Silver cross limited edition vs Abc salsa 4

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • Silver cross limited edition vs Abc salsa 4
    ענבר
    25/02/2020

    היי קובי,
    אנחנו מתלבטים בין 2 העגלות.
    התקציב לא מהווה שיקול, אין לנו מגבלה של מעליות/מדרכות צרות במקום המגורים. אנו רואים את נוחות התינוק כחשיבות עליונה, בנוסף חשוב לנו גלגלים רחבים, מזרון מרופד ורך וגם דפנות, נוחות קיפול- כל אלו עולים על הדרישות מבחינת שניהם.

    הבדים של הסילבר קרוס אורגניים ונראים איכותיים יותר למול הabc למרות שתופסת יותר מקום מקופלת. בנוסף, האמבטיות של שתיהן רחבות, הabc אפילו נראית לנו יותר רחבה יותר.

    בבחירה בין השתיים, על איזו היית ממליץ? האם יש דגמים אחרים המשתווים לשניהם עם איכויות ופרמטרים שלא התייחסנו אליהם?

    תודה,
    ענבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    Silver cross limited edition vs Abc salsa 4

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סילבר קרוס

    ענבר
    25/02/2020

    הסילבר דגם pioneer limited edition.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    25/02/2020

    שלום ענבר,

    אני נוטה יותר לכיוון הסלסה (גילוי נאות, אם לא קראת את הביו שלי אני היבואן של המותג). הסיבה: הטיולון בסלסה נשכב למצב ישר בעוד בסילבר קרוס השכיבה בתנוחת עירסול, עד לפני שנתיים כך גם היה בסלסה, עקב מספר (יחסית קטן) של תלונות שלא נוח לתינוק בזווית זו, ניהלנו מלחמה מאוד עיקשת לשינוי המושב ושנה שעברה הוחלף המושב לשמחתנו ומאז אין תלונות בנושא זה יותר. מעבר לזה שזה יותר נוח לתינוק, ניתן להשכיב על הבטן, לעבור לפני גיל חצי שנה לטיולון, מאפשר שהתינוק ישן בטיולון יותר משעתיים (בתנוחת עירסול ההמלצה היא עד שעתיים).

    מבחנית קיפול, נוחות הקיפול די זהה. מבחנית ניוד די זהה כאשר לסלסה יתרון של קפיצים יותר טובים ולכן שיכוך טוב יותר בדרך משובשת לתינוק, כמוכן בגלל גודלם ומיקומם של הקפיצים אין סיכוי לבלאי מחול, מים או בוץ (לדעתי הקפיצים הם היתרון הכי גדול של הסלסה על פני רוב העגלות בעולם). מבחינת הגלגלים עצמם, לדעתי הצמיג של הסילבר קרוס עשוי מחומר איכותי יותר. לסלסה יתרון להורים גבוהים כי האמבטיה והטיולון יותר גבוהים ולכן הגישה לתינוק נוחה יותר, זה יתרון לתינוק כי שדה הראיה בטיולון או קשר העין עם ההורה טובים יותר וגם מרחיק מפליטות עשן של רכבים.
    הגגונים בסלסה יותר גדולים (יתרון גדול בקיץ). הסלסה יותר רחבה לטוב באמבטיה ובטיולון ולכן נוחות התינוק עדיפה, בעיקר בחורף עם לבוש עבה. לרע, רוחב הגלגלים רחב מהממוצע ובמקומות צפופים קצת יותר קשה להתנייד.
    בתפעול (חיבור אמבטיה וטיולון, שינוי מצבים בטיולון וכו') שתיהן נוחות.

    מבחינת בדים, לא יצא לי לחוש את בדי הפיוניר לימיטד גם אם הם יותר נעימים, חשוב לזכור שבאמבטיה שמים סדין ובטיולון בכל מקרה שמים מזרן או ריפודית כותנה כך שלדעתי אין חשיבות לבדים בעגלות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו