שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    קרין
    03/03/2010

    רציתי לשתף בדבר שמאד מעיק עלי ומטריד, אני סובלת מסוג מסויים של ביישנות,חרדה חברתית אם מתעקשים. עבדתי בחנות אומנם ובכיתה אני יושבת בראשונה אבל הביישנות מסרבת לעזוב.
    ואני יודעת שאי לא יכולה להמשיך לחיות כך. ועדיף לי למות מאשר להמשיך לחיות עם הבעיה הזו לאורך כל החיים.
    בלי חברות,לא מוערכת בחברה,להתפשר על בן זוג וכו-זה לא הוגן לחיות חיים כאלה.
    מרגישה שאני במיעוט ושהרעשנים שולטים בעולם ואני מיותרת פה.
    בחורה רעשנית תשיג כל בן זוג שתרצה בזכות אופיה וכל חברה תרצה בחברתה לעומתי...
    הכי כואב לי שזה אופי ושזה לא ניתן לשנוי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרין יקרה

    עינבל פנחס-פרג
    03/03/2010

    קרין יקרה,

    זה בהחלט לא נעים להעביר את החיים בהרגשה שדברים שאת רוצה נמנעים ממך או שאת נמנעת מהם.
    את אומנם מרגישה במיעוט אבל יש עוד הרבה אנשים כמוך. את ממש לא מיותרת, את חשובה , מאוד.
    את יודעת, אני שואלת את עצמי איזה בן זוג את היית רוצה? ועם איזו חברה את היית רוצה לבלות?מה שלא תעדיפי יש כאלה שיעדיפו כמוך ויש כאלה שיעדיפו בדיוק את ההיפך. לכל אחד יש את היתרונות שלו, גם את מיוחדת ובעלת ערך.
    אומנם ביישנות היא תכונת אופי, אבל כל תכונה ניתן לשנות במשהו. את לא צריכה להפוך להיות רעשנית, אלא רק לעשות צעד אחד קטן..
    תודה ששיתפת.

    ענבל פרג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו