פחד מפריצות לבית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פחד מפריצות לבית
    מיכל
    04/03/2013

    שלום,
    אני גרה לבד בבית של כ-90 מ"ר בקומה ראשונה ללא סורגים. פרצו לי לבית לפני כשנה כשגרתי עם שותפה ומאז אני ממש בפוביה, שיפרצו לי, כל רעש מלחיץ אותי ואני משאירה מלא אורות ולחוצה. אין לי אפשרות להתקין סורגים או מערכת אזעקה כי זה יקר לי מדי, אני לא יודעת מה לעשות....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פחד מפריצות לבית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פחד מפריצות לבית - תגובה

    עינבל פנחס-פרג
    05/03/2013

    שלום לך,

    חוויה של פריצה יכולה להיות חוויה קשה של פלישה ובוודאי שלעורר לחץ וחרדה.
    את צריכה להחזיר לעצמך את השקט ותחושת הבטחון. תשאלי את עצמך מה יכול להחזיר לך הרגשה זו.
    ברמה הטכנית, אולי תוכלי להתייעץ לגבי פתרון טכני שאינו יקר במיוחד , אני מניחה שיש כל מיני פתרונות ורמות שונות של מחיר. אולי אזעקה או מנעולים פנימיים לחלונות ולדלת הכניסה. אולי לאמץ כלב? לי היה עוזר ללמוד קרב מגע.
    ולעניין הרגשי שאת מתארת, אני מציעה לך לפנות לטיפול קצר מועד שיעזור לך לשחרר את העניין. טיפול בשיטת SE או EMDR. לפעמים מספיק מעט מאוד פגישות בשביל עניין נקודתי.

    בהצלחה וימים שקטים,
    ענבל פרג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האמת שאני גם באותו מצב

    דליק
    31/03/2013

    גם אני גר בקומת קרקע מבודדת יחסית וחושש מגנבים בלילות. וזה למרות שיש לי סורגים, דווקא בגלל שאני קצת מבין במנעולים (למדתי קצת מנעולנות ) אני יודע כמה קל לפרוץ אצלי... אני בדרך כלל ישן ליד הפלאפון שלי , ושם כמה מלכודות בכניסה, למשל קערת מים כדי להרוויח זמן במקרה שיפרצו מהכניסה הראשית , ואם אני ממש מוטרד אני שם סכין מתחת לכרית , אף פעם לא מזיק. אני אמנם לא יודע קרב מגע אבל אני מהיר ונחוש . ההתלבטות הגדולה היא תמיד האם להעמיד פנים שאתה ישן או לקום ולהפחיד את התוקפים בחושך עם פנס וסכין . יש פורומים שדנים בנושא, שווה לך להתעניין שם. בעיקרון נראה לי שבגלל שאת בחורה עלולים לאנוס אותך אם תשני, ועדיף לך להסתער ולדקור ראשונה את התוקפים. חשוב מאד לשים לב לשני דברים:
    1. את הדקירה כדאי לבצע בבטן של התוקף כדי שירד לו הרבה דם , מה שיבהיל אותו ויגרום לו לנוס מהבית שלך . 2. לא לתקוף לפני שהזעקנו משטרה ולא לשכוח למסור כתובת. אחרת תתקעי לבד עם פורץ מדמם ומסוכן. אפשר להעביר הודעה קצרה "רחוב מספר בית פריצה ולצעוק שזה דחוף" . הם כבר ישלחו כוחות בתקווה.
    יש עוד אפשרות לגשת אליהם, אבל זה מצריך המון ביטחון עצמי, ולהגיד בקור רוח מקפיא ובקול שקט שקט ונחוש שאת מתאמנת 15 שנה בקראטה ושיש להם שתי אפשרויות , או לטוס מכאן או למות . אם אומרים את זה ממש משכנע זה עובד. עשיתי את זה פעם למישהו ברחוב שניסה לשדוד אותי (סתם איזה ערס בן 16) . פשוט צריך נורא להאמין במה שאומרים ולהכנס לתפקיד , כישרון משחק כזה. כדאי גם להוסיף תיאור מפחיד למשל "אני מציעה שלטובת כולנו , כל אחד יחזור עכשיו למיטה שלו , במקום שרק אחת מאיתנו תלך לישון והשני יהיה דבוק לקירות , הטחול פה והלבלב שם " . זה נשמע אמין כי בחורות בדרך כלל צורחות בבהלה ואם את תדברי בטח יבלעו את זה. זהו . בהצלחה !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אה עוד משהו

    דליק
    31/03/2013

    צריך לוודא שזה חוקי לדקור פורץ . לא בדקתי את הפן המשפטי. יכול להיות שאת גם עלולה להסתבך במקרה כזה, אז אני לא ממליץ על כלום לפני שתדברי על זה עם עורך דין מוסמך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיכל תשאלי את עצמך

    נ
    14/04/2013

    האם היית באותה היסטריה אם היית גרה באותה דירה אבל עם סורגים, או בדירה אחרת של בית משותף עם קוד בכניסה לבניין, או כל סידור אחר של דירה שהוא לא כמו שלך כרגע. אם התשובה היא -הייתי באותה היסטריה- אז בעיני באמת יש מקום לטפל. אם לא- כנראה שהבעיה לא בך, אלא בדירה הלא בטוחה שאת גרה בה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו