תת משקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תת משקל
    איציק
    21/09/2011

    שלום,
    אני אנורקס לשעבר ובזכות אשפוז וטיפול אינטנסיבי כולל פסיכולוג צמוד בשנה וחצי האחרונות אני יוצא מזה. אבל המשקל שלי עדיין נמוך למרות שאני באמת אוכל כמו שצריך עכשיו... השאיפה שלי היא להגיע למשקל תקין שיאפשר לי גם להתאמן כמו שצריך. עם התיאבון הגיע גם התיאבון לספורט...
    רציתי לדעת אם אולי פסיכותרפיה גופנית יכולה איכשהו לעזור? והאם טיפול בפסיכותרפיה גופנית משולב גם עם טיפול בתרופות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תת משקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תת משקל - תגובה

    עינבל פנחס-פרג
    21/09/2011

    שלום איציק

    ממה שאתה מתאר נשמע שאתה בדרך הנכונה. להגיע למשקל תקין לאחר מה שחווית זהו תהליך שלוקח זמן אבל זה מצוין שיש לך מטרה להתמקד בה.
    באופן כללי פסיכותרפיה גופנית יכולה לתמוך בתהליך שאתה עובר במיוחד בכל מה שקשור לדימוי גוף, אך אם הפסיכולוג שאתה כבר נמצא אצלו עוזר לך אני מציעה שתשאר איתו, החיבור עם המטפל יותר חשוב מהשיטה.
    מטפל בפסיכותרפיה גופנית אינו רשאי לתת תרופות ולשם כך עליך לפנות לפסיכיאטר. אם תבחר בכל לפנות לפסיכותרפיה גופנית, יש מטפלים בתחום שמתמחים בהפרעות אכילה.

    בהצלחה ושנה טובה,
    ענבל פרג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו