התלבטות לגבי עגלות וסלקל

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות לגבי עגלות וסלקל
    בתאל
    26/11/2019

    לגבי עגלות- מתלבטים בין בי 5 למיוס 2. החסרון מבחינתנו בבי 5 זה שהיא מאוד נמוכה, שהאמבטיה קטנה ולא קשיחה ושלא עומדת לבד לאחר הקיפול. החסרונות של המיוס 2 הם המחיר הגבוה (זה ילד חמישי...) ושאנחנו חוששים שהיא עדינה מידי- אנחנו גרים בקומה ראשונה עם 5 מדרגות שנרד ונעלה בהם עם העגלה לפחות פעמיים ביום ולא יודעת אם העגלה תעמוד בזה ואם תהיה נוחה. (מיוס 1 היא לא אופציה כי אני לא אוהבת את המראה של האמבטיה).
    לגבי סלקלים- איזה סלקל בטיחותי יותר ומומלץ- איזי גו של בי סייף או אחד הסלקלים של סייבקס? אם של סייבקס אז איזה דגם?
    אשמח לחוות דעתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התלבטות לגבי עגלות וסלקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    27/11/2019

    שלום בתאל,

    ראשית אך עגלה לא בנויה למדרגות אבל המיוס ביחוד, אין לה ידית טלסקופית ולכן יופעל לחץ מאסיבי על הידית, לכן אני פחות ממליץ עליה. בחלק הזה לדעתי המבנה של הבי הרבה יותר חזק.
    כדי להבין את הכוונה, אני ממליץ לשים משקל של 12 ק"ג (משקל של תינוק בגיל שנה בממוצע) ולעלות ולרדת מדרגה גבוה בחנות.
    הבי יותר נוחה גם בניוד ולדעתי הטיולון שלה טוב יותר כי המושב יצוק מפלסטיק. החיסרון הגדול שלה זה האמבטיה אבל מה שמשמש להרבה יותר זמן זה הטיולון ולכן לא הייתי פוסל בגלל האמבטיה.

    לגבי סלקלים, בי סייף מעולה. סייבקס אטון 5 עדיף עליו בטיחותית. אפשר גם לבדוק את ג'ואי אייג'ם שזהה לאטון 5 בטיחותית ללא בסיס אך עם בסיס לאטון יש דירוג גבוה יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלת המשך

    בתאל
    27/11/2019

    תודה על התשובה.
    מנסה להבין, במה ידית טלסקופית עוזרת בעליה במדרגות?
    האם יש הבדל בין הגלגלים של המיוס לבי מבחינת עליה במדרגות? כי בשתיהן הגלגלים קטנים ובאותו גודל...
    ולגבי הסלקלים, כנראה שלא נקנה בסיס לסלקל, עדיין ההמלצה מבחינת בטיחןת היא כנ"ל?
    שאלה נוספת, יש לנו אפשרות לקחת מאחי סלקל סייבקס בייסיק, איך הוא מבחינת בטיחות ואיפה נכנס בדירוג של האפשרויות הנ"ל?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    27/11/2019

    שלום בתאל,

    כמו שאמרתי, גשי לחנות, שימי 12 ק"ג בעגלה, בבי משכי את הידית עד הסוף ותנסי לעלות מדרגה, את לבד תביני במה הידית עוזרת!

    לגבי סלקל, אם ללא בסיס אז ג'ואי אייג'ם נותן את התמורה הכי טובה לכסף. הבייסיק של סייבקס נחשב טוב עם 4 כוכבי בטיחות.
    ה-5 או ג'ואי אייג'ם עם 5 כוכבים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו