שאלה לגבי ייצור וייבוא טייגר

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי ייצור וייבוא טייגר
    ליאת
    29/02/2020

    הי קובי, ממש ביום הבחירות מתכננת ללכת לרכוש עגלה. לאחר בירור בחנויות כאשר התעניינתי בספורטליין , ישר הופניתי לראות את הבייביבוס טייגר ואכן הופתעתי שכן לא שמעתי על עגלה מעולם. נשמעת אטקרטיבית גם מבחינת המחיר גם הניראות, משקל וכו". מה שפחות הבנתי זה היכן מיוצרת, מאיפה מגיעה הכלה?(: לא הבנתי מזה אומר פיתוח ישראלי . תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    01/03/2020

    שלום ליאת,

    ראשית העגלה מיוצרת בסין כמו 90-95% מהעגלות.
    לגבי הפיתוח, יש היום 3 דרכים ליבא עגלות:
    1. לפנות למותג ידוע או פחות ידוע שרובם מפתחים בעצמם את המוצרים.
    2. לרכוש מדגם מסין ולהדביק את הלוגו, כך רוב העולם פועל היום וגם בישראל, כולל גם מותגים מוכרים שאפשר לראות דגם מסוים תחת מספר מותגים (הסיילו לדוגמא נמכרת בעולם תחת מספר מותגים שונים).
    3. לפתח דגם ולגשת למפעלים בסין ולייצר אותו.
    גם כאן זה מתחלק ל-2 או שהמפתח משלם את כל הוצאות הפיתוח של המכונות והמוצר שלו או שהיצרן הסיני עושה זאת על חשבונו ואז המוצר שייך לשניהם.

    בטייגר הלכנו על אופציה מספר 3. לדעתי אין עגלה מושלמת, רוב המותגים החזקים בעולם מגיעים מאירופה שם הדרישות שונות לחלוטין (כיבואן של ABC DESIGN אני בקשתי המון פעמים לייצר דגם שיתאים לישראל אך שוק קטן כמו שלנו לא תמיד מצדיק מבחינתם פיתוח של דגם). עיקר ההבדל הוא מזג האוויר והמון מותגים מייצרים עגלות עם בדי קטיפה או פליז או עם גגונים קטנים, לרוב העגלות של המותגים האירופאים ענקיות עם גלגלים ענקיים, זאת כדי שיוכלו להתמודד עם שלג שבישראל זו לא בעיה.
    אנחנו לדוגמא התעקשנו עם אמבטיה קשיחה מפלסטיק גם כי אין לה ברזלים מתחת למזרן ומצידיו וגם כי היא אטומה יותר לרוח ואבק. התעקשנו על רשתות איוורור וגגונים גדולים עם מסנן UV50, מזרן נושם באמבטיה, טיולון עם גם יצוק מפלסטיק שלדעתי מספק תמיכה טובה יותר, זוויות שכיבה וישיבה טובות יותר וגם מאפשר לשנות גובה של הרצועות (במושב ללא פלסטיק הרצעות תפורות כך שגם לא ניתן לשנות גבהים וגם צריך לכבס את הבדים עם הרצועות, דבר שיכול לגרום להם לשבר שלרוב לא מכוסה באחריות).
    גלגלים: לדעתי החלק הכי חשוב בעגלה מכיוון ש99% מהזמן אנו נדחוף את העגלה, בחרנו בPU שזה הצמיג הכי איכותי לעגלה, זה בעצם צמיג של גלגל אוויר רק ללא אוויר כך אין פנצ'רים, הנסיעה חלקה יותר, שקטה יותר והבלאי כמעט ולא קיים.
    לכן בעוד הרבה חנויות מספרים לי שיש כאלו שנרתעים מפיתוח ישראלי, אני דווקא מתעקש כן להציג זאת שכן יש לנו המון ידע מהמותגים הגרמניים שאנו מייבאים וגם כפי שציינתי, רק מי שחי בישראל יכול להבין את האקלים הישראלי.


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו