פורום גסטרואנטרולוגיה, מחלות דרכי העיכול - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריפלוקס
    ליאור
    21/04/2009

    איזה בדיקה עושים כדי לאבחן ריפלוקס?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריפלוקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רפלוקס

    ד''ר אהוד מלצר
    21/04/2009

    בדרך כלל האבחנה מבוססת על סיפור - כלומר צרבת ותחושת החזר קיבתי-ושטי. אם רוצים בדיקה אובייקטיבית שתוכיח או תשלול רפלוקס מבצעים ניטור חומציות במשך 24 שעות באמצעות קטטר דקיק המוחדר מהאף לושט והמחובר בקצהו השני למחשבון איתו מסתובבים במשך יממה שלמה.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צואה
    ליאור
    21/04/2009

    היום היה לי צואה אדומה מין כמו צבע דם רציתי לשאוך ממה זה ואם זה קשור לזה שאתמול אכלתי סלק אדום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צואה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צואה אדומה

    ד''ר אהוד מלצר
    21/04/2009

    סלק בהחלט יכול לגרום ליציאה בצבע כזה. יחד עם זאת כדאי לקחת בהקדם דגימת צואה כדי לבדוק אם יש בה דם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות בבטן
    אושר
    20/04/2009

    שלום רב!
    אני כ4 חודשיים לאחר לידה ראשונה בניתוח קסרי. לאחר הניתוח התחלתי לשלשל מים כל הזמן יותר מ5 פעמיים ביום כל דבר שהכנסתי לפה יצא החוצה כולל שתיה מלווה עם כאבי בטן חזקים. מבחינה גניקולוגית הכל תקין. המצב הזה נמשך כחודשיים לאחר הלידה לאחר מכן השתפר מעט אבל עדיין ישנה בעיה ישנם דברים מסויימים שאני אוכלת ומוציאה וכואבת נורא הבטן.חשוב לציין שלפני כ4 שנים עברתי כריתת צקום בשל גוש שפיר. רציתי לדעת מה זה יכול להיות?יכול להיות שישנה פגיעה במערכת כעקב הניתוח?

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות בבטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלשול

    ד''ר אהוד מלצר
    21/04/2009

    שלום
    הניתוח כשלעצמו לא יכול לגרום לשלול. יתכן וקיבלת אנטיביוטיקה לאחר הניתוח הגורמת לשלול מתמשך? מאחר והתופעה כמב זמן רב, עלייך לפנות בהקדם לבירור אצל גסטרואנטרולוג על מנת להחליט איזה בדיקות לבצע.
    בברכה,
    דר' מלצר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קולונסקופיה וירטואלית ו-CT בטן
    נתי
    19/04/2009

    שלום
    אני בן 29 , בריא באופן כללי , לפני כחצי שנה הבחנתי באסימטריה מתחת לצלעות בית החזה , באזור הבטן העליונה רק בצד שמאל , כלפי חוץ אסימטריה זו איננה נראית לעין אך בתחושת המקום ניתן להבחין במעין גוש אשר עם הזמן גדל ובנוסף התחלתי להרגיש אי נוחות באזור כאשר בתקופה האחרונה ישנו גם כאב עמום ומתמשך . לפני כשלושה חודשים פניתי לרופא כירוג אשר ביצע בדיקת אולטרה סאונד לאברים הפנימיים , בבדיקה זו לא נמצא דבר לכן נתבקשתי רק לבצע מעקב תקופתי . כיוון שלאחרונה הכאבים גברו פניתי שוב לרופא מומחה אשר הפנה אותי לבדיקת ct בטן ובהתיעצות עם רופא נוסף נאמר לי שייתכן וכדאי לבצע גם קולונסקופיה וירטואלית .
    1. לאור הנתונים מה יכולות להיות הסיבות להופעת הגוש ? ממה הוא יכול להיגרם ?
    2. האם סריקת הבטן שמתבצעת במהלך הקולונסקופיה הוירטואלית זהה לסריקה שמבצעים ב-CT בטן רגיל כך שניתן להסתפק בקולונסקופיה וירטואלית בלבד?
    ואם לא , האם ניתן לבצע את 2 הבדיקות בו זמנית ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קולונוסקופיה וירטואלית

    ד''ר אהוד מלצר
    21/04/2009

    שלום רב,
    קולונוסקופיה וירטואלית אמנם מדגימה גם את אהרי הבטן אך הטכניקה בה היא מבוצעת לא מאפשרת הדמייה אופטימלית כמו בסי טי רגיל.
    במקרה שלך הייתי מבצע תחילה CT בטן רגיל ובמידה ויהיה חשד למשהו במעי הגס להשלים קולונוסקופיה רגילה ולא וירטואלית (שאין לה כל יתרון על פני הרגילה בכל מקרה)
    בברכה
    דר' מלצר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכת אוגמנטין לבלוטת לימפה נפוחה
    מיקי
    19/04/2009

    שלום,
    במהלך 48 שעות התנפחו לי בלוטות הליפמה בבית השחי השמאלי לגודל של קלמנטינה.
    הלכתי לרופא המשפחה שלי, והוא רשם לי אוגמנטין 875 מ"ג פעמיים ביום בטענה לדלקת.
    אני צרכן אלכוהול, אבל בדקתי באינטרנט וראיתי שאין סיכון ערבוב אלכוהול עם התרופה.
    מאז בלעתי כ 6 כדורים והנפיחות לא ירדה, הרגשתי חולשה בכל הגוף סחרחורות ושלשולים (ככל הנראה סמפטומים אופייניים לתרופה).
    השלשולים ביום הראשון היו רגילים, אבל ביומיים האחרונים אני חש בעצירות למרות צואה נוזלית, ובמקביל הצואה יוצאת כהה מאד עד שחורה ובניגוב מתגלה דם טרי.

    האם זה גם סמפטום אופייני לתרופה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיקי

    ד''ר אהוד מלצר
    21/04/2009

    שלשול יכול להיות תגובה לטיפול אנטיביוטי, אך עצירות בדרך כלל לא. אם הצואה שחוה עליך לגשת מייד לרופא המשפחה
    דר' מלצר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיקולקס לקולונסקופיה
    אילנה
    17/04/2009

    שלום

    אמא שלי (בת 80) עומדת לעבור בדיקת קולונוסקופיה.

    היא סובלת מהפרעות בקצב הלב ונוטלת קומדין (בעבר היו לה שני ארועי מוח קלים).
    סובלת ממעי רגיז וגם נוטלת תרופה ללחץ דם גבוה.

    היא עברה הרבה פעמים את הבדיקה הנ"ל אבל לא סבלה אז ממהפרעות בקצב הלב .
    (פעמיים הוציאו לה פוליפ שפיר)

    קראתי על החומר "פיקולקס" לניקוי המעיים לפני הבדיקה והיה כתוב גם שזה חומר מסוכן לבעיות לב ? למה הכוונה ?

    מה צריך להיות ה- INR שלה בזמן הבדיקה? (הקרדיולוג לא ידע לענות ואמר שצריך להזריק קלונקס לפני ואחרי הבדיקה)

    בתודה
    אילנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיקולקס לקולונסקופיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון טעות

    אילנה
    18/04/2009

    הקרדיולוג המליץ כמובן להחליף קומדין ב- CLEXAN (ולא קלונקס) הוא אפילו לא כתב כמה להזריק ?....(מקווה שרופאת המשפחה תדע). הבדיקה בעוד שבוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכנה

    ד''ר אהוד מלצר
    19/04/2009

    פיקוסלקס אסור לשימוש אצל חולים עם אי ספיקת לב או אי ספיקת כליות והייתי נמנע מלרשום אותו לקשישה בת 80. התכשיר היחיד הבטוח הוא מרוקן
    בברכה,
    דר' מלצר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרוקן אולי בטוח.אבל בטוח שלא אקח

    ג'ולי
    07/05/2009

    החומר הזה לא נועד לבני אדם שפויים.
    מי מסוגל לבלוע חומר זוועתי בכמות כזו?
    איזו המצאה זדונית מטופשת זו?

    אני מוותרת על הבדיקה אם זה התנאי לביצועה.
    בכל אופן אני מנסה להשיג את הפיקולקס בחיפה ולא הצלחתי עדיין להגיע לבית המרקחת שמוכר אותו. אולי מישהו יכול לעזור.אודה מראש.תודה תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתן להשיג פיקולקס בלין

    רווית
    08/06/2009

    גם אני חיפשתי את הפיקולקס ורכשתי אותו עם מרשם רופא בבית מרקחת לין.
    מכר שלי שעבר את ההכנה ואחריה את הבדיקה אמר שאסור להיתפשר ואם אפשר להישתמש אז הפיקולקס מאוד מומלץ
    בהצלחה רווית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן ושאר תופעות
    בת 22
    17/04/2009

    שלום רב,

    אני בת 22 ואני סובלת מבעיות בבטן כ- 4 שנים. הבעיות הן בעיקר גזים ותחושת נפיחות בבטן, ולפעמים כאבי בטן ושלשולים. בנוסף לזה יש לי כל מיני תופעות שאני לא יודעת אם הן קשורות, כגון נשירת שיער, עייפות כרונית, שיכחה, יובש כרוני בעור (בעיקר בידיים, מלווה לפעמים בפצעים), מתן שתן תכוף וירידה בחשק המיני.

    ביקרתי אצל הרבה רופאים וכולם פטרו אותי ב"תסמונת המעי הרגיז". חשוב לי לציין שמדובר ברופאים צבאיים ולכן אין לי אלטרנטיבה בבחירת הרופאים. רק לפני כחצי שנה הייתי אצל רופאה יסודית ששלחה אותי למספר בדיקות: אולטרסאונד בטן, בדיקת רגישות ללקטוז, בדיקת צליאק, וסדרה של בדיקות דם מקיפות שכולן יצאו תקינות, פרט לחוסר בויטמין B12 ובחומצה פולית, שכנראה נובעת מהעובדה שאני לא אוכלת בשר בקר.

    הייתי שמחה אם אכן מדובר בסה"כ בתסמונת המעי הרגיז, אבל אני מרגישה שמנפנפים אותי, כולם אומרים לי שאני היפוכונדרית ושזה פסיכוסומטי או מלחץ ואני באמת סובלת כבר 4 שנים. מה גם שאני מקפידה ביתר שאת על אורח חיים בריא גם מבחינת תזונה וגם מבחינת כושר גופני כך שאני לא רואה סיבה לבעיות כאלה סתם ככה. אני מפחדת שיש לי משהו שלא מאבחנים אותו.

    חשוב לי לציין שלפני כעשר שנים אבחנו לי תת פעילות בבלוטת התריס שהייתה תמיד גבולית והייתי במעקב כל חצי שנה במשך כחמש שנים. בפעם האחרונה רצו לתת לי תרופות ובהתייעצות עם אנדוקרינולוג פרטי החלטתי שלא לקחת אותן. הבדיקות האחרונות נראות לי די גבוליות (חלקן בנורמה וחלקן לא) אבל הרופאה לא אמרה לי כלום על זה.

    הייתי רוצה לדעת מה עליי לעשות, אם יש לך המלצה איזה כיוון עוד לא בדקתי.

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי בטן ושאר תופעות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 22

    ד''ר אהוד מלצר
    19/04/2009

    שלום רב
    על פניו נשמע שאכן מדובר בתסמונת המעי הרגיש. יחד עם זאת אני ממליץ בחום רב שתפני לגסטרואנטרולוג שיוכל להתרשם באופן בלתי אמצעי, האם באמת זו האבחה או שמא יש צורך בבירור נוסף (למשל ביצוע קולונוסקופיה)
    בברכה
    דר' מלצר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן - דחוף
    רחלי
    16/04/2009

    שלום רב,
    מזה כשבועיים שהבן שלי (18 ) סובל מכאבי בטן, בימים האחרונים הכאבים התעצמו. היינו אצל רופאת המשפחה , בהתחלה נתנה כדורי פאמו , הייתה הקלה מעטה. חזרנו שוב והרופאה נתנה לנו לעשות תבחין נשיפה לאיתור חיידק הליקובטור. הבנתי שתשובה מקבלים אחרי שבוע. הכאבי בטן הם באזור הטבור ולמעלה מזה. הכאבים האלו ממש חזקים ומשבשים לו את הכל!!!! (לימודים, בילויים, שמחת חיים וכו' ) שאלותי:
    1. מקריאה באינטרנט הבנתי שזה לא נפוץ בגילאים אלו, אכן כך?
    2. איזה תרופה אפשר לקבל עמ' להקל על הכאבים עד שתגיע התשובה?
    3. במידה וזה לא חיידק הליקובטור, איזה בדיקה נוספת מומלץ לעשות?
    4. אולי כדי לקצר את התהליך ניתן לקבוע תור דחוף בקפלן למרפאת הגסטרו?

    אני מרגישה חסרת אונים כאשר הבן שלי כל כך סובל מכאבי בטן ובעצם לא מקבל כרגע שום טיפול.
    לציין שבעבר לא סבל מכאבי בטן , ואם חשוב לציין לבעלי יש אולקוס ומדי פעם זה מתעורר אצלו ואז הוא מקבל לוסק. האם זה תורשתי? (הבן שלי באופיו - לא הכי רגוע - אולי זה עניין של גיל )
    ועוד - חיידק הליקובטור זה אולקוס? דלקת במעי, כיב קיבה, אלו דברים שונים וטיפולים שונים?

    סליחה על השאלות הרבות, אני בלחץ
    אודה לתשובתך המהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי בטן - דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן

    פרופ' אלכסנדר פיש
    16/04/2009

    הייתי מצציע לחזור לרופא משפחה ולהבליט את עצמת הכאבים.
    בתאור שלך אין מיקום לכאב וגם לא תאור של האופי.
    כיב עיכולי זאתאפשרות אחד מן הרבים לכאבי בטן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בבטן עליונה ובחילות
    ע
    16/04/2009

    שלום

    הנני סובלת מכאבים בחלק העליון של הבטן, לא יכולה לשכב על הבטן בלילה. לאחרונה חשה בחילות כל הזמן (גם בלי שאני אוכלת משהו). האם הדבר יכול להצביע על מחלות קיבה? אם כן, אז איזו?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן עליונה

    פרופ' אלכסנדר פיש
    16/04/2009

    כן ,כאבי בטן עליונה יכולים להיות ביטוי של מחלה עכולית
    יש מקום ליעוץ גסטואנטרולוגי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושת חנק
    לימור
    14/04/2009

    אני סובלת מתחושת חנק וחוסר אויר כל בדיקותי תקינות כולל לב ריאןת תריס אלרגיה ועוד.
    עשיתי גסטרוסקופיה שהתוצאה היא דלקת קלה בקיבה,וחשד לזהום בקנדידה בושט נלקחו ביופסיות ואין עדיין תשובה האם התוצאות הללו מסבירות את התופעות שאני סובלת מהן תחושת חנק חוסר אויר וגרפסים ללא שליטה.וגיהוקים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תחושת חנק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימור

    ד''ר אהוד מלצר
    16/04/2009

    הממצאים אינם מסבירים את תלונותייך, אך יכול להיות שמדובר ברפלוקס (החזר מהקיבה לושט) - שאלי את הרופא המטפל שלך בגסטרו
    דר' מלצר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה

    לימור
    17/04/2009

    האם את הריפלוקס אמורים מגלים בבדיקה זו ?כי לפי הממצאים לא גילו .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימור

    ד''ר אהוד מלצר
    19/04/2009

    אין צורך בגסטרוסקופיה כדי לאבחן רפלוקס. הסיבה שעושים את הבדיקה היא לברר האם קיים נזק לושט כתוצאה מהרפלוקס
    דר' מלצר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף
    ד.
    14/04/2009

    שלום. אתמול עברתי בדיקת סי.טי עם חומר ניגוד.הרגשתי ממש בסדר לאחר בדיקה.אבל בערב התחיל קצת גרד בכפות ידיים.חשבתי שאולי נעקצתי ע"י יתוש. בבוקר קמתי עם נפיחות בכפות ידיים,הרגשת כובד בראש וקצת שילשול.האם זה קשור לבדיקה ?אם כן-מה לעשות בשביל להקל על הסימפטומים או שצריך לפנות לבית-חולים? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CT

    ד''ר אהוד מלצר
    16/04/2009

    אין ספק שמדובר בתגובה אלרגית לחומר הניגוד שקיבלת בסי טי
    פנה מייד לרופא המשפחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקה של קולונוסקופיה וגסטרו
    אורלי
    13/04/2009

    אמי בת 75. רזתה מאוד בחצי השנה האחרונה. עם סחרחורות ואנמיה. בוצעה בדיקת קולונוסקופיה אך אנו לא מבינה את התוצאות.
    לקחו דגימה מהדודנום. נרשם: פרורי רירית ותת רירית מעי דק. לא נראו בלוטות על שם ברונר. המבנה הכללי שמור. בלמינה למפופלסמוציטרי קל מעורב באאוזינופילים לא רבים. באפיתל המצפה נמצא ריבוי קל ומוקדי של לימפוציטים. הממצא לא מספיק לאבחנה של מחלת צליאק.
    בביופסיה השניה לקחו מ:PYLORIC ANTRUM. נרשם: הפרורים הינן רירית ארנטרום קיבה. בלמינה פרופריה תסנין למפופלסמוציטרי בדרגה בינוית מעורב באאוזינופולים לא רבים. לא נראו HP.
    דגימה שליליםמ:GASTRIC CORPUS. נרשם:פרורי רירית קיבה עם סימני אטרופיה, נראו תאים פריאטלים מעטים. נמצא דלקת כרונית בנונית וחריפה מוקדית. לא נמצא HP.
    האם אפשר לפענח את הממצאים בצורה שאני אבין???
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאורלי

    פרופ' אלכסנדר פיש
    14/04/2009

    אורלי שלום.
    הממצאים המתוארים הם תשובות של ביופסיות מהקיבה ותריסריון.
    הממצאים לא מגדירים מחלות.
    אין תאור של הממצאים בגסטרוסקופיה.
    יש להתרכז באיפיון האנמיה.
    הכתובת הנכונה לקבל הסברים היא הרופא שבדק אותה כי כל המידע אצלו והוא רוטה את התמונה המלאה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כחכוחים בגרון - רפלוקס ???
    צ.ל
    12/04/2009

    מזה מס' חודשיםרב אני סובל מכחכוחים בגרון במיוחד לאחר האוכל, הכחכוחים ממש מפריעים לאיכות החיים ומטרידים אותי ואת הסובבים לי. ביצעתי בדיקת א.א.ג ללא מ.פ. בצעתי גסטרוסקופיה ומנומטירה (תקינה) בגסטרו נמצע לי בקע סרעפתי עליו ידוע לי וכן דלקת בתריסריון. התחלתי לקחת לוסק (מקורי) מוטיוליום וטלפס למשך חודש ללא שיפור במצב, בביקורת חוזרת לאחר חודש (ממש היום) הומלץ לי נקסיום (אם בסל) או לנטון.. האם לנטון יעיל מלוסק האם לרכוש נקסיום באופן פרטי מה הסיכוי לשיפור או היעלמות הבעיה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כחכוחים בגרון - רפלוקס ???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כחכוח

    פרופ' אלכסנדר פיש
    13/04/2009

    התסמין הוא לא תסמין עכולי אופייני.
    לפעמים רפלוקס קיבתי ושטי שמגיע עד ללוע יכול לתת תסמינים של אי נוחות בגרון, כחכוח וצרידות.
    במקרים בהם מועלה חדש כזה יש מקום לטיפול באחד מכל התרופות ,פעמיים שציינת למשך 3 חודשים. העדר הטבה ,לא תןמך ברפלוקס כהסבר. (איו יתרון לתרופה מסויימת)
    דלקת בתריסריון שנמצאה בגסטרוסקופיה לא קשורה לתסמינים שלך.
    אם כחכוח הוא התסמין היחיד כיוון של בעיה ב אף אוזן גרון סביר יותר
    בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסמונת המעי הרגיז
    אלכס
    12/04/2009

    שלום, האם אפשר לרפא את המחלה?
    ובכללי מה הם הטיפולים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תסמונת המעי הרגיז

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעי רגיש

    פרופ' אלכסנדר פיש
    13/04/2009

    תסמונת מעי רגיש היא נפוצה מאוד, מאופיינת בכאבי בטן והפרעות ביציאות.
    התסמונת לא מסוכנת אך פוגעת באיכות החיים. לרוב לא מחמירה.
    אין פרטים על התסמינים שלך.
    בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליקובקטור
    ClickRisk
    09/04/2009

    נשלחתי לבדיקת נשיפה לאיתור הליקובקטור פילורי,
    ומכיוון שבד"כ כל המשפחה נדבקת, גם אישתי (בת 28, בריאה) שבהריון נשלחה איתי, ואכן התשובה חיובית.

    1. ללא קשר להריון, אישתי כלל לא מגלה סיפטומים, והיא נשלחה רק בגללי,
    האם נהוג לטפל גם במי שנמצא חיובי, אבל לא מגלה סימפטומים ?

    2. כאשר מכניסים את ההריון למשוואה, האם הטיפול (בד"כ מספר אנטיביוטיקות ונוגדי חומצה)
    בטוח לחלוטין לביצוע הריון ?

    3. מכיוון שהחיידק הנ"ל מאוד נפוץ, ולא מסוכן (בטח לא בגילאים צעירים, ובטח לא אצל מי שלא מגלה סימפטומים),
    האם יש סיבה שלא להמתין לטיפול עד לאחר ההריון ? (לדוגמא, אולי החיידק בעצמו קיומו מזיק דווקא לנשים בהריון ?)

    תודה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הליקובקטור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליקובקטר

    פרופ' אלכסנדר פיש
    13/04/2009

    אין נוהגים לבדוק אנשים ללא תסמינים לבדיקת הליקובקטר. החיידק נפוץ ביותר ממחצית אוכלוסיית המדינה.
    הייתי נממנע מכל טיפול במהלך ההריון.
    בהמשך יש לשקול האם לטפל או לא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום