התלבטות בין שתי עגלות קאם טכנו או abc

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות בין שתי עגלות קאם טכנו או abc
    ריקה
    04/03/2020

    היי קובי
    מתלבטת בין שתי העגלות
    מבחינת הקאם החדשה היא מרווחת וגבוהה, לא כבדה ומתקפלת נוח והטיולון דו כיווני. בכללי מאוד אהבתי את העגלות של החברה (והופעתי שהן מאוד לא מפורסמות..ידוע לך למה?) דבר אחד שהפריע לי שהמזרון באמבטיה מרגיש לי לא הכי עבה ונוח.. אולי יש לזה סיבה (יש לה מין פתחי אוורר כאלה למטה שנפתחים ונסגרים ואפשר לפתוח בקיץ) אבל מרגיש לי שהמזרן דק.. והמזרן של הסלסלה ממש ממש אהבתי (לא ראיתי כזה בשום עגלה) . מעבר לזה לא מצאתי יותר מדי הבדלים. (מה גם שהסלסה ורודה וזה טיפה מגביל)

    השאלה שלי היא.. האם המזרון באמת מהווה שיקול? כי שמעתי גם דעות שמזרן דק זה יותר עדיף לתינוק.. קצת התבלבלתי. אשמח להכוונתך!

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    04/03/2020

    שלום ריקה,

    לגבי מזרן אמבטיה, האיטלקים בדרך כלל מתקמצנים בעובי המזרנים, ניתן לרכוש מזרן אוניברסלי ובזה לפתור את הבעיה, מה שכן אז האיוורור לא יהיה יעיל. באיי.בי.סי האיוורור נמצא בתוך המזרן כך מרוויחים איוורור ועובי.
    לגבי צבע לאיי.בי.סי, יש עוד צבעים מלבד הרוז גולד, יש זהב שמפניה והוא ללא ורוד ועוד מספר צבעים.

    לגבי העגלות, קאם מותג איטלקי, אף פעם לא הצליחו בישראל. החיסרון הגדול שלהם לדעתי הוא הסלקל שמחויב להגיע עם העגלות והוא לא ברמת הבטיחות הכי גבוהה שיש, בסלסה ניתן לחבר סלקלים של סייבקס, מקסי קוזי, בי סייף, ג'ואי אשר כל אלו נחשבים למובילים מבחינה בטיחותית. כמוכן לדעתי הקפיצים בסלסה עדיפים + יש ידית טלסקופית ולכן עליה וירידה ממדרכות תהיה הרבה יותר קלילה ונוחה עם הסלסה כאשר יש משקל של תינוק בעגלה. הגגונים של הסלסה גדולים יותר.

    לדעתי הסלסה מתקדמת יותר ברוב ההיבטים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה ושאלה קטנה

    ריקה
    15/03/2020

    היי קובי תודה רבה על תגובתך, נבחן את האופציות..
    למקרה ונרצה להוסיף מזרן איכותי לאמבטיה של קאם. האם ידוע לך מה המידות? אני זוכרת שהיא רחבה יחסית לשאר העגלות ש'הולכות' כיום. האם המזרן האוניברסלי יתאים?
    ראיתי מזרן של חברת בייבי טק לעגלה , האם מתאים ומומלץ?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    15/03/2020

    שלום ריקה,

    הבייבי טק די במידות של כל המזרנים, זה סטנדרט, הם אמורים להתאים וגם אם יהיה מרווח הוא יהיה קטן.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו