התלבטות לגבי עגלה ראשונה

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות לגבי עגלה ראשונה
    אופיר
    08/03/2020

    היי קובי,
    לי ולאישתי יש התלבטות לגבי עגלה ראשונה.
    קצת רגע: גרים בעיר בבניין עם מעלית וגישה מהחניה, רכבעם תא מטען בינוני.
    העגלות שראינו עד היום:
    1. ארמדילו - אהבנו את העגלה (האמבטיה הייתה נראית קצת קטנה אבל אמבטיה זה משהו די זמני ככה שאפשר להסתדר), החסרון שלה היה בקיפול ושהיא יחסית קצת כבדה אך חוץ מזה נראית סבבה.
    2. ספורטליין (דגמי PL) - נראית קצת צרה ולא הכי נוחה מבחינת מושב הטיולון, אמבטיה לעומת זאת נראית מצויין.
    3. סיטי טור לוקס - נראית אחלה, חסר לה פתחי איוורור באמטיה אבל גם יחסית לא מאוד קריטי.
    4. איזיווקר צ'ארלי - ראינו אותה רק היום ועוד לא יצא לנו להרגיש אותה אבל נראה שהיא עונה על הדרישות.

    אני מקווה שלא עשיתי סלט :)
    אשמח לדעתך הכללית על העגלות שציינתי (יתרונות וחסרונות שלא שמנו לב אליהם?) ומה הכיוון עליו אתה ממליץ.

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התלבטות לגבי עגלה ראשונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דבר נוסף ששכחתי

    אופיר
    08/03/2020

    היי,
    דבר נוסף ששכחתי,
    חשוב מאוד שיהיה פתחי איוורו בטיולון ושהעגלה תהיה ניתנת לכיוונון.
    תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    08/03/2020

    שלום אופיר,

    1. הפליפ לדעתי הכי נוחה לניוד מה4 אבל היא הכבדה ביותר, באופן משמעותי מול צ'ארלי או הסיטי תור.
    לכן תלוי האם המשקל הוא משהו קריטי עבורכם.
    2. הסיילו, כפי שציינת בארמדילו האמבטיה די זמנית ואילו הטיולון ישמש רוב הזמן ואכן לדעתי הטיולונים של הפליפ והתור יותר מוצלחים, במשקל היא כבדה מהצ'ארלי או התור אבל קלה מהפליפ.
    3. התור לדעתי עגלה לא מוצלחת מבחינת יכולת ניוד, עליה וירידה ממדרכות, הקיפול די נוח אבל הפתיחה מאוד מסורבלת לדעתי, גם הברקס הידני לא הכי נוח לתפעול ודורש מעט תרגול לחלק מהאנשים.
    4. הצ'ארלי מאוד קלה ועם אמבטיה מעולה אבל זה בא עם חיסרון לדעתי של גלגלים קטנים ולכן יכולת הניוד די בינונית, הטיולון לא יצוק מפלסטיק בניגוד לפליפ או התור מה שלדעתי מספק תמיכה טובה יותר. נוחה לתפעול וקיפול.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו