חשש ממגע בדייטים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשש ממגע בדייטים
    מורן
    20/06/2013

    שלום,
    אני לא אוהבת שנוגעים בי בדייט ראשון, אפילו לא ליטופים קטנטנים על היד, כמחווה של תשומת לב. הרבה גברים נרתעים ממני בגלל זה. האם זה נורמלי? כדאי לתטפל בכך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשש ממגע בדייטים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשש ממגע בדייטים - תגובה

    עינבל פנחס-פרג
    21/06/2013

    שלום לך מורן,

    בעצם, מה שאת מספרת שאת משרטטת גבול בינך לבין בן הזוג הפוטנציאלי במפגש הראשון. אין משהו נורמלי לדעתי בעניין זה, שכן יש נורמות מתירניות ויש שמרניות, ואת יכולה לבחור למקם את עצמך בין הנורמות לפי מה שמתאים לך.

    השאלות שמתעוררות כאן הן: מה מסמל בשבילך המגע והגוף? האם זו למשל טריטוריה פרטית שלך שאת מעוניינת לחשוף רק עם בחור שיש איתו סיכוי לקשר רציני? (גם אם זו גישה שנחשבת שמרנית היא עדיין כמובן לגיטימית). האם זהו אולי מבחן לאדם שמולך?

    או שאולי מדובר בעניין עמוק יותר. האם את מרגישה שהמגע בדייט ראשון משקף את ההתייחסות שלך למגע בכלל גם בהמשך הקשר? האם יש עניין כלשהוא סביב מגע/גוף/מיניות ? אולי פחד?
    אם זה המצב כדאי לדעתי לבדוק מה באמת יושב שם. את יודעת, מגע משמש ככלי חשוב לתקשורת בזוגיות וכן להנאה. ולדעתי כדאי גם בלי קשר לזוגיות, כי יתכן שגם בלי לבדוק זאת תמצאי גבר שהמיניות והמגע פחות חשובים לו ותוכלו לחיות יחד, אך זו יכולה להיות הזדמנות בשבילך להתפתחות נוספת ולחוות את החיים דרך ערוצים נוספים.

    בקיצור, אני מציעה לך לשאול את עצמך שאלות סביב זה ולבדוק מה מתאים לך ומה את היית רוצה לשנות (ולא מה גברים היו רוצים שתשני).

    בברכה,
    ענבל פרג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו