מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צואהנוי26/06/2009
שלום, שמי נויה .
אני בת 17 לאחר דיאטה קיצונית שנמשכה בשנה-שנתיים האחרונות.
במהלך הדיאטה גם הצואה שלי השתנתה, ובזמן האחרון אני שמה לב שנגיד אכלתי תירס, או פטריות או ירקות למינהן והן נגיד יצאו בצואה כמו שהם נכנסו; כולמר, הפטריה למשל יצאה אותו דבר בצורתה כמו שנכנסה, מוזר לי.
רציתי לדעת מזה אומר בעצם, והאם זה נורמאלי.. תודה
נויה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוייה
פרופ' אלכסנדר פיש26/06/2009יש מאכלים שלא נעכלים או נעכלים חלקית כמו אלה שציינת.
את לא יצאת מן הכלל בעניין זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוהקלוריות והשומנים
נוי26/06/2009והויטמנים והכל לא נספג גם? מוזר..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלקחות ארוכה ללא סימנים לרמיסיה.אמא מודאגת25/06/2009
שלום לרופאים.
הבן שלי בן 18 חולה במחלת קרוהן מזה כ-6 שנים. בשנים הראשונות למחלתו קיבל פורינטול במינון 75 מ"ג וברב הזמן היה ברמיסיה.
לפני כשנה וחצי החלה התלקחות. בתחילה הבן טופל ב:3 עירויי רמיקייד, הייתה הטבה והוחלט ע"י הרופאה שטיפלה בו להמשיך רק עם הפורינטול.
אחרי 14 שבועות הייתה שוב התלקחות קשה ושוב ניתן עירוי רמיקייד בודד.
הרופאה חשבה שאין צורך במתן קבוע של הרמיקייד. חלפו עוד 10 שבועות והגיעה התלקחות נוספת.
באותה עת עברנו רופא והוא החל במתן מסודר של הרמיקייד כל 8 שבועות.
כעת הבן לאחר 3 עירויים (שניתנו כל 8 שבועות) ולמרות שמבחינת הרגשתו יש שיפור עדיין מדדי הדלקת גבוהים ומשקלו נמוך מאוד (גובה 1.80 משקל 56).
לאחר תקופה כה ארוכה ומייאשת, אני שואלת מה עוד ניתן לעשות כדי להגיע לרמיסיה המיוחלת?
חשוב לציין שהבן עדיין מקבל פורינטול במינון של 75 מ"ג בנוסף לרמיקייד.
תודה רבה.אמא מודאגת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת CROHN
פרופ' אלכסנדר פיש25/06/2009מהלך המחלה קשה
לפעמים מתפתחת עמידות מסויימת לטיפול ברמיקד.
ממליץ לעשות ערכה של המחלה ולבדוק גודל המעורבות ושאין סיבוכים
ניתן לשקול להחליף את הרמיקד בתרופה ביולוגית אחרת.
כמובן בתאום עם הגסטרואנטרולוג שמטפל בו
איחולי בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך
אמא מודאגת25/06/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאות-המשךדנית24/06/2009
שלום ד"ר.ניסיתי להתייעץ איתך ואמרת שחסר פרטים.
.מידי פעם יש לי לחץ מתחת לעצמות החזה ואז הקאות שמשחררות את הכאב אבל אז אני מרגישה חולשה.ממה כול זה יכול לנבוע?איזה בירור צריך לעשות?
האם יתכן שזה קשור לכך שנוטלת פרדניזון באופן קבוע כבר הרבה מאוד זמן?מקבלת אומפרדקס יחד איתו
אני בת 25.אני סובלת מסכרת,לח"ד(בגלל הפרדניזון) וגם אסטמה.
מקבלת פרדניזון בגלל אטופיק דרמטיטיס.
ההקאות באות והולכות(בערך פעם בשבוע)ואני לא יודעת מה מקל אבל ראיתי שזה קורה אז אוכל ושתיה מחמירים ועושים עוד הקאה.
הפרדניזון כרגע על 20 מ"ג.שאר המחלות מאוזנות.וההקאות התחילו לפני שבועים-שלוש
תודה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי להוסיף
דנית24/06/2009יש לי גם שלשולים מידי פעם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקאות.
פרופ' אלכסנדר פיש25/06/2009גלית שלום
הבעיה שלך דורשת פנייה לרופא גסטרואנטרולוג, יתכן ויהיה צורך לבדוק את דרכי העיכול העליונות שלך.
צריך לשלול בעיה בקיבה כגון דלקת אך לפעמים כתוצאה מהסכרת התרקונות הקיבה היא לא מספיק טובה.
בריאות שחמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת אנדוסקופיהדוני24/06/2009
שלום דר
אני בת 59 סובלת כשנה מצריבה בבטן ומצרבת . היום עברתי בדיקת אנדוסקופיה אבקש לעזור לי בפירוש הממצאים. קיבה- בקע סרעפתי קטן. אודם דיפוזי באנטרום נלקחה ביופסיה. תודה על תשובתך(מתי מקבלים תשובה לביופסיה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום דוני
ד''ר אהוד מלצר25/06/2009הממצאים הם שוליים. בקע סרעפתי אינו בעייה כשלעצמו, לעיתים קשור עם צרבת. אודם בקיבה מרמז על דלקת קלה ולרוב גם הוא אינו בעל משמעות קלינית. לגבי תוצאותץ הביופסיות את צריכה לברר במקום בו הם נלקחו - הזמנים שונים בין מקום למקום עד לקבלת תשובה.
בברכה
דר' מלצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה בבטן ובחזהוולה24/06/2009
ד"ר שלום
מזה כמה חודשים שאני סובלת מצרבות יום יומיות כחצי שעה אחרי שאני מתעוררת
בנוסף כאב ברום הבטן אפילו במגע יד .
אולטרסאוד בדיקת גסטרוסקופיה ובדיקת דם תקינה (לא נלקח ביופסיה.)
לוקחת לנטון בוקר וערב הקלה מעטה בלבד
לא יודעת מה לעשות התחושה מאוד לא נעימה מלווה לפעמים בבחילה.
האם לדעתך יש צורך לבצע תבחין נשיפה לחיידק למרות שבדיקת הגסטרו תקינה ?
מבקשת את דעתך והצעתך
אני בת 43
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וולה
ד''ר אהוד מלצר24/06/2009שלום רב,
ראשית אין קשר לחידק ולכן אין צורך לבדוק אותו. במיקרים כאלה נהוג בדרך כלל לנסות להעלות המינון של התרופה או להחליפה בתרופה אחרת ובמידה וגם זה לא עוזר יש לשקול ביצוע ניטור חומציות הושט במשך 24 שעות כדי לברר אם בככל קיימת בעייה של רפלוקס.
התייעצי עם הרופא שלך
בברה
דר' מלצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצרבות
וולה24/06/2009ד"ר שלום
תודה רבה על התשובה המהירה.
אלו גורמים נוספים מעוררים צרבות? האם חיידק הוא לא מקור לצרבת?
אני מקפידה על תזונה לא שמנה , לא מעשנת לא שותה משקאות עם קפאין
ולאחרונה תחושת מלאות ללא תאבון.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי קיבהמישהי23/06/2009
שלום
יש לי כחודש חום של 37-37.4
הרופה לא מצליח למצוא סיבה לחום.........
יש לי גם כאבי קיבה, רגישות רבה כש נוגעים בה
האם החום והקיבה יכול להיות כשורים ?
עשיתי בדיקות דם כלליות והכל יצאה תקין......חוץ מזה(LYMPHOCYTES 3.60 K/UL )
יש לי בדיקת us בעוד שבועה, אבל אני מאוד בלחץ מזה....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר .
מישהי23/06/2009שכחתי לציין גילי 24
גובה 1.60 משקל 45
סובלת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויקה
פרופ' אלכסנדר פיש23/06/2009בד''כ ברפואה מנסים לבדוק אפשרות לקשר בין תסמינים שונים.
יתכן שהחום והכאבים קשורים לאותה מחלה. בדיקה על קולית היא פשוטה מאוד.
אני מקווה שבקרוב יגויעו לאבחנה נכונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הליקובקטראורן23/06/2009
שלום,
נשלחתי ע"י הרופא לבדיקת נשיפה, בינתיים הגיעה באינטרנט התוצאה הבא : בעבודה, delta c. אין נתונים נוספים או מספרים. מה זה אומר? הביקורת רק בעוד 3 שבועות.
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליקובקטר
פרופ' אלכסנדר פיש23/06/2009זה אומר שהבדיקה הגיעה למעבדה אך עדיין אין תשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רפלוקסקארין22/06/2009
שלום
מזה 3 חודשים יש לי טעם חמוץ בפה ללא צרבות, לאחר בדיקת גסטרוסקופיה יצא שהכל תקין אך הרופא הניח שמדובר ברפלוקס ונתן לי לנסופרזול, יש ימים שהכדור משפיע ויש שלא.
מאז שהתחלתי לקחת את הכדורים אני מרגישה מאוד עייפה וחסרת אנרגיות ובשעות הערב הבטן מתנפחת לי ויש לי הרגשת כבדות לא נעימה. האם הכדור אמור לרפא את הבעיה או רק להקל? והאם יש קשר לכבדות שאני חשה בשעות הערב למצב?
אודה מאוד לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קארין
ד''ר אהוד מלצר24/06/2009שלום רב
הכדור לא מרפא אלא מקל בעת שנולים אותו. הנפיחות העייפות והכבדות ייתכן וקשורים לתרופה, בעקר אם היא גורמת לך לעצירות. התייעצי שוב עם הרופא שלך
בברכה
דר' מלצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בחזהסיון22/06/2009
שלום לפרופסור ,
לפני חודשיים הגעתי למיון בשל כאבים ברום הבטן , בוצעו בדיקות דם וצילום בטן כשהכל היה תקין שוחררתי הביתה , לאחר שבוע של רגיעה שוב החלו כאבים אך יותר כאבים בצלעות ובבית החזה , הגעתי למיון שוב בדיקות דם תקינות וא.ק.ג וצילום חזה תקין , שוחררתי הביתה , הכאבים לא נעלמו הלכתי לרופאת המשפחה אשר ביצעה בדיקות דם מקיפות + שקיעת דם אשר יצאו תקינים , נשלחתי לאולטרסאונד בטן ונדגלו אבנים בכיס מרה , הגעתי לכירורג פרטי אשר שלח אותי תחילה לביצוע גסטרוסקופיה אשר נמצא תקין וביצוע CT חזה + בטן כדי לשלול מקורות אחרים לכאב , ה- CT יצא תקין למעט אבנים בכיס מרה ,ביצעתי במקביל גם אולטרסאונד שדיים אשר נימצא תקין ,וביצעתי מיפוי עצמות אשר גם הוא יצא תקין , ביצעתי בדיקת נשיפה לחיידק הליקובטר אשר נמצא חיובי אך לקחתי את הטיפול האנטיביוטי וסיימתי אותו ... לאחר שכל הבדיקות יצאו תקינות הוחלט לביצוע הניתוח לכריתת כיס מרה , ביצעתי את הניתוח ביום חמישי האחרון - 11.06 אך אני עדיין סובלת מכאבים בחזה במרכז החזה (מפתח הלב) ובכלל בחזה (לא בשד) .
זה מתסכל וכואב בעיקר שעברתי את כל הבדיקות ואף אחד לא מבין מה מה מקור הכאב ... מה עוד עליי לעשות ? איזה עוד בדיקות עליי לעבור ? אני כבר לא יכולה לסבול את הכאב אשר אף אחד לא יכול להפסיק אותו כי לא יודעים מהיכן נובע ...
האם ייתכן כי החיידק הוא שגורם לכאלו כאבים בחזה ? אשר לא עוברים ....
מנסה למצוא כיוונים ..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים ברום הבטן
פרופ' אלכסנדר פיש23/06/2009התקפים של כאבים בבטן עליונה,אשר בין התקפים יש שקט יכול מאוד להתאים לתסמינים של אבני המרירה. לפי הסיפור והממצאים הניתוח היה מתבקש.
התמדת התקפים של כאבים יכולים להצביע גם על אפשרות של אבנים בצינור המרה. איבחון מתאים לכך הוא ע'' בדיקת על קולוית אנדוסקופית (EUS).
מציע לך להגיע לגסטרואנטרולוג שישוחח איתך וייתרשם מהכאבים. זה יאפשר לתכנן טוב יותר את הצעד הבא
בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוחאני21/06/2009
שלום,
לפני ניתוח לכריתת טחורים, עושים חוקן, או שלוקחים את "המרוקן", כך שהגוף נקי לגמרי ממזון, כאשר אני אתחיל לאכול אחרי הניתוח, בעצם האוכל הראשון יגיע אחרי 3-4 ימים? זה הזמן שלוקח למזון להגיע ליציאה 3-4 ימים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח
ד''ר אהוד מלצר24/06/2009המזון המעוכל מגיע לרקטום תוך מס' שעות ולא ימים
דר' מלצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזונות נוזלייםאני20/06/2009
שלום,
כאשר אוכלים מזונות נוזליים, כמו מרקים, שייקים של פירות, מיצים טיבעיים, אשל, מעדנים וכו'
היציאות יהיו נוזליות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזון נוזלי
פרופ' אלכסנדר פיש21/06/2009התשובה היא לא. הנוזלים נספגים במעי ואוכל נוזלי לא גורם ליציאות נוזליות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים באזור הבטןנמר חיים18/06/2009
כל בקר אימי בת 78 מתעוררת במשך שנים לכאב בטן (באזור הכיבה )שבעקבותיו לעיתים קרובות נלקחת לבית חולים או בהזרקת חומר נגד כאבים ,וכל הבדיקות מראות שהכל תקין ,והרופאים הרימו ידיים, כמעט כל יום אותו סיפור בסביבות הצהריים יש רגיעה מםןיימת בכאבים ,ניסינו את כל התרופות נגד כאבים וטיפול הומיאופטי , עוזר ליום יומים שלושה וחוזר חלילה ,מה לעשות ? לאן לפנות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן
פרופ' אלכסנדר פיש21/06/2009הסיבות לכאבי בטן הן רבות ,אני שומע את הסיפור של אמך דרכך. על כן קשה לקבל תמונה מאוד ברורה.
יחד עם זה כאבים שקיימים שנים רבות בד''כ אינם ביטוי של מחלה מסוכנת.
יש לפנות לגסטוראנטרולוג שישמע היטב את הסיפור ויקבע האם יש צורך בבירור או טיפול להקלת המצב
בריאות לשמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה באזור הקיבהטובה18/06/2009
לדר' שלום
אני בת 61. נוטלת תרופות ללחץ דם וסקייס ואיקפרס ולבלוטת התריס אלטרוקסין 100.
לאחרונה אני מרגישה צריבה באזור הידיים הצואר ולפעמים באזור הקיבה התחושה היא כמו
אש.בנוסף אני סובלת מגרפסים שמלווים לפעמים עם בחילות בעיקר בשעות הבוקר כשאני
עדיין במיטה ולפעמים במהלך היום.
מה יכולה להיות הסיבה ואילו בדיקות יש לבצע?
בברכה
טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צרבת
פרופ' אלכסנדר פיש21/06/2009טובה שלום:
צרבת מאחורי בית החזה או קיבה עליונה יכולה לנבוע מרפלוקס אך יש להותיא מכלל חש=שבון בעיות בקיבה.
גיהוקים לרוה הם ביטוי של בליעת אוויר שמתלווה למצבי לחץ אך גם לרפלוקס.
יש מקום לפנות לגסטרואנטרולוג שיתכן ויחליט לעשות בדיקת גסטרוסקופיה על מנת לדוק את דרכי העיכול העליונות שלך
בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אל דר אהוד שלוםאבי18/06/2009
טוב אנסה לעשות זאת בקצרה לפני בערך חצי שנה התחלתי להרגיש לא טוב היה לי ועדיין יש לי חום נמוך עד 37.5
וכמו כן התחלתי לסבול מכאבי בטן ללא ירידה במשקל ופתאום לפני חודש התחילו לי שינוים ביציאות שלא מלווים בדם הלכתי לעשות אולטרא סאונד בטן שיצא תקין והבדיקות דם יצאו תקינות וזה לא עבר וכמו כן הלכתי לעשות סיטי בטן אגן לפני כשבועיים ושם נרשם שההתרשמות היא שמדובר בקולטיס ושמתי לב שבזמן האחרון ירדתי כשני קילו ממשקלי ואין לי תיאבון וכאבי בטן קבועים אין לי מושג מה לעשות נראה לי שהכי טוב יהי ללכת למיון כי פשוט יש לי תור לגסטרו רק עוד כחודש ואני לא מסוגל לסבול אודה על תשבותך בהקדם אבי בן 29 אהה וכמו כן שמתי לב שבזמן האחרון יש לי נשירת שיער* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבי
ד''ר אהוד מלצר21/06/2009על פי התסמינים שאתה מתאר ייתכן ויש לך מחלה דלקתית של המעי. הדבר דורש בדיקת רופא גסטרו בהקדם. נסה למצוא דרך לראות רופא בתחום לפני המועד שנקבע לך
בברכה
דר' מלצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צרבותגילת18/06/2009
ד"ר שלום
בת 42 עברתי בדיקת גסטרוסקופיה בגלל צרבות יום יומיות
מדי פעם כאב שורף בחזה וכאבים בקיבה לפני ארוחה ובבקרים שיעול טורדני.
הבדיקה יצאה תקינה לחלוטין רק שהרופא אמר שככל הנראה שוער הקיבה רפוי במידה קלה ולקחת אמפרדוקס במידת הצורך.
שאלתי
האם זה מצדיק את הצריבה וחוסר הנוחות? והאם בבדיקה זו באמת ניתן לבדוק את שוער הקיבה?
אני פשוט מרגישה שלא ניתן לי פתרון לבעיתי.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צרבת
פרופ' אלכסנדר פיש21/06/2009גילת שלום רב:
צרבת בד''כ היא ביטוי של רפלוקס (החזר) קיבתי-ושטי.
שיעול לפעמים יכול גם להיות ביטוי פחות שכיח של רפלוקס.
בדיקת הגסטרוסקופיה רק מאשרת שאין נזק לושט מרפךוקס, היא לא קובעת האם יש רפלוקס.
בד''כ הסיפור של התסמינים קובע יותר.
יתכן וההמלצה שקיבלת טובה. תרופות שמורידות הפרשת חומצה אמורות ברפלוקס לשפר את התסמינים.
בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

