סומטיזציה ופיברומילגיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סומטיזציה ופיברומילגיה
    אורית
    08/02/2010

    שלום.בתחילה פסכיאטרית אבחנה לי סומטיזציה על מגוון סימפטומים וכול הטיפולים(תרופתי ופסיכולגי)לא עזרו.אח"כ אבחנו לי פיברומילגיה-שוב ,גם לא ממש עזרו-הכדורים,התעמלות ופיזוטרפיה והידותרפיה ,רפואה משלימה ועוד..
    עזר-משכך כאבים אופיטי קל בשם טרמדקס עזר לי לכאבים,דכאון ועוד..אך מתחילה לפתח עמידות אליו.
    מה אתם ממליצם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סומטיזציה ופיברומילגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנטע לי

    עינבל פנחס-פרג
    08/02/2010

    שלום נטע לי
    בשביל שנוכל לענות לשאלתך אנחנו צריכות שתפרטי מהם הסימפטומים , איך זה מתבטא ביומיום,

    בברכה,
    עינבל פרג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    אורית
    09/02/2010

    זה בעיקר כאבים.ובמיוחד כאבים במאמץ.ובמיוחד-גב,רגלים,ראש אבל כמעט כול מקום.
    וגם עייפות-שוב,ממאמץ.
    והרבה-מתח,לחץ ,חוסר יכולת להרפות,דכאון.
    הרשימה ארוכה אבל זה בעיקר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיברומיאלגיה

    עינבל פנחס-פרג
    10/02/2010

    טינה יקרה,

    התסמינים שאת מתארת באמת נשמעים כמו תסמינים של פיברומילגיה. ישנו ספר בנושא ועל סוגי טיפולים של ד"ר באואר וכן יש את עמותת אס"ף לסובלים מפיברומיאלגיה ותוכלי להתייעץ ולשאול בפורומים שלהם מה עוזר יותר. אני לא יודעת איזה שיטות ברפואה משלימה ניסית. שמעתי על שילוב של רפואה סינית עם שיאצו שעזר לחלק מהאנשים. ולחלק מסאז עזר אבל רק זמנית. אני יודעת שחלק מהבעיה זה הניסוי והטעיה דבר שבוודאי מצריך המון משאבים רגשיים וכספיים. זה בטח לא קל.

    לגבי הדיכאון והמתח, אם מדובר בדיכאון ראשוני או משני (כלומר אם הדיכאון היה קודם או הופיע בגלל הכאבים), אפשר לאבחן רק אחרי היכרות איתך. העבודה יכולה להיות קצת שונה.
    כך או כך, יסלחו לי הפסיכולוגים, כאשר יש כאבים פיזיים, טיפול בדיבור אינו מספיק בעיני, ולדעתי חייבת להיות התייחסות גם לגוף תוך כדי העבודה הרגשית. אפשר ללמד את הגוף שלך להרגיש נוחות יחסית, להרגע, ללמד אותו להרפות מחדש (הגוף ידע פעם ושכח בגלל הכיווץ הכרוני של הכאב) ואפילו להנות. העבודה צריכה להיות איטית ועדינה עם תשומת לב רבה לאיך הגוף מרגיש עם כל עבודה שעושים.
    אני מציעה לך לפנות למטפל/ת שיעבוד איתך גם רגשית וגם גופנית בטכניקות שונות.
    לגבי העמידות לתרופות, אני לא יודעת לענות, עדיף שתשאלי בעמותת אס"ף.

    הרבה בריאות וימים טובים
    ענבל פרג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו