כיסא בטיחות נוח לתינוק מגיל לידה

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • כיסא בטיחות נוח לתינוק מגיל לידה
    לינויי
    03/03/2020

    היי קובי שלום, אני רוצה להתייעץ/לשאול אותך לגבי כיסא בטיחות כדאי. אנחנו עם ילד בן חודשיים ויש לנו סלק כרגע וזה סבבה לנו אבל חושבת שכבר מעוד כמה חודשים יהיה נחמד יותר אם יהיה כיסא קבוע,
    אז הדרישות הם שיהיה מגיל לידה עד הגיל המקסימלי, שיהיה נוח לילד זה הכי חשוב, אם יש אפשרות להטות את הכיסא או משהו זה נהדר... שיהיה בטיחותי ואם אפשר עד אלף שקל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוסיפה

    לינויי
    03/03/2020

    הי אוסיף שאנחנו מעוניינים בעז"ה בעוד ילדים ועוד כיסאות שיהיו מאחורה אז צריך גם משהו שלא יתפוס יותר מקום ממה שצריך.
    ועוד שאלה מה זה איזופיקס שיש באוטו? מבינה שיש רכבים שיש בהם את זה וזה חלק שקשור לכסא בטיחות אפשר הסבר מהזה בעצם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    03/03/2020

    שלום לינוי,

    עד הסוף יש או עד 30 ק"ג גיל 6 בממוצע או כאלו שגם משולבים עם בוסטר עד 45 ק"ג שזה מעבר לגיל 8 שנים (הדרישה המינמלית בחוק). לכן תלוי מה הכוונה.
    אני פחות ממליץ על משולב בוסטר.
    עד 1000 ש"ח לדעתי גרקו מיי סייז הוא המומלץ ביותר. אפשר גם ללכת על הפוראבר שהוא משולב בסוטר וכרגע במבצעים ובפחות מ 1000.

    לגבי זוויות, הזוויות בכיסאות לא נועדו לנוחות התינוק אלא כדי להגיע לזווית הכי בטוחה שיש ואז לא משנים את הזווית.

    איזופיקס קיים כמעט בכל רכב משנת 2004. אם יש משתמשים בו ואם אין אז מתקינים עם חגורת הבטיחות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו