארת גורמת לך כנראה סבל רב ולכן קיימת הורייה לטיפול. אם אינך מתגברת על העצירות עם שזיפים או נרות גליצרין, רצוי להשתמש בתכשירים שאינם ממכרים. התכשירים הטבעיים למיניהם, הנמכרים גם בבתי הטבע, הם דוקא אלה שאינם רצויים, כי ברובם יש סנה (או "חומרים סנואידים") שהוא תה (טבעי) יעיל מאד אך מתרגלים אליו במהירות ובסופו של דבר זה מחמיר את העצירות. התכשירים התרופתיים ברובם אינם "ממכרים" ולכן יש להם עדיפות.
מאחר ואיני יכול לנקוב בשמות התכשירים (שזה בבחינת פרסומת) עליך לקבל ייעוץ אישי לא דרך האינטרנט.
בברכה
דר' מלצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה אבל האם...
אתי30/04/2009מדובר בלקסעדין או לקסטיב?
כי בדיוק היום חברתי לעבודה הציעה לי אבל האם מדובר בזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד לדימום ממערכת העיכולדניאל29/04/2009
שלום רב,
אני בחור בן 20, יש לי בעיה שרמת הברזל אצלי בדם יורדת מבדיקה לבדיקה, יש לציין שאינני צימחוני. אל אף שלקחתי כדורי ברזל אחת ליום במשך 3 חודשים, רמת הברזל שלי בדם ממשיכה לרדת, רמת הפריטין תקינה- 36 (הנורמה בין 33 ל- 266) ורמת ההמוגלובין גם היא תקינה- 14.6 (הנורמה בין 13 ל- 17)
יש לציין שלפני שנה בערך היה לי רגישות ניכרת בבטן התחתונה ובילירובין מוגבר בדם+ ירידה חדה במשקל וחום נמוך.....
מה יכול להסביר את הסיבה לירידה ברמת הברזל אצלי והאם יש פיתרון???
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דניאל
ד''ר אהוד מלצר30/04/2009חסר ברזל אצל גבר (בניגוד לאשה שיש לה מחזור חודשי) יכול להגרם כללית מ- 3 גורמים - 1. תזונה ללא בשר 2. איבוד כרוני של דם ממער' העיכול 3. הפרעת ספיגה של ברזל.
במקרה שלך עליך לפנות בהקדם לבירור גסטרו.
בברכה
דר' מלצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות ממושכתסוזי28/04/2009
אני בת 34 סובלת מעצירות לפני 4 שנים וזה ימשך 4 ימים אני לוקחת תרופת לקסעדין 3 טבליות כל פעם מבקשת ממכם התעייצות מה לעשות
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות
פרופ' אלכסנדר פיש30/04/2009סיזי שלום רב:
תמיד כדאי לעשות ערכה רפואית לגבי עצירות שלא היתה קודם.
בחלק מהסובלים ניתן לזהות סיבות האחראיות לעצירות ולכוון את הטיפול אליהן.
לאחר בירור רפואי, כאשר לא מוציאים סיבה,יש לטפל להקלת המצב.
הבסיס הוא דיאטה עשירה בתאית, נוזלים מרובים ופעילות גופנית.
בהמשך אפשר להוסיף חומרים המפעילים א המעי, ויש רבים כאלה.
תרופות זהו מפלט אחרון אך זו גם דרך טובה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנא עצתכם..!28/04/2009
אני בת 21 , נשואה ומתכננת היריון...
מאז ומתמיד אני סובלת מעצירות. ניסיתי לשנות תזונה, רכיבה על אופניים, אני עושה הליכות. ועדיין - העצירות קיימת.
כפי שאמרתי, אני מתכננת היריון, מה שכמובן יחריף את הבעיה (כרגע, אני לא נוטלת ברזל) . ולכן אני רוצה לנסות לפתור אותה קודם.
התחלתי ליטול פרוביוטיקה, אני משתמשת בפגלקס, ועדיין אין שיפור משמעותי.
אנא, מה עוד אוכל לעשות?
אודה לכם מאוד על ההתייחסות!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות ממושכת
סוזי28/04/2009אני בת 34 סובלת מעצירות לפני 4 שנים וזה ימשך 4 ימים אני לוקחת תרופת לקסעדין 3 טבליות כל פעם מבקשת ממכם התעייצות מה לעשות
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצירות
פרופ' אלכסנדר פיש30/04/2009כדאי לעשות ערכה רפואית לגבי עצירות כי בחלק מהסובלים ניתן לזהות סיבות האחראיות לעצירות ולכוון את הטיפול אליהן.
לאחר בירור רפואי, כאשר אין סיבה ברורה ,יש לטפל להקלת המצב.
הבסיס הוא דיאטה עשירה בתאית, נוזלים מרובים ופעילות גופנית.
בהמשך ניתן לתת חומרים המותרים גם בהריון המפעילים את המעי ויש רבים כאלה
ברואיןת שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קולונוסקופיהחנן27/04/2009
שלום.
אני בן 59 , עברתי בדיקת קולונוסקופיה שיגרתית ובו כרתו פוליפ היפרפלסטי שנמצא בבדיקה היסטולוגית שפירה .
האם מומלץ לבצע בדיקה חוזרת - קולונוסקופיה בעוד חצי שנה או שנה על מנת לוודא שהכול נקי ותקין לדעתך ?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולונוסקופיה
ד''ר אהוד מלצר28/04/2009במידה והבדיקה הייתה מלאה והממצא היחיד היה פוליפ היפרפלסטי (שאיננו גידולי!!) המעקב צריך להיות בהתאם לקבוצת הסיכון אליה אתה שייך - אם אינך בקבוצת סיכון הבדיקה הבאה צריכה להיות בעוד 10 שנים. אם אתה בקבוצת סיכון - התייעץ עם הרופא שלך.
דר מלצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקבוצת סיכון
חנן28/04/2009תודה ד"ר .
מה זה קבוצת סיכון ?
האם קודת חן שהייתה מלנומה שיטחית ואח"כ עברתי כריתה רחבה תקינה הא קבוצת סיכון ואם כן אז האם לחזור על הבדיקה ומתי ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

