טיפול משפחתי או טיפול פרטני?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול משפחתי או טיפול פרטני?
    יניב
    16/03/2017

    אשתי נפטרה לפני שנה וחצי. יש לי שלושה ילדים, אחת בחטיבה, אחת בתיכון ואחד שמסיים תיכון. בשנתיים שעברו מאז שאשתי נפטרה הצלחנו כל אחד בדרכו להמשיך את החיים ועל פניו נראה שכולם בסדר, אבל משהו השתנה והאווירה המשפחתית לא דומה למה שהיא הייתה ונראה שכל אחד מרוכז בחיים שלו.
    הצעתי לכל אחד מהילדים שלי ללכת לטיפול וחוץ מהקטנה שהייתה כמה חודשים והפסיקה, הגדולים לא רצו. מה דעתך על טיפול משפחתי או אולי יש לך כלים שיעזרו לי להחזיר את ההווי המשפחתי?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מהו הטיפול הראוי

    ד``ר אליהו סמואל
    19/03/2017

    ליניב שלום ,
    היוזמה שלך והרעיון המלכד את פנייתך זה המשפחה. מדובר בלכידות ואווירה של המשפחה. למרות שגם אבל לגיטימי במצבים שכאלה. זה חלק מהחיים.
    נראה שטיפול או אפילו התערבות בגישה משפחתית זה הצעד הנכון. יש לדעת שבפומאט זה יתכנו סגנונות שונים. והכל לפי ניסיונו של המטפל.

    בהצלחה,
    ד"ר סמואל אליהו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו