איך דבר עם הילדה על טיפול?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך דבר עם הילדה על טיפול?
    אברי
    03/05/2017

    הבת שלי בת 26 והיא הולכת לטיפול פסיכולוגי שאני עוזר לה לממן. כשאני שואל אותה איך הולך לה בטיפול היא לא מספרת כמעט כלום ואני מצדי לא רואה שינוי בהתנהגות שלה או בדפוסים שבגללם היא התחילה ללכת לטיפול. הייתי רוצה לדעת איך אני יכול לקבל ממנה מידע מבלי להיות פולשני מדי, בעיקר נושא רגיש ואינטימי כמו טיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך דבר עם הילדה על טיפול?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיצד לדעת על הטיפול

    ד``ר אליהו סמואל
    04/05/2017

    לאברי שלום

    הנושא רגיש , אני יכול להזדהות אתך. אבל, בעקרון הקשר הטיפולי הוא בין בתך והמטפל. סקרנותך והבנתך מובנות אבל אינך יכול לחדור לתוכם. ממש כמו שאסור להיכנס לחדר ניתוח.

    אני מציע שתתפוס את המרחק הראוי מבעיות ביתך. פתרון אפשרי שיכול לפרש לך חלק מעולמה של ביתך הוא בתהליך מקביל שאתה תעבור בטיפול אישי ודרכו תוכל להבין את עצמך ואת שחר רצונותיך- ודרך זה להדהד לתוך אישיותך חלקים ממצבה של ביתך. בשיטה זאת משתמשים גם מטפלים החפצים להבין יותר לעומק את מטופליהם.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו