התלבטות בין סייבקס מיוס למאמא אנד פאפס

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות בין סייבקס מיוס למאמא אנד פאפס
    עדן
    13/01/2020

    היי קובי,
    ילד ראשון, מתלבטים בין הסייבקס מיוס 2 שהציעו לנו ב3800
    לבין המאמא אנד פאפס ארמדילו פליפ 3 3000 הדגם המעוצב יותר.
    הבנו שבעיקר משקל מבדיל בניהם , אבל לעתיד מה יותר עדיף? מה יותר אמין, ונוח לילד ?
    והאם הטיולון של הסייבקס יציב שהילד גודל, הרגיש שהיא טיפה מתנדנדת מרוב שהיא קלה.
    סתם עוד שאלה אם אפשר, האם ממליץ על החבילות של המיטה ושידה ועגלה? או לחכות עם המיטה ולרכוש בנפרד?
    תודה מראש !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    14/01/2020

    שלום עדן,

    אכן עיקר ההבדל לטובת המיוס הוא המשקל היותר קל לדעתי.

    הפליפ לדעתי יותר נוחה לניוד, לעליה וירידה ממדרכות, המושב יצוק מפלסטיק (לדעתי מספק תמיכה יותר טובה וגם יותר אמין כי לרשת יש בלאי יחסית גבוה), בשל כך יותר נוח לכוונן גובה רצועות או לפרקן כשרוצים לכבס את הבד (במיוס הן תפורות לבד). ניתן לקפלה עם הטיולון גם שהוא פונה אליכם, במיוס רק לכיוון הנסיעה. כמובן שיש גם יתרון מחיר לפליפ.
    המיוס מעבר להיותה יותר קלה בעלת מערכת קפיצים יותר טובה, רוחב שלדה יוצר צר, יש רשת נוספת לאמבטיה (לדעתי בעיקר גימיק כי כל המטרה לעודד את התינוקות להרים את הראש בעזרת הידיים, כאשר יש רשת למטה זה רק מעודד לעצלנות, לפחות לפי דעתי).
    לדעתי אם המשקל לא מהווה חיסרון (לרוב ההורים זה מהווה חיסרון ענק) אז הפליפ עדיפה כמעט בכל הפרמטרים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו