מתלבטת לגבי עגלת בוגבו קמיליון 3

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • מתלבטת לגבי עגלת בוגבו קמיליון 3
    דנה
    30/12/2017

    היי קובי אולי אתה תציל אותי... אני מאוהבת בעגלת בוגבו קמיליון 3, בעיקר אוהבת את העיצוב שלה, את זה שהיא לא מסורבלת ולא רחבה מדי ולמידות שלי היא נראית מתאימה. אני סך הכל 1.52.
    שמעתי שסך הכל מדובר בעגלה מעולה, שיכולה לשמש גם בילדים הבאים. החסרון היחיד שבלט לי לעין זה שהסל לא נגיש כל כך עם האמבטיה אבל זה בקטנה. הקיפול שהוא ב-2 חלקים לא מפריע לי.
    בעלי לעומת זאת ממש לא אוהב את זה שהיא נמוכה. הוא 1.80 וטוען שהיא מרגישה לו כמו צעצוע הוא מתחבר יותר לעגלות שהן רחבות וגבוהות יותר. עם זאת, אני זו שלרוב תהיה עם העגלה. הוא אהב את פג פרגו בוק פלוס, פופ אפ וסלסה 4 . עבורי הן קצת מסורבלות ולא הכי יפות, אני לא יודעת מה לעשות...
    הוא טוען שהריפוד בבוגבו דל לעומת הסלסה ושהיא תהיה פחות נוחה לתינוק. האם זה נכון? וזה שהיא נמוכה זה גם פחות נוח לתינוק או שבעיקר להורה?
    אני דיי ננעלתי על הקמיליון בגלל שאני אישית מאוד אוהבת את העיצוב והכל אבל פרקטית אם לא נוחה לתינוק, כמובן שאוותר ולא אקנה אותה כי נוחות התינוק חשובה יותר מעיצוב. מה דעתך? האם באמת היא עד כדי כך לא נוחה לתינוק?
    קצת לרקע כללי: אנחנו גרים בבניין עם מעלית כך שמדרגות זו לא בעיה, תא מטען הרכב הוא דיי מרווח, אני בקושי עם הרכב לכן אין לי צורך כל כך בקיפול העגלה ... זהו פחות או יותר. חשוב שתהיה עגלה יציבה, נוחה לתינוק, לטווח ארוך , שאולי תשמש תינוק נוסף בהמשך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    30/12/2017

    שלום דנה,

    כשאני הייתי מוכר בחנות הייתי תופס את הבעל בצד ומסביר לו שאם האישה נעולה על דגם X (במקרה שלכם בוגבו) ואתה רוצה דגם Y (במקרה שלכם סלסה) כדאי לו מאוד לקנות את הX מהסיבה הפשוטה שכל דבר שהאשה לא תאהב בעגלה היא תאשים אותו וכבר ראיתי שכאלו שחזרו וקנו את העגלה שאשה רצת מלכחתחילה.
    לגבי סל אין מה לעשות, חיסרון גדול אם חשוב לך הסל.
    לגבי הגובה, לך זה לא מהווה בעיה וגם 1.80 יסתדר כי הוא לא לאחר לידה ומקווה שללא בעיות גב. גובה הטיולון הוא חיסרון קטן לתינוק כי הוא בגובה של פליטות רכבים אך כל זה ברוב המוחלט של העגלות וזה בהחלט יתרון גדול של הסלסה.
    לסלסה יתרון קל בקיפול עם הטיולון אבל לך זה לא מפריע.
    לגבי ריפוד: האמבטיות של שתיהן מגיעות עם מזרנים טובים.
    בטיולון אפשר להוסיף מזרן קומפי קוש שישפר את הנוחות ולכן זה לא חיסרון משמעותי. לסלסה יתרון בקפיצים העדיפים וגם במחיר אבל בסופו של יום גם לעיצוב יש חלק מכריע ולגבי הפרקטיות זה אך ורק תלוי בך כי הקמיליון היא לא ההגדרה של פרקטיות אך אפשר בהחלט ללמוד ואז הפרקטיות היא כבר עניין של תרגול. תתנסי בחנות טרם הרכישה ותראי כיצד את מתמודד לבד עם התפעול (הרכבה ופירוק החלקים השונים), קיפול ותראי אם הפרקטיות היא עניין של תרגול עבורך.
    גם הסלסה וגם הקימליון וגם הפג הן סוסות עבודה שיכולות לשרת גם 3 ילדים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה קובי!! כנראה שאני צריכה ללכת

    דנה
    02/01/2018

    שוב לחנות ולבדוק את שתיהן. מה שאהבתי יותר בקמיליון זה שהיא מרגישה יותר קלילה....מצד שני לא יודעת מה זה מעיד על יציבות העגלה. אם מחברים תיק עגלה האם היציבות שלה טובה?
    ודבר נוסף שבעיני קצת גורע זה שאותו שלד משמש גם לאמבטיה וגם לטיולון והאמבטיה מתחברת עם סקוצ'ים. האם זה לא בעייתי? זה יציב לתינוק? נראה לי קצת מוזר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    04/01/2018

    שלום דנה,

    מחינת יציבות אין מה לחשוש הגלגלים הגדולים מחפים על זה.
    מבחינת הטיולון והאמבטיה זה בעיקר חיסרון בסירבול ומצריך ללכת שוב לחנות שירכיבו את הטיולון (לרוב האנשים קשה להחליף). כמו כן לא יהיה ניתן לעשות רוטציה בין זה לזה כמו שקורה בהרבה מקרים, לא תמיד המעבר לטיולון חלק ולפעמים רוצים את האמבטיה לשימושים שונים. אין בעיית יציבות עם זה (רק אם יורכב לא נכון).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה קובי! הלכנו על בוגבו קמיליון 3

    dana
    14/01/2018

    הלכנו שוב לחנות, בחנתי שוב את הסלסה והקמיליון
    קמיליון יותר קורצת לי, בעיקר בכך שהשלד שלה פחות רחב
    מהסלסה ואני מתחברת אליה. היא גם ממש קלה לי לתפעול...
    הזמנו גם את הסל קל קיי פיט 30 שראיתי שאתה ממליץ עליו
    תודה על המענה, אין כמוך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    16/01/2018

    שלום דנה,

    כפי שציינתי כל אחת ואחד צריך ללכת למה שנכון לה או לו.
    כמו כן בתחילת פברואר תצא בוגבו חדשה בשם פוקס ולכן אם יש זמן אולי שווה לראות. היא תהיה בסגנון דומה יותר לקמיליון מאשר לבי. הקייפיט מצוין ואפילו אפשר לרכוש מתאמים ולחברו לקמיליון.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וואו חבל שלא ידעתי שיוצא דגם חדש

    דנה
    19/01/2018

    בלא הייתי ממהרת לרכוש בהחלט יש זמן , מקווה שלא אתחרט... ההזמנה כבר בחנות מוכנה
    כבר אין אפשרות להחליף. מקווה שאהיה מרוצה מהקמיליון ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    21/01/2018

    שלום דנה,

    איך אומרת עדי אשכנזי: מה זה השטויות האלה?!
    חוקית כל עוד לא אספתם את העגלה יש לכם זכות מלאה לבטל כאשר החנות יכולה לקנוס אתכם ב- 100 ש"ח דמי ביטול. אם זו חנות שמכבדת את עצמה ואתם רוכשים מהם את הדגם החדש הם לא יגבו את ה- 100 ש"ח. ממליץ לא לוותר, לחכות ולראות את הדגם החדש ואם נראה לכם שהוא עדיף לעבור אליו.
    צר לי שאני כרגע פחות יכול לעזור כי לא ראיתי אותו פיזית ואיני יודע לומר במה הוא עדיף על הקמיליון כמו גם מה יהיה מחירו אך ממליץ מראש לא לוותר ולהכניס תנאי בהזמנה שתהיה לכם אופציה לעבור אליו ללא בעיה או קנס.

    אם לא תצליחו את מוזמנת לפנות אליי בפייסבוק שלי: בייבי בוס ואעזור לך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!!! התקשרתי לחנות

    דנה
    23/01/2018

    דיברתי עם המנהל, לא ידוע להם על דגם חדש של בוגבו אבל אמרתי שבודאות יוצא בפברואר ואנו רוצים לראות אותו.
    הוא אמר שקצת בעייתי כי ההזמנה כבר בחנות אבל בעיקרון אמר שיוכל לעזור במידה ונרצה את האחר. זה גם מאוד תלוי כמה יעלה אם יהיה הבדל משמעותי במחיר נשאר עם קמיליון.
    ממה שהצלחתי לראות בתמונה שבוגבו שחררו אז מדובר בדגם גבוה יותר מקמיליון , הגלגלים הקדמיים גדולים יותר לעומת הקמיליון והיא נראית ממש טוב... מקווה שלא תהיה בעיה להחליף במידה ונרצה. תודה לך על העזרה. :))

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    23/01/2018

    שלום דנה,

    זו זכות שלכם ולכן לא צריכה להיות בעיה. אכן מחיר הדגם החדש לא ידוע ומבירור שלי לא בטוח שבהשקה העולמית בפברואר ישראל נכללת (למרות שנכללה ב-2 ההשקות האחרונות של המותג).
    גם אני מסתמך על תמונות וכמובן שאם זה יהיה רלוונטי עבורכם כאשר יגיע הדגם (ואז גם אספיק לעשות בדיקה פיזית לגביו) תוכלו תמיד לחזור ולהתייעץ.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו