השפעת הטיפול - תודה וברור נוסף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • השפעת הטיפול - תודה וברור נוסף
    טלי
    06/09/2009

    פרופ' בלומפילד שלום רב וראשית תודה רבה על תשובתך. בעניין זה יש לי עוד כמה שאלות:
    1. רק חשוב לי לוודא שהבנתי נכון - אין בלוקרין להוות זרז לתהליך הפסקת התפקוד השחלתי גם בגילי המתקדם.
    2.ציינת כי "לא ידוע" על כך שהלוקרין מחמיר את תהליך הפסקת התפקוד השחלתי אלא בעצם רק מדכא באופן זמני. שאלתי היא, האם לדעתך יש ולו שמץ של סיכון בכך שאקבל את הזריקה בשל אותו טווח של חוסר ידיעה. וסליחה שאני יורדת לדקויות פשוט לא היתי רוצה לסכן שבשום מחיר את עניין הפוריות וכפי שציינתי, אם יש ולו שמץ של סיכון - אגנוז את הרעיון.
    3. תוך כמה זמן בערך המערכת אמורה להתאושש והתקפקוד השחלתי אמור לחזור?הםא זה עניין של חודש חודשיים בלבד? שוב תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • GnRH-a at age 41

    פרופ` זאב בלומנפלד
    06/09/2009

    אכן אין מידע שהלוקרין יכול לזרז הופעת מנופאוזה. מאידך , כפי שציינתי , אם התפקוד השחלתי עלול להסתיים גם כך בשנה הקרובה , עלול להווצר מצב שלאחר גמר השפעת הלוקרין , התפקוד השחלתי יהיה בלתי תקין, אך זה לא בגלל הלוקרין.
    קשה להבטיח ברפואה את העתיד ולכן התשובה הזהירה. אם את מעוניינת בהריון , מומלץ להקדימו וזה כמובן יפתור גם את כאבי המחזור...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו