מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה הסיכון שבאי נטילת לנטון-רפלוקסמלי27/04/2009
אני סובלת מכאבים בבטן העליונה מזה מספר שנים ,יש תקופות טובות יותר לפני מס' שנים שתיתי
לנטון שעזר לי לתקופה קצרה, כיום שוב חזרו התסמינים כולל צרבות שנימשכו 3 שבועות ובנתיים הסתימו, הגסטרו יעץ לי לחזור ללנטון , שאלתי היא : האם קיים סיכון באי נטילת התרופות ?
האם כדאי להתחיל ולהפסיק את התרופה לאחר מס' חודשים? אני יכולה לסבול את הכאב ומידה וזה לא מזיק שלא להשתמש בלנטון
מלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רפלוקס
ד''ר אהוד מלצר28/04/20091. לנטון היא תרופה בטוחה לשימוש לאורך שנים ואם את סובלת למה לא לטפל?
2. אין סיכון באי נטילת התרופה למעט המצב בו קיימת דלקת בושט (לשם כך יש לבצע גסטרוסקופיה ולראות מה מצב רירית הושט). אם קיימת דלקת מומלץ ליטול התרופה בקביעות כדי למנוע הצטלקות העלולה לגרום להיצרות הושט ולהפרעות בליעה.
דר' מלצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן -דחוף!!!איריס27/04/2009
שלום רב!
אתמול בערב הייתי במוקד חירום של קופת חולים עקב כאבי בטן בצד ימין למטה שהתחילו ביום שבת
אחה"צ (כאבים קלים עד בינוניים). לאחר בדיקה ידנית של הבטן ובדיקת דם נאמר לי שאין חשד
לדלקת בגוף ושזה לא נראה משהוא רציני. הכאבים לא עברו עד עכשיו . ממה זה יכול להיות?
ברצוני לציין שלפני כ-3 שבועות היו לי כאבים דומים שעברו לאחר כשבוע ובערך באותו זמן עשיתי
אולטראסאונד אגן קטן לשחלות ולרחם שיצא תקין.
האם כדאי לי להמשיך לברר או לחכות כמה ימים אולי נתפס לי שם שריר?
נא תשובתכם המהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בטן
ד''ר אהוד מלצר27/04/2009כאב בבטן ימנית תחתונה יכול לנבוע ממס' גורמים בין היתר דלקת תוספתו, בעיה שחלתית... אם הכאב ממשיך, פני עוד היום לבדיקה נוספת אצל רופא.
בברכה,
דר' מלצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאלעד26/04/2009
דוקטור שלום,
למעלה משנה הנני סובל מגיהוקים לאורך כל שעות היום ללא קשר לאוכל. מדובר על עשרות ביום, אפילו בבוקר מיד לאחר השינה. רופא גסטרו הפנה אותי לצילום דרכי עיכול עליונות והכל תקין. טיפולים באומפרדקס, לנטון ומוטיליום לא עזרו בבעיה. בדיקות דם תקינות. רופא אף אוזן גרון לא מצא דבר גם הוא. אני בן 31 ( גם לקרדיולוג הגעתי שאמר אין קשר ללב אך הפנה אותי לארגומטריה שתוצאותיה הראו כושר טוב ). בעיה זו מציקה לי מאוד ושאלתי האם יש איזשהו כיוון נוסף אפשרי לבדיקה? הרי משהו לא בסדר ומשונה מאוד ששום בדיקה לא מעלה תוצאות. מעבר לגיהוקים הכל בסדר אך בעיה זו מציקה מאוד ומטרידה את מנוחתי.
אודה על תשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיהוקים
פרופ' אלכסנדר פיש26/04/2009גיהוקים הם ביטוי של בליעת אוויר. בליעת אוויר הוא המנגנון היחיד שיוצר אותם.
פירוש הדבר אתה בולע אוויר. התהליך הוא תהליך בלתי מודע. לרוב אנו בולעים יותר אוויר בעת לחץ נפשי. אי הידיעה של סיבת הגיהוקים מחמירה את המתח
אין צורך בכל בירור נוסף.
דברים שיכולים לעזור : לנסות לאתר את מקור המתח ו לטפל בו. להמנע ממשקאות מוגזים, לאכל לעט.
ההסבר הזה עשוי לעזור לפתרון הביעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן, נפיחות וגזיםאורח26/04/2009
שלום אני בת 25, גובה 1.66 משקל 49
אני סובלת כבר מספר חודשים מכאבי בטן ונפיחות לאחר ארוחה וכאבי בטן שמעירים אותי בסביבות 5 בבוקר.
מעולם לא היו לי בעיות אכילה ואני לא אלרגית לשום דבר.
ביצעתי מספר פעמים בדיקות דם והכל תקין.
אני גם סובלת מגזים בכל שעות היום גם לאחר ארוחות וגם בלי שום קשר אליהם, בבוקר לפני שהכנסתי משהו לפה ובלילה במהלך שינה. לפעמים בלי ריח ולפעמים עם ריח לא נעים.
זה מאוד מפריע לי ולא נעים לי להיות בקרבת אנשים.
רופאת המשפחה רשמה לי קרבוסילן אך זו כבר חפיסה שנייה שלי והגזים וכאבי הבטן ותחושת הנפיחות עדיין נשארה.
מה זה יכול להיות?
אני מפחדת ללכת להתלונן אצל רופא כי אני מפחדת מהבדיקה של גסטרו שמכניסים צינורות/מצלמה דרך הפה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות
ד''ר אהוד מלצר26/04/2009שלום רב,
אחת הסיבות השכיחות היא תסמונת המעי הרגיז. יחד עם זאת מאחר ושו תופעה יחסית חדשה אצלך כדאי שתתייעצי עם גסטרואנטרולוג במסגרת מרפאתית כדי לודא שאכן אין מדובר במשהו אחר.
בברכה,
דר' מלצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש לתופעה הזו טיפול?
אורח28/04/2009במידה ומדובר בתסמונת מעי רגיז איזה טיפול יש לזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בטן ובחילותגילה26/04/2009
ד"ר שלום
בת 40 מזה כחודשים אני סובלת מבחילות בילתי פוסקות תחושה לא נעימה
טעם מר בפה כאב ברום הבטן מקרין לצד ימין
הייתי אצל רופא משפחה וקיבלתי לנטון 2 פעמים ביום כשאמפרדוקס לו עזר וגם ללא שינוי.
אני מיואשת ולא יודעת מה לעשות, מרגישה כבר לא נעים לגשת לרופא משפחה
מה דעתך?מה זה יכול להיות?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחילה
ד''ר אהוד מלצר26/04/2009בחילה מתמשכת בהחלט דורשת בירור. מציע שתפני בהקדם לייעוץ פנים אל פנים עם גסטרואנטרולוג.
בברכה
דר' מלצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הליקובקטור פילוריLeonardan25/04/2009
1. הבנתי שתוצאת תבחין נשיפה מעל 3.5 נחשב חיובי,
מהמ משמעות המספר עצמו ?
כלומר, מה ההבדל למשל בין מי שהתוצאה שלו היא 5.5 לבין 9.5 ?
2. אם 2 בני הזוג נבדקו, ושניהם נמצאו חיוביים,
אבל רק אחד מהם מגלה סיפטומים (כגון צרבת וכו'),
ולשני כלל אין בעיה ואין שום סימפטומים ?
הבנתי שבעקרון לא מטפלים במי שלא מגלה סימפטומים,
אבל אם רק בן זוג אחד יטופל,
יתכן שבמהרה הוא ידבק מבן הזוג השני (שלא טופל מכיוון שאין לו כל בעיה, למרות שנמצא חיובי).
האם במקרה זה מומלץ ששני בני הזוג יקבלו טיפול ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר HP
ד''ר אהוד מלצר26/04/20091. אין משמעות לגובה הערך
2. ההדבקה לא קורית בין בני זוג אלא בדרך כלל על אחד נדבק בילדות המוקדמת. השאלה היא לא האם לטפל אלא האם היה צריך בכלל לבדוק במי שאין לו סמפומים שניתן ליחסם לחיידק. על כל פנים אם כבר נבדק ויצא חיובי, יש לטפל.
בברכה
דר' מלצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול לחיידק הליקובטר פילורי ווירוסאיקה24/04/2009
שלום ,
אני בת 48 , התגלה לי בגסטרוסקופיה , חיידק הליקובקטר פילורי(עקב כאבים אחרי אכילה ברום הבטן). נסיתי קודם טיפול טבעי בשמן אורגנול והכאבים האלה חלפו . במהלך הטיפול פיתחתי משך כשבוע כאבי בטן עויתיים שלשול נפיחות חזרתי לרופא המטפל שביקש שאתחיל קודם את הטיפול המשולב לחיידק שנמצא. משך 4 ימים אני לוקחת את הטיפול האנטיביוטי ( מוקסיויט - 2,000 מ"ג ליום ומטרוגיל 1,000 מ"ג ליום ואמפרדקס ) אני מרגישה עייפות רבה, ובעיקר סחרחורות אי יציבות
קצת טשטוש ראיה .
אני בברור נווירולוגי על רקע של סחרחורות ונפילות בעבר.
לא יודעת אם הסחרחורות עכשיו קשורות לאנטיביוטיקה או לא .
האם טיפול אנטיביוטי משך 5 ימים מספיק להכחדת החיידק?
האם צריך להחליף אנטיביוטיקה?
תודה לתשובתך - איקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיידק
ד''ר אהוד מלצר26/04/2009שלום רב
הטיפול צריך להמשך 7-10 ימים עם עדיפות ל- 10 ימים. להערכתי אין מדובר בתגובה אלרגית ולכן אין לשנות את הטיפול
בברכה
דר' מלצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחילות..טלי24/04/2009
שלום רב,
אני בת 34, בחודשיים האחרונים הופיעו אצלי בחילות משמעותיות למשך כשבוע כל חודש, כל פעם ביצעתי בדיקת הריון שהיתה שלילית.
האם ישנה סיבה נראית לעין לתופעה כזו?!
תודה רבה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחילה
ד''ר אהוד מלצר26/04/2009בחילה חוזרת לעיתים קרובות וממושכות דורשל בירור. יתכן ומדובר בבעיה בקיבה או בושט. אני ממליץ לפנות למרפאת גסטרו
בברכה
דר' מלצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף פיקולקסשרי23/04/2009
אני צריכה לעבור קולונוסופיה ביום ראשון הקרוב, לאחר אשפוז בדלקת התוספתן, סיימתי אנטיביוטיקה ביום שלישי, ומעדיפה לקחת את המרוקן -פיקולקס האם מותר לי?
אנא תשובה דחוף אני לא רוצה לשתות את המרוקן 3 ליטר........* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיקוסלקס
ד''ר אהוד מלצר23/04/2009פיקוסלקס היא תרופה המותרת לשימוש כאשר אין מחלת כליות או אי ספיקת לב. לגבי השימוש בה עלייך להתייעץ עם מי שעומד לעשות לך את הבדיקה ולא להחליט על דעת עצמך
דר' מלצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ברום הבטןרונה23/04/2009
ד"ר שלום!!
בת 40
מזה כחודשים ,כאב צורב וטעם מר בפה , הכאב מתעורר אחרי אכילה.מטופלת בלנטון פעמים ביום ללא שינוי.
האם יש קשר בין מה שתיארתי לחיך צהוב מאוד?(אולי מהמרירות בפה?)
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רונה
ד''ר אהוד מלצר23/04/2009בהחלט יתכן. ממליץ לבקש הפניה למעבדה לבצע תרבית בשאלה של פטרת
בברכה,
דר' מלצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות חמורותאבי23/04/2009
הסטוריה ארוכה של בעיות קיבה.
הפרשות רבות לבנות לאורך כל היום חמורות יותר ופחות
לעיטים נראות כמו תולעת בארוך 20 ס"מ ויותר!
לא נמצא נגיף בקלנוסקופיה שנערכה די מזמן ..
מה עוד זה יכול להיות? הרופאים לא מספקים לי תשבובות ומיחסים הכל למעי עצבני.
האם ישנה בדיקה ספציפית שניתן לבצע להפרשה(לגלות מהי , האם יתכן שהיא קשורה למחלה אחרת והקיבה היא רק אחד הסתמינים)
איכות חיי נפגעה ללא היכר מקווה שתוכל לכוון אותי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשות
ד''ר אהוד מלצר23/04/2009הפרשות ריריות לבנות יכולות לקרות בתסמונת המעי הרגיז ובמקרה זה הן ללא משמעות בעקר כאשר הקולונוסקופיה שלך הייתה תקינה. באשר לתולעים - ניתן לבדוק בבדיקת צואה לכך.
בברכה,
דר' מלצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך
אבי24/04/2009אך האם לא יכול להיות גורם אחר?
בלתי אפשרי לתפקד בגלל ההפרשות.. כך שהן בהחלט גורם מדאיג.
השינה נפגעת מתעורר שכל הבטן נפוחה ונורא קשה להיפטר מהן..(מקשה נשימה)
רק בעזרת שטיפה של פי הטבעת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רפלוקס בקיבה- שאלה לי!!!!!!!!!!!!מור22/04/2009
שלום לד"ר , אני סובלת מרפלוקס בקיבה כבר כמה שנים בדרגה בנונית, יש תקופות שאני מרגישה צרבת יותר ויש פחות..כיוון שאני לא ממש מוכנה לקחת תרופות לצמיתות הומלץ לי ניתוח, אני מעט חוששת ממנו גם שמעתי שהוא לא הכי אפקטיבי לטווח הרחוק, קראתי באינטרנט שקיים טיפול חדשני אנדוסקפי שנערך בתל השומר ללא התערבות כירוגית..מה דעתך על כך?? מומלץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מור
ד''ר אהוד מלצר23/04/2009הטיפול היעיל והקל היחיד לטווח ארך הוא תרופתי.
ניתוח אינו פתרון טוב בעקר מהסיבה שאת כבר יודעת. הטיפול בתל השומר ננטש כבר מזמן בשל חוסר יעילותו והסיבוכים ממנו.
קחי את התרופות - הן כמעט נטולות סיכון
בברכה
דר' מלצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לי...
מור23/04/2009שלום שוב לד'ר, אני מבינה שללא ניתוח צריך לקחת כדורים כל החיים, זה מעט מתסכל אותי, ברצוני לשאול, יש תקופות שאני יותר מרגישה צרבת ואז אני לוקחת טיפול, אולם ישנם תקופות שאני פחות מרגישה את הצרבת ואז אני לא לוקחת תרופועל בסיס קבועת . השאלה היא האם אני מסכנת את עצמי ויכולה לגרום לנזקים ואפילו חמורים כמו:סרטן בתקופה שאני לא לוקחת...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמור
ד''ר אהוד מלצר23/04/20091. אין חובה לקחת כל הזמן. ניתן לקחת באופן תקופתי
2. עד היום במעקב של שנים רבות אחרי חולים שנטלו תרופות מסוג זה לא הוכח קשר עם סרטן
דר' מלצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריוןשולה21/04/2009
עשיתי בדיקת הריון דם ויצא חיובי לפי מחזור אחרון 3+3 כי יש לי מחזור כל 20 יום רציתי לשאול יש לי טיפה דימום לא כמו מחזור רק ממש מעט ממה זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד''ר אהוד מלצר23/04/2009טעית בתובת - פני לרופא נשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מותר (תאורטית) מבחינה רפואיתגילי21/04/2009
להכנס להירון לאחר צילום קיבה (כיוון ששותים בריום לפני הבדיקה)
האם יש להמתין מספר ימים/שעות עד שהגוף יתנקה לפני שמנסים להכנס להריון?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד''ר אהוד מלצר23/04/2009מותר!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
גילי24/04/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת וידאו קפסולהעמליה21/04/2009
שלום רב,
בבדיקת וידאו קפסולה של המעי הדק (הראות היתה בינונית עקב המצאות תוכן ונוזל במעי).
נמצא ב 1:09 bulge ובשעה 1:23 erosion.
מה פירוש שני ממצאים אלו?
האם ניתן לדעת לפי הזמנים באיזה חלק של המעי הדק נמצאת הבעיה (האם בתריסריון?!) או בחלק פנימי יותר .
והאם יש צורך בבדיקה חוזרת עקב הראות הבינונית?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עמליה
ד''ר אהוד מלצר23/04/2009עמליה שלום
שני הממצאים שאת מצטטת נשמעים חסרי משמעות. לפי הזמן שעבר עד הממצא קשה לדעת את מיקומו אך קרוב לודאי זה עמוק במעי הדק ולא בתריסריון. לגבי הצורך בחזרה על הבדיקה - התייעצי עם הרופא ששלח אותך, כי זה תלוי מה הייתה הסיבה לבדיקה.
דר' מלצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

