מתביישת בגוף שלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתביישת בגוף שלי
    ענבל פנחס פרג
    12/03/2009

    שלום יש לי בעיה שמלווה אותי ביום יום. יש רגעים ביום שאני מרגישה נבוכה עם הגוף שלי. זה קורה לי בעיקר כשאני נמצאת בעבודה בסביבת אנשים וכשזה מתגבר אני יושבת בכיסא ומרגישה כמו שיתוק שקשה לי מאוד לקום ממנו. מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתביישת בגוף שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאני

    עינבל פנחס-פרג
    12/03/2009

    שלום לך אני

    נשמע ממה שאת מתארת כי הרגשת הבושה מובילה לסימפטום של חרדה.
    אני מרגישה שחסרים לי פרטים כדי שאוכל לענות לך. את מציינת שתחושות אלו מופיעות ברגעים מסוימים ולא תמיד. מתי זה קורה? האם יש דבר מסוים שמעורר אותם?
    אשמח אם תרחיבי.

    בברכה,
    עינבל פרג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה

    ענבל פנחס פרג
    13/03/2009

    לענבל תודה על התייחסותך. באמת יש לי כל מיני תופעות כאלה, אני לא זוכרת ממש ממתי זה התחיל. פעם שקלתי כמעט 20 קילו יותר מהיום ואולי זה קשור. אני עובדת בסביבה של גברים ולפעמים נראה לי שמסתכלים עלי ועל איך שאני נראית, פעם לא היו מסתכלים עלי וזה מביך אותי מאוד. זה קורה לי בעיקר כשמסתכלים עלי ובמצבים שיש סיכוי שיהיו שיחות שלא קשורות רק לעבודה. תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תשובה

    עינבל פנחס-פרג
    13/03/2009

    שלום אני

    נראה שעברת שינוי משמעותי בחיים. רגשות של מבוכה במצב כזה הם טבעיים. נעשה שינוי פיזי אך יתכן שהשינוי עדיין לא הופנם מבחינה רגשית. לפעמים ההפנמה יכולה לקחת זמן מה.
    פעמים רבות שומן עודף משמש לאדם סוג של הגנה (רגשית), ולאחר ירידה במשקל יכולה להתעורר תחושה של חשיפה. כאשר השינוי במשקל ניכר, באופן טבעי הוא יכול לגרור מבטים ואולי גם מחמאות. את מתארת מצב של חוסר נוחות גדול עד כדי שיתוק, אני מבינה שאלו תחושות מטרידות. כשזה קורה נסי בתור התחלה לא להיות עסוקה בלקום אלא קודם ליצור תנועה קלה תוך כדי ישיבה. את יכולה לעשות זאת על ידי מגע של כפות הידיים אחת בשניה או בירכיים ובברכיים, בהתמקדות של תשומת הלב בכפות הרגליים שנוגעות ברצפה, בלקיחת כמה נשימות עד להרגשה רגועה יותר ולהרגשה חיונית יותר של הגוף, וממצב זה לנסות לקום.

    עשית צעד אמיץ, כל הכבוד לך. הייתי מציעה שתמצאי לך תמיכה לשינוי זה (גם לשינויים חיוביים צריך לפעמים תמיכה). שיתוף ברגשות ובתחושות עם חברים טובים, משפחה או אנשים שעשו צעד כזה גם כן, יוכל לסייע לך לקבל בברכה את השינוי הגופני ולשמוח עליו.

    שיהיה בהצלחה,
    עינבל פרג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    ענבל פנחס פרג
    13/03/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו