שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום
    דני
    03/09/2009

    שלום.

    אני בן 28.
    באמצע משחק טניס שגרתי, לא הצלחתי לזרוק את הכדור, פשוט היד לא קבלה את הפקודה לזרוק, כמובן שהפסקתי את המשחק בתירוץ כלשהו למרבה המבוכה.

    בילדותי סבלתי מסיפור דומה, במשחק 5 אבנים, אך לא הייתי היחידי בחברה שסבל מזה.

    אשמח לשמוע מה שם התופעה, ואיך פותרים אותה,

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדני

    עינבל פנחס-פרג
    05/09/2009

    שלום דני

    חסרים לי פרטים כדי שאוככל לענות למקרה הספציפי שלך. לפעמים לחץ מוגבר או מתח יכול לגרום למעין שיתוק זמני. אך זה יכול לקרות גם עקב בעיה אורגנית או אפילו מחסרים תזונתיים. האם עשית בדיקות?

    אתה מציין כי קרה לך מקרה דומה בילדות. לא ברור לי מה בדיוק קרה אז ולמה אתה מתכוון שלא היית היחיד שסבל מזה. האם נבדקת וקבלת אבחנה באותו הזמן?
    כמו כן לא ברור לי האם מדובר בשני מקרים בודדים בחייך או שהיו מקרים נוספים ואולי מתמשכים.
    טיפול בתופעה תלוי קודם כל בגורם לה וכן במידת ההפרעה לתפקוד היומיומי.

    בברכה,
    עינבל פרג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוסיף פרטים

    דני
    06/09/2009

    ברור שאין כאן תופעה גופנית, כי הכל זורם כולל זריקת כדורים כשאני לא במשחק, כל ההפרעה היא בעת המשחק- תחרות.

    התופעה לא פסקה ואילצה אותי לסיים את התחרות.

    בילדותי זה נמשך זמן רב של חודשים רבים, לא טיפלתי כי זה לא היה נדיר לגמרי והיו ילדים נוספים שסבלו מזה, הילדים כינו זאת 'עצבים'.

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה גופנית

    עינבל פנחס-פרג
    06/09/2009

    דני,

    אני מבינה מדבריך שהבעיה קשורה לעניין התחרות. תופעה של שיתוק שכזה יכולה לנבוע כסימפטום של הפרעת חרדה. דבר הדומה ל"חרדת ביצוע" או לפחד במה.
    מכיוון שמדובר בעיקר סביב תחרות ומשחק, הייתי מציעה לך לבחון את האמונות שלך לגבי נושא זה. לפעמים כשיש לנו קונפליקט לגבי תחום משמעותי בחיינו, אם לגבי המקום שהוא לוקח בחיינו או ההשפעות שלו על שאר תחומי החיים ועל רצונות אחרים שלנו, יכולה להופיע תגובה גופנית כדי לעורר את תשומת לבנו. במקרה שלך מתעוררת תגובה חזקה עד כדי כך שהיא מכריחה אותך להמנע.
    אני מאמינה שאם תבחן את תחושותיך לעניין (גם הלא מודעות), תוכל להגיע לתובנות שיעזרו לך .
    אני מציעה לך לפנות לטיפול בפסיכותרפיה גופנית (שמשלב גם שיחות וגם עבודה עם הגוף). לדעתי שילוב טכניקת ההתמקדות (FOCUSING) או שיטת ה SE יכולות מאוד לעזור לך .

    שיהיה בהצלחה
    עינבל פרג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו