ריחוק גדול מאחותי הגדולה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריחוק גדול מאחותי הגדולה
    מורן
    19/11/2017

    אני ואחותי הגדולה תמיד היינו חברות טובות, מאז שאנחנו קטנות כולם שואלים אותנו אם אנחנו תאומות. היא עברה תהליך בחיים שלה שבסופו היא חזרה בתשובה. ליוויתי אותה בכל התהליך ואני תומכת בה ובבחירות שלה, כל עוד טוב לה והיא מאושרת. אבל מאז החזרה בתשובה היא השתנתה ממש, היא הולכת לכל מיני הרצאות ששוטפות לה את המוח על העולם החילוני, שהיא צריכה לשמור מרחק מהמשפחה שלה שמשפיעה עליה לרעה ודברים כאלה. היא ממש שומרת ממני מרחק, בקושי יוצרת קשר, כשאנחנו מדברות זה רק כשאני מתקשרת והיא מנפנפת אותי מהר והלב שלי פשוט נשבר.. אני לא מצליחה להבין את הקשר בין החזרה בתשובה לבין הקשר שלי ושלה, בעיקר כשכל כך תמכתי בה ועודדתי אותה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריחוק גדול מאחותי הגדולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריחוק עקב דת

    ד``ר אליהו סמואל
    20/11/2017

    למורן שלום

    נראה באמת שאחותך עוברת שטיפת מוח. יש להניח שיום אחד היא תתפכח. הסבל שלך מובן. אינך יכולה לשנות את אחותך. את יכולה רק להתבונן בתוך עצמך ולנסות להבין את מקור הסבל שלך. אני מניח שמצבים דומים תופסים אותך גם אירועים אחרים. באם הכאב יהיה גדול מנשוא רצוי שתפני לטיפול אישי ולהבין רגשית את מקור סבלך.
    הרי את ואחותך עדין לא תאומים סיאמים. והיא רשאית להתנהג בדרכה כמו שאת רשאית לכך.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו