לחץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחץ
    ויקי
    17/12/2009

    שלום,

    לאחרונה אני לחוצה בגלל כל מיני סיבות. אני לא ישנה טוב - מתעוררת כשעה לפני הזמן ולא מצליחה לחזור לישון, בנוסף יש כל מיני תופעות גופניות של לחץ - אני מצטננת הרבה לאחרונה וגם לא מרגישה טוב באופן כללי ואני יודעת שזה בגלל הלחץ. מה ניתן לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצבי לחץ

    יעל צמרת
    20/12/2009

    שלום ויקי,

    לשאלתך לגבי מצבי לחץ, היתי מציעה לך קודם כל לטפל בסיבות ולא רק בסימפטומים. האם זו תקופה של לחץ/ עומס או שזה לאט לאט הופך לאורת חיים? שווה לטפל בדברים מהשורש. לגבי טיפול בסימפטומים אני ממליצה 1. על תמצית רסקיו- שמרגיעה מעט, משקיתה מחשבות. 2. לגבי ההצטננויות ותחושת החולי אני ממליצה לחזק את הגוף עם 500 מ"ג ויטמין C או חיזוקית של הדס פורטה או כל תרופה הומאופתית / טבעית שאת מכירה. יש טיפים רבים שניתן להפחית מצבי לחץ שחלקן כתיבה חופשית, נשימות , ספורט ועוד אבל כמו שציינתי חשוב לבדוק את הסיבות מקרוב ולטפל בהן.


    תרגישי טוב
    יעל צמרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו